Sinun ja kumppanisi horoskooppi?
Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Itse olen jo pidempään ollut hurahtaneenä näihi hölmöihi horoskooppi juttuihin ja nyt tapailen miestä, jonka horoskooppien mukaan ei pitäisi sopia minulle :D hölmö varmaa tollaisiin asioihin uskoa, mutta ois kiva tietää silti minkälaisi pareja niitä sitte on ja ovatko onnistuneet horoskooppi jutuista huolimatta. Mielipiteitä aiheesta otetaan myös vastaan!
Kommentit (126)
Minä neitsyt mies leijona, onko muita? ei vissiin unelmapari mutta hyvin toiminut 4v.
Aiemmat kauris jonka kanssa 5v ylä-alamäkeä ja sitten ravun kanssa 3v joka ei ilmeisesti myöskään toiminut.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:06"]
Jousimies ja kaksonen yhdessä 10 vuotta. Sielunkumppanit
[/quote]
Meillä on sama yhdistelmä ja yhteiseloa takana reilu vuosi. Josko siihen nollan saisi perään...
Minä leijona ja mies skorpioni, 2 vuotta, yhteinen lapsi ja umpirakastuneita:)
oinas ja härkä, yhdessä 6 vuotta. kuulemma huono pari, kun sarvipäät kolisevat yhteen, mutta meillä menee hyvin eikä tapellakaan juuri koskaan.
Minä kauris mies härkä. Yhdessä 2 vuotta. Olen todella onnellinen hänen kanssaan. En tiedä sopiiko nämä metkit hyvin yhteen.
Rapu oli muistaakseni kauriille sopivin.
Oon näihin horoskooppeihin sen verran perehtynyt, että horoskooppimerkkien elementit vaikuttaa yhteensopivuuteen. Saman elementin merkit sopivat parhaiten yhteen, vastakkaisten (tuli-vesi ja maa-ilma) huonoiten. Ja ne elementit menee muistaakseni näin:
Maa - kauris, härkä, neitsyt
Ilma - vesimies, kaksoset, vaaka
Vesi - kalat, rapu, skorpioni
Tuli - oinas, leijona, jousimies
Oma horoskooppimerkkini on neitsyt ja kihlattuni kauris, yhdessä vajaa 4 vuotta ja vajaa 2,5 vuotta kihloissa :) nousevia ja laskevia yms en tiedä, vaikka olenkin kiinnostunut astrologiasta niin turhan vakavasti en sitä ota.
Kalat ja kalat, onnelliset 5 vuotta takana :)
Rapu ja vesimies. Olen rapu nainen ja kaikki tuntemani ravut ovat härkien kanssa, mutta minulla menee hyvin vesimiehen kanssa. Ollaan oltu 1v yhdessä.
Mies on kalat ja mä olen härkä. 3,5v nyt yhdessä.
Leijona (mies) & neitsyt (minä). Yhdessä 5 vuotta.
Horoskooppien mukaan ei ehkä sovita toisillemme, mutta tosielämässä kyllä! Sopivasti erilaisia, sopivasti samanlaisia.
Minä jousimies, mies oinas. Yhdessä 13v.
Horoskoopin mukaan sovitaan.
No ehkä, ehkä ei.
Minä skorpioni ja mieheni oinas. Yhteiseloa 7 v. Tulisia, räiskyviä, intohimoisia merkkejä molemmat ja pitäisi olla taisteluntäyteinen yhteiselo. Höpö höpö. Tasasta arjen harmautta, 2 lasta etc...
Kauris ja oinas. Ja jossain oroskoopissa luki, ettei ollenkan sovi ja toisesa luki, että sopii.
Mieistä tuntuu, että sovitaan. Sanaharkkaa tulee ja kipinöi välillä, hyvä luottamus on ja rakkaus ja välittäminen. Toimii.
Minä vaaka ja mies härkä, noin 4 vuotta yhdessä. :)
Meillä on vähän ikävästi niin että olemme vastakkaiset horoskoopit, eli minä edustan ilmaa olemalla kaksonen, ja mies on maa eli härkä... Mies on aivan totaalinen "härkä", rakastaa kevättä, turvallista elämää, on tarkka ulkonäöstään, hyvä seksikumppani mutta ei halua sitä kovin usein, ja on jääräpäinen kuin mikä. Minä taas olen perfecto Kaksonen, rakastan seksiä, esiintymistä, haluan kokeilla kaikkea ja mielipiteeni vaihtelevat paljon, olen utelias, hyvä kirjoittaja, levoton ja suulas.
Hyvin olemme silti pärjänneet :D Vastakohdat täydentävät
Minä rapu, mies kaksonen. Molemmat tunnistaa merkkinsä kuvauksesta. Yhdessä 10 vuotta, joka ollut yhtä pitkää taistelua, ero tulossa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:57"]
Minä oinas, mies kalat. 22 vuotta yhdessä, ja yhtä tuskaa ja vaikeammaksi vaan menee. Kommunikointi ei pelaa, temperamentit aivan erilaiset. Kun ajattelen exiä, niin siellä on yksi skorpioni, kaksi vaakaa ja yksi jousimies. Skorpionin kanssa mentiin hirveää draamaa ylös ja alas, ja suhde loppui lyhyeen. Vaakojen kanssa oli aika sopusointuista menoa, mutta se jousimies oli kyllä ehdottomasti sopivin kaikin tavoin, häntä muistelen vieläkin kaihoisasti. En haluaisi uskoa horoskooppeihin, mutta ihmeellisesti on kyllä minun tapauksessani osunueet luonnehdinnat kohdalleen.
[/quote]
Ymmärrän niin hyvin! Olen myös oinas ja kolme vuotta olin kalat-miehen kanssa. Todellakin temperamentit niin erilaiset ja keskustelu yhtään hankalammista asioista tuntui olevan mahdotonta. Tämänhetkinen kumppani on vaaka ja suhde on edennyt hyvin ja nopeasti. Minulla on myös aiempaa kokemusta vaakamiehestä, ja suhteen alkuvaihe oli melko samantyylinen silloinkin. Härkien kanssa minulla on ollut suurimpia tunteita, yhteenkuuluvuuden tunnetta ja uskomatonta intohimoa, mutta suhteet ovat olleet liian vaikeita ja kommunikaatio liian huonoa, jotta suhteet olisivat toimineet.
On ollut jännä huomata, millaisia havaintoja ja yhtäläisyyksiä voi löytää vain horoskooppimerkkien avulla. Haluaisin perehtyä vielä näihin nouseviin ym. merkkeihin, voisi selvitä kaikkea mielenkiintoista.
Minä kauris, mies rapu. Yhdessä 4 vuotta ja toivottavasti koko loppuelämä :) n22