Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun ja kumppanisi horoskooppi?

Vierailija
27.07.2014 |

Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Itse olen jo pidempään ollut hurahtaneenä näihi hölmöihi horoskooppi juttuihin ja nyt tapailen miestä, jonka horoskooppien mukaan ei pitäisi sopia minulle :D hölmö varmaa tollaisiin asioihin uskoa, mutta ois kiva tietää silti minkälaisi pareja niitä sitte on ja ovatko onnistuneet horoskooppi jutuista huolimatta. Mielipiteitä aiheesta otetaan myös vastaan!

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rapu ja mies oinas. Olemme olleet yhdessä 27 vuotta, joista naimissa 22 vuotta. Ei siis mitään Matti&Mervi meininkiä, mutta kyllä välillä hitsaa kunnolla. Kummallakin on vapaus olla oma itsensä. Emme anna horoskooppien "surkeimpia mahdollisia yhdistelmiä" -listauksen masentaa.

Vierailija
102/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu ja Kauris, yhdessä kolme vuotta. Silmiinpistävää on minusta se, että olemme molemmat tyyppiä johtava-passiivinen sekä luonteeltamme että merkkiemme mukaan, vaikka Ravun ujo ja herkkä määritelmä ei minuun muuten sovikaan...mies taas on niin stereotyyppinen kauris kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kalat, minä härkä. Yhdessä 7 vuotta. Ollaan aika samanlaisia, joka aluksi hirvitti, mutta taitaa sittenkin olla ihan hyvä juttu. 

Vierailija
104/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonatar 26 vee ja vaaka 29. Jotain salaperäistä vetovoimaa miehessäni on kun en saa hänestä tarpeekseni, vaikka(/koska) kommunikaatio ei toimi hyvin. Tahtoa tämä vaatii ja sen pappikin totesi tänä kesänä kun meidät vihki. Pitää varoa työkaveria joka on oinas ja hengailu hänen kanssaan sujuu saumattomasti. Vaaka mieheni on kuitenkin luotettava, pitää kodin pystyssä ja kaikki pitävät hänestä. Jääräpää hän on eikä lähde mukaan jos haluan joskus ulkona käydä :/ Matkustelu ja kotoilu kyllä toimii.

Vierailija
105/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jousimies, mies neitsyt. Yhdessä 17 vuotta, puoli elämää. 

En ole ikinä käsittänyt horoskooppien ideaa. Millä ihmeen järjellä samana päivänä tai edes samassa kuussa syntyneet ihmiset olisivat toistensa kaltaisia? Tai vaikka itseni kohdalla oma horoskooppini jousimies: kaikkialla jousimies on muka seikkailunhaluinen, tykkää matkustella jne. Minä en ole MITÄÄN sinne päinkään. Olen kotikissa, en ole impulsiivinen jne. En vaan voi ymmärtää, mikä idea noissa horoskoopeissa on.

Vierailija
106/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:18"]

Minä jousimies, mies neitsyt. Yhdessä 17 vuotta, puoli elämää. 

En ole ikinä käsittänyt horoskooppien ideaa. Millä ihmeen järjellä samana päivänä tai edes samassa kuussa syntyneet ihmiset olisivat toistensa kaltaisia? Tai vaikka itseni kohdalla oma horoskooppini jousimies: kaikkialla jousimies on muka seikkailunhaluinen, tykkää matkustella jne. Minä en ole MITÄÄN sinne päinkään. Olen kotikissa, en ole impulsiivinen jne. En vaan voi ymmärtää, mikä idea noissa horoskoopeissa on.

[/quote]

Äidilläni on milestäni ihan järkevät teoriat tähän: ennen vanhaan odottavan äidin ravinto on vaihdellut suuresti vuodenaikojen mukaan, joten eri aikaan syntyneet lapset ovat voineet kehittyä ja kasvaa erilaisella ruualla. Lisäksi he ovat voineet viettää hyvin erilaiset varhaislapsuudet vrt. talvi ja kesä Suomessa parisataa vuotta sitten.

Kuu liikuttaa maailman valtavia vesimassoja, eikö olisi erikoista jos sillä ei olisi mitään vaikutusta eliöihin? Tämä ei ehkä ole kovin tieteellinen näkökulma mutta kuitenkin...

Vierailija
107/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä skorpioni, mies jousimies. Yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
108/126 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja vaaka,yhdessä vuoden

Vierailija
109/126 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja skorpioni 3kuukautta yhdessä !<3 :)

Vierailija
110/126 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapunainen ja skorpparimies. 5 vuotta yhdessä. ♡

Vierailija
111/126 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ja Skorpioni 😍🧡Pelkkää lovee<3 yhdessä 24 vuotta.

Vierailija
112/126 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neitsyt, mies oinas. Yhdessä ollaan oltu reilu 3,5 vuotta ja hyvin menee! 😊

Vierailija
113/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas ja mies rapu. Yhdessä 15 ja naimisissa melkein yhtä kauan. Olemme kuin luodut toisillemme, olemme rakastavia ja lempeitä ilman suurempia ongelmia. Mies on ainoa kenen kanssa olen ollut suhteessa, joten muista ei kokemusta.

Vierailija
114/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyppä kurkkaamassa astro.fi sivustoa, jos ei ole ennestään tuttu. Minä myös lueskelen astrologisia sivustoja. Kyllä ne aina seiskan voittaa:)

Juu, ollaan kaksonen & jousimies. Yhdessä 28v.

Ei mikään astro.fi. Aloittelijalle sopii englanninkielinen astro.com -> Free Horoscopes -> Interactive Horoscopes -> AstroClick Partner

Mutta ensimmäisenä kannattaa aloittaa oman horoskoopin pyörittelyllä AstrocClick Portrait -kohdassa. 

Vierailija
115/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neitsyt, mies kalat. Yhdessä kohta 4 v., asumme erillään, asumme 'toisillamme' n. 3 - 4 pvää/viikossa. Ei oikeastaan ongelmia, mutta mies ilmoitti heti tavatessamme, ettei hän "enää halua sitoutua vakavasti" ainoaankaan ihmissuhteeseen. Hänellä siis takana kaksi eroa, itselläni myös samoin...

Vierailija
116/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosia molemmat. Pian 14 vuotta yhdessä.

Vierailija
117/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja härkä. Seesteinen liitto.

Toista oli, kun olin eksäni kanssa, eli vaaka-rapu.

Vierailija
118/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaaka, mies kaksoset. 15 vuotta huumaa ja seksi on edelleen galakseja räjäyttävää :)

Meillä ihan samat speksit!!

Vierailija
119/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen ja neitsyt. Hyvin pyyhkii, ollaan jo keski-ikäisiä eikä tyypillisesti merkkeihin liitetyt piirteet ole erityisemmin esillä. Itse olen "vilkas" vain ajatuksissani ja innostuttuani ehkä puheissa (silloin kun jaksan työn lisäksi enää kommunikoida) ja mies on neitsyelle epätyypillisesti erittäin hajamielinen ja epäjärjestelmällinen. Molemmat ollaan rauhallisia ja älykkäitä ajattelijoita ja haaveilijoita, ympärillä on sata keskeneräistä projektia ja jatkuva kaaos. Välit on lämpimät, sydämelliset ja ymmärtäväiset.

Vierailija
120/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rapu ja poikaystäväni on kaksonen. Ei aina ihan ymmärretä toisiamme mutta silti ollaan saatu juttu toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi