Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse

Vierailija
20.07.2021 |

Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.

Kommentit (5862)

Vierailija
1581/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jäbä ajaa ihan hulluna ympäriinsä, mutta mistään ei tahdo löytyä bensaa, ei edes tankkiautosta.

Speed

Vierailija
1582/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri-ikäisten janoisten joukko saa uuden jäsenen ja kaikilla varmaan tarttis olla suojakerroin vähintään 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen juo yöllä viskiä, aamulla krapulapäissään syö retiisin ja oksentaa.

Tuulen Viemää!

Vierailija
1584/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Jäbä ajaa ihan hulluna ympäriinsä, mutta mistään ei tahdo löytyä bensaa, ei edes tankkiautosta.

Speed

Nou, enkä voinut hyväksyä Mad Maxiakaan, mutta siinä oltiin enemmän jäljillä.

Vierailija
1585/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Eri-ikäisten janoisten joukko saa uuden jäsenen ja kaikilla varmaan tarttis olla suojakerroin vähintään 100.

Joku vampyyrijuttu. Sanotaan vaikka Veren vangit.

Vierailija
1586/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju tarkoitettu vain tuolle "winnerille"? Tyyppi postaa parin minuutin välein, vaikea lukea ja arvuutella kun puolessa tunnissa on tullut parin sivun verran tavaraa, tuolta yhdeltä. HILJENNÄ VAUHTIA. 

Vierailija
1587/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaniskat eivät siedä kaverinsa transsukupuolisuutta.

Damiano-ketju!!!

Eikun Boys don't cry

Miten se Damiano nyt niin kiinnostaa? Aika monta kertaa olet sen jo tässä ketjussa maininnut.

Niinkuin et tietäisi mikä meno siellä on ;D Jaxuhalit sinne, mä oon nyt täällä ;D

Vierailija
1588/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Olet jäljillä, mutta ei se.

Vierailija
1589/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju tarkoitettu vain tuolle "winnerille"? Tyyppi postaa parin minuutin välein, vaikea lukea ja arvuutella kun puolessa tunnissa on tullut parin sivun verran tavaraa, tuolta yhdeltä. HILJENNÄ VAUHTIA. 

Ja oliko ketjun tarkoitus että joku pystyy arvaamaan oikein, ei että joku vetää hatusta täysin omaansa?

Vierailija
1590/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano-ketju!!!

Eikun Boys don't cry

Miten se Damiano nyt niin kiinnostaa? Aika monta kertaa olet sen jo tässä ketjussa maininnut.

Niinkuin et tietäisi mikä meno siellä on ;D Jaxuhalit sinne, mä oon nyt täällä ;D

En tiedä, mutta pitää varmaan käydä katsomassa, kun kuulostaa niin jänskältä.

Vierailija
1591/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Olet jäljillä, mutta ei se.

Ystävät hämärän jälkeen

Vierailija
1592/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ketjussa on jo niin monta ratkaisematonta mun laittamaa muutenkin kymmeniä sivuja taaksepäinkin.

Palataan huomenna asiaan, mun täytyy katsoa yön aikana pari uutta leffaa, niin tulee lisää matskua. Ehkä joku Uuno tai romanttinen kotiopettajatar rakastuu mutanttiin -leffa? Hmmmm....

Nyt moi!

Vierailija
1593/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano-ketju!!!

Eikun Boys don't cry

Onnekkaita ovat siis damiano-ketjulaiset, jos tämän ketjun ansiosta pääsivät susta. Kadehdin heitä.

Vierailija
1594/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ketjussa on jo niin monta ratkaisematonta mun laittamaa muutenkin kymmeniä sivuja taaksepäinkin.

Palataan huomenna asiaan, mun täytyy katsoa yön aikana pari uutta leffaa, niin tulee lisää matskua. Ehkä joku Uuno tai romanttinen kotiopettajatar rakastuu mutanttiin -leffa? Hmmmm....

Nyt moi!

Harmi kun kirjoitat niin huonoja kuvailuja, ettet saa vastauksia. No ehkä huomenna menee paremmin. Tsemppiä.

Vierailija
1595/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt moi!

Harmi kun kirjoitat niin huonoja kuvailuja, ettet saa vastauksia. No ehkä huomenna menee paremmin. Tsemppiä.

Mikä ongelma teillä on, kun toinen sentään keksii tänne jotain ja te vaan valitatte?

Vierailija
1596/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt moi!

Mikä ongelma teillä on, kun toinen sentään keksii tänne jotain ja te vaan valitatte?

niinpä. kiva olisi saada enemmänkin arvoituksia j tietty vastauksia tai edes arvuutteluja myös.

Vierailija
1597/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä elokuvaa leimaavat erilaiset kaukolämpöinfran ongelmat että tavoittamaton unelmien rakkaus.

Tähän pelinmuuttava vinkki:

Maan ja/tai kaupungin nimikin.

Vierailija
1598/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi ihminen vuorollaan ja yhdessä katselee ulos ikkunasta.

No niin nassukat. Haluun että just sä tiedät. Tai mäkin alan sit ryyppään.

Tyydyn lainaamaan Sir Henryä "mitä enemmän teitä ajattelen sitä vähemmän teistä ajattelen".

Aavistustakaan minulla ei ole siitä onko kyseessä läpitalon residenssi mutta kaikkihan tietävät jotta fasadinpuoleisilla ikkunoilla ei ole merkitystä kun kyse on elämästä ja kuolemasta!

ps. aloin ryyppäämään jo tovi sitten.

Vinkkien tulvaa siis jatketaan.

Mies on ahdingossa ja nainen on kuin raikkaan tuulahduksen symboli.

Mitäs tälle tehtäisiin vinkkien suhteen. Toivottavasti en ryssi pahasti.

Elokuvaksi kiikaroidaan massiivisesti vaikkei olekaan luontodokkari. Vaan MuRhAtRiLlErI :O.

Vierailija
1599/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt moi!

niinpä. kiva olisi saada enemmänkin arvoituksia j tietty vastauksia tai edes arvuutteluja myös.

Mielipiteitä on joka suuntaan. Yksi kommentoi, että on huono, kun yksi henkilö laittaa kuin liukuhihnalta näitä viestejä ja toinen kaipailee vielä lisää, vaikka ratkaisemattomia kuvailuja on vielä vaikka kuinka.

Vierailija
1600/5862 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen rakastuu 200 vuotta sitten eläneeseen mieheen.

Up