Usein yhteenmuutettaessa asunnosta tulee "meidän näköinen". Silti se on naisen maun mukainen. Uusiksi tämäkin
Miksi näin?
Keskustelussa ei ollut yhtään mitään sääntöjen vastaista ja silti se poistettiin... Taas. Tehdään uusi. Taas
Kommentit (23)
Miehet eivät välitä niinkään miltä asunnossa näyttää. Kunhan asiat toimivat. Naisille visuaalisuus on tärkeämpää.
Ainakin omalla miehelläni oli omassa asunnossa kaikki astiat erilaisia. Liekö löytynyt edes kahta samanlaista. Minulla taas oli täydelliset sarjat. Sama huonekaluissa.
Onhan se meidän näköisemme jos se kelpaa sekä miehelle että naiselle.
Jaa, meillä mies on hyvä sisutamaan ja parempi kuin minä. Hän tykkää väreistä ja näkee mikä on kaunista. Minäkin kyllä näen ja olen visuaalinen, mutta mieheni on minua luovempi. Eli tämä on kyllä persoonasta riippuvainen asia, ei niinkään sukupuolesta.
Miksi miehet on niin alistuvia tilanteessa? Miksi eivät pidä puoliaan?
Minulla oli kaunis, iso, avara valkoinen talo. Nyt täynnä naisen ostamia huonekaluja, romua ja rihkamaa. Tyylitöntä ja sotkuista hänen toimestaan.
Terv. Mies.
MGTOW 💪
MGTOW 💪
MGTOW 💪
MGTOW 💪
MGTOW 💪
Minua taas ei voisi sisustamishommelit enää vähempää kiinnostaa, joten hyvä, että mies jaksaa uhrata ajatuksiaan sohvanvärille.
Ai. Meillä sisutetaan yhdessä ja sisustus on meidän molempien maun mukainen. Tykätään samanlaisista asioista, helpottaa paljon. Enkä tarkoita nyt pelkkää sisustusta...
No se sisustaa, jota se kiinnostaa ja se maksaa, jolla on varaa. Jos vain toinen on kiinnostunut ja toiselle käy kaikki (tai ei vain saa suutaan auki), niin sitten sisustus on väkisinkin sen aktiivisemman osapuolen maun mukainen.
Meillä emäntä on näissä asioissa kiinnostuneempi, joten ihan mielelläni annoin hänen päättää. Olen itse aika kaikkiruokainen näissä, enkä muutenkaan jaksa miettiä jotain verhoja tai väriyhdistelmiä, joten molemmille se oli win-win.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on niin alistuvia tilanteessa? Miksi eivät pidä puoliaan?
Itseäni ei kiinnosta sisustus. Mitä vastaan pitäisin silloin puoliani?
Ainakin täällä miestä kiinnostelee enemmän talotekniikka ja kiinteistöstä huolehtiminen kuin se, minkälaista kaitaliinaa mankelissa pyörii
Kyllä me yhdessä päätettiin. Sellaiset asiat, mistä oltiin aluksi eri mieltä, niin saatiin sovittua aika tasan, eli tehtiin tietyt asiat vaimoni ajatuksen mukaan ja tietyt minun.
Miehet eivät ole olleet kiinnostuneita siitä miltä asunnossa näyttää. Niin kovin mielelläni ottaisin ajatuksia ja ideoita mieheltä sisustukseen mutta kun yleisin vastaus on en mä tiedä, valikoi sä ja ihan sama. No, jonkun pitää ne verhot, kalusteet ja matot sinne valita ja hankkia kumminkin.
Meillä suunniteltiin sisustus yhdessä, mallattiin värejä, sumplittiin huonekaluja, kierrätettiin vanhoja. Mutta heti jos joku kritisoi ratkaisuja tai sävyjä, ne olivatkin kaikki minun valitsemia eikä mies niistä kuulemma edes tykännyt.
Millä nimellä kutsuisitte tällaista miestä? B*tch?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät välitä niinkään miltä asunnossa näyttää. Kunhan asiat toimivat. Naisille visuaalisuus on tärkeämpää.
Visuaalisuus ja koristetyynyt. Loputtomasti koristetyynyjä.
Älä muuta noin usein eri naisen kanssa yhteen 😌
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole olleet kiinnostuneita siitä miltä asunnossa näyttää. Niin kovin mielelläni ottaisin ajatuksia ja ideoita mieheltä sisustukseen mutta kun yleisin vastaus on en mä tiedä, valikoi sä ja ihan sama. No, jonkun pitää ne verhot, kalusteet ja matot sinne valita ja hankkia kumminkin.
Tämä on hieman outoa, koska luulisi, että kodin visuaalinen ilme ja sisustus kiinnostaa jokaista sen verran, että se on ainakin jossain määrin oman maun mukainen. Tai sitten on ihmisiä, joilla ei varsinaisesti ole makua vaan kaikki käy. M38
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta noin usein eri naisen kanssa yhteen 😌
Kuka?
Miehenä vastaan näin. Minua ei kiinnosta minkäväriset verhot tai millaisia huonekaluja siellä on. Kunhan ei tule mitään ylilyöntejä. Kuten vaaleanpunaista höttöä täynnä tai istutaan matolla sohvan sijaan.