Sinun ja kumppanisi horoskooppi?
Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Itse olen jo pidempään ollut hurahtaneenä näihi hölmöihi horoskooppi juttuihin ja nyt tapailen miestä, jonka horoskooppien mukaan ei pitäisi sopia minulle :D hölmö varmaa tollaisiin asioihin uskoa, mutta ois kiva tietää silti minkälaisi pareja niitä sitte on ja ovatko onnistuneet horoskooppi jutuista huolimatta. Mielipiteitä aiheesta otetaan myös vastaan!
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:53"]Minä vaaka ja mies härkä, noin 4 vuotta yhdessä. :)
[/quote]
Meillä sama, mutta toisinpäin eli minä olen härkä ja mies vaaka :) hyvin toiminut tähän asti vaikka joissain horoskoopeissa sanotaan että olis huono matchi!
Rapu ja neitsyt, ja on kyllä vaatinut työtä ja paljon joustoa etenkin mun puolelta. Yhdessä 3v.
Minä kalat ja mies härkä. Yhdessä 9 vuotta:-)
Leijona ja vaaka, yhdessä kolme vuotta. Onko muita leijona-vaaka-pareja, ainakin tässä ketjussa ollaan eka?
Skorpioni nainen minä, kaksonen mies. Kohta 10 vuotta ihanaa, tasa-arvoista, romanttista yhteiselämää <3
85, minun äiti leijona, kaksi pitkää avioliittoa takana vaakojen kanssa, ei kuulemma enää ikinä aio vaakaa ottaa, liian vaikeaa hänen mielestä. :/
Horoskooppeja tuntevat: vesimiesnaisella ja jpusimiehellä tulevaisuutta? Saa tulkita/ennustaa, kiitos!:] Itse en horoskoopeista hirveästi ymmärrä mutta ovat mielestäni hauskoja ja vesimiehen luonnekuvaus sopii melkoisen hyvin yksiin persoonani kanssa.
kaksonen ja oinas, 6v.
ensimmäinen tällainen pari näköjään tässä ketjussa!
mainitaan kyllä ainakin joissain lähteissä kaksosen ja oinaan sopivan yhteen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:44"]Ette kai todella usko horoskooppeihin? Sopivan ympäripyöreästi kirjoitettuja ennustuksia. Kamalaa, jos joku epäilee suhteen kestävyyttä, jos on alkanut seurustella "väärän" horoskoopin kanssa!
[/quote]
Luonnehoroskoopit ovat yllättävän paikkansa pitäviä, eikä niillä ole mitään tekemistä roskalehtien ennustuksilla.
[/quote]
Eihän ole ja onhan. Herkkäuskoiset hölmöt.
Minä kauris, mies on jousimies. Yhdessä 1 vuosi 8kk.
Skorpioni ja oinas, yhdessä ollaan oltu 3 vuotta. Toimii!
Kaksonen ja skorpioni, tosin olen syntynyt 21.5, joten onko tuo härkä vai kaksonen? Hyvin kuitenkin toimii meillä, yhdessä kohta kaksi vuotta :)
Leijona nainen ja kaksosmies. Ei sovita mitenkään. Kaksoselle tärkeintä oma hyvinvointi ja minä ite asenne koko ajan. Puoliso ja perhe saa pärjätä omillaan. Osaa hurmata kaikki niin hyvin ettei mua ja lapsia edes uskota. Tosi kaksnaamanen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:21"]Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Minä vapautta arvostava vesimies, mies rapu, yhdessä yli 30 v, ollaan riidelty tosi paljon, ollaan erilaisia, mutta joku meitä kuitenkin pitää yhdessä...;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:09"]
Minä jousimies, avokki skorpioni. Mulla ei ole mitääm hajua mitkä merkit sopivat yhteen tms. Osaako täällä joku kertoa meidän merkkien yhteensopivuudesta?
[/quote]
Voit ihan hyvin luovuttaa jo nyt. Avokkisi haluaa varmasti enemmän rankempaa seksiä kuin mitä ikinä tulet hyväksymään, lisäksi sun tylsän tasainen ja arka luonteesi ei sovi skorpionille.
Kauris ja leijona, 12 vuotta yhdessä ja elämä ei vois olla ihanampaa :) aivan järkyttävän hyvää seksiä, ollaan vahvoja johtajaluonteita kumpikin, mutta osataan joustaa sopivissa määrin. Riidat on kovia, mutta niitä on harvoin ja ne on äkkiä ohi.
Minä olen jousimies, mies on kauris. Horoskooppien mukaan todella huono yhdistelmä, löydän itseni aika hyvin jousimiehen määritelmästä eli olen sellainen levoton, innostuva, optimisten matkaaja kun taas mies arvostaa sellaista rauhallista ja tasaista "vakaata" elämää ja on ehkä perhekeskeinenkin. Välillä tulee yhteentörmäyksiä, mutta yllättävän hyvin on kuusi vuotta yhdessä viihdytty, vaikka alusta asti ollut selvää että ollaan hyvin erilaisia.
Ex oli kalat, sekin vissiin huono yhdistelmä, mutta tultiin kyllä hyvin toimeen ja ollaan vieläkin ystäviä. Tulen muutenkin kalojen kanssa hyvin toimeen, ja härkien ja vesimiesten. Skorpionien kanssa en taas sitten oikein useimmiten lainkaan.
Tykkään (luonne)horoskoopeista, vaikka ne tietysti ovatkin sellaista hömpää, mitä ei pidä ottaa liian vakavasti :)