Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun ja kumppanisi horoskooppi?

Vierailija
27.07.2014 |

Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Itse olen jo pidempään ollut hurahtaneenä näihi hölmöihi horoskooppi juttuihin ja nyt tapailen miestä, jonka horoskooppien mukaan ei pitäisi sopia minulle :D hölmö varmaa tollaisiin asioihin uskoa, mutta ois kiva tietää silti minkälaisi pareja niitä sitte on ja ovatko onnistuneet horoskooppi jutuista huolimatta. Mielipiteitä aiheesta otetaan myös vastaan!

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Kalat ja mies Vesimies. Ei kyl varmaan toimis jos toisinpäin, mun mielestä kaikki Kalat miehet ovat jotenkin todella vaikeastitulkittavia itkijöitä 😂 Kaikki Vesimiehet ovat ihanan selkeitä ja ratkaisukeskeisiä ihmisiä, sekä miehet että naiset, tykkään.

Tänä vuonna 16. hääpäivä.

Vierailija
122/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rapu ja mies on oinas. Kuulemma huono yhdistelmä, mutta ei meillä ole valittamista. Hyvä ja läheinen parisuhde, ajoittain toki kipinät sinkoilee. Perhe-elämä toimii. Yhdessä 10 vuotta, josta puolet naimisissa.

En oikeastaan usko horoskooppeihin, eikä varsinkaan mieheni, mutta ei käy kieltäminen etteikö osa luonteenpiirteistä täsmäisi horoskooppimerkkien kuvauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Kalat ja mies Vesimies. Ei kyl varmaan toimis jos toisinpäin, mun mielestä kaikki Kalat miehet ovat jotenkin todella vaikeastitulkittavia itkijöitä 😂 Kaikki Vesimiehet ovat ihanan selkeitä ja ratkaisukeskeisiä ihmisiä, sekä miehet että naiset, tykkään.

Tänä vuonna 16. hääpäivä.

Minä vesimies nainen ja ex oli kalat mies.... nimenomaan vaikeasti tulkittava :-D ei saanut vastausta mihinkään. Vain hiljaisuuden ja sen jälkeen katosi pieruna Saharaan.

Valitettavasti kalat miehet kiinnostuvat minusta useasti, mutta pakit saavat.

Jousimies tai kaksonen on sopivampi.

Härkään menee myös hermo.

Vierailija
124/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa, kun en usko tuohon huuhaahan. Minä olen rapu ja kumppani vaaka. Ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Tää on mun ensimmäinen parisuhde.

Vierailija
125/126 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja oinas, yhdessä jo pitkään.

Vierailija
126/126 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaaka, mies oinas. Yhdessä vuoden päivät :)

Tismalleen sama :D Vuosi yhdessä ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi