Sinun ja kumppanisi horoskooppi?
Kertokaa itsenne ja kumppaninne horoskoopi, sekä kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Itse olen jo pidempään ollut hurahtaneenä näihi hölmöihi horoskooppi juttuihin ja nyt tapailen miestä, jonka horoskooppien mukaan ei pitäisi sopia minulle :D hölmö varmaa tollaisiin asioihin uskoa, mutta ois kiva tietää silti minkälaisi pareja niitä sitte on ja ovatko onnistuneet horoskooppi jutuista huolimatta. Mielipiteitä aiheesta otetaan myös vastaan!
Kommentit (126)
Rapu ja vaaka, yhdessä 12 vuotta :)
Ette kai todella usko horoskooppeihin? Sopivan ympäripyöreästi kirjoitettuja ennustuksia. Kamalaa, jos joku epäilee suhteen kestävyyttä, jos on alkanut seurustella "väärän" horoskoopin kanssa!
Aika paljon näköjään horoskooppien kannalta toisilleen sopivia pareja!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:44"]
Ette kai todella usko horoskooppeihin? Sopivan ympäripyöreästi kirjoitettuja ennustuksia. Kamalaa, jos joku epäilee suhteen kestävyyttä, jos on alkanut seurustella "väärän" horoskoopin kanssa!
[/quote]
Noniin, sinua on jo täällä odotettukin! Ja kuuluu sitten sinulle, mitä jotkut puuhaavat? Hus, painu hiiteen. Mene vaikka viilentävälle uinnille, kun noin kuumottaa.
Leijona ja vesimies(minä -nainen)
Yhdessä 5 v , naimisissa 3 v)
Mä määrään tahdin
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Eka mies oli elefantti, eikä todellakaan mätsänny. Toinen oli apina, mutta niin kiero, että oma isoäiti oli myynnissä huutonetissä. Kolmantena astui kuvioon alligaattori, mutta suhde oli todella tulinen, kuin chili takapuolessa. Viimeisin yritys tehtiin rauhallisen ryhävalaan kans, mutten jaksanut sitä ikuista uimista. Nyt olis kiikarissa huumorintajuinen kenguru Ausseista, saa nähä, etäsuhde vähän arveluttaa...
Mies härkä ja minä kalat. Ollaan just eikä melkein ne luonnekuvausten tyypit ja sovitaan hyvin yhteen. Vasta vuoden yhdessä, mutta ihan match made in heaven. Ollaan hyvin samanlaisia mutta myös erilaisia sillai toisiamme täydentävästi. Toinen hitaasti lämpeävä jalat maassa -tyyppi ja toinen spontaani haaveilija.
Minä oinas, mies kalat. 22 vuotta yhdessä, ja yhtä tuskaa ja vaikeammaksi vaan menee. Kommunikointi ei pelaa, temperamentit aivan erilaiset. Kun ajattelen exiä, niin siellä on yksi skorpioni, kaksi vaakaa ja yksi jousimies. Skorpionin kanssa mentiin hirveää draamaa ylös ja alas, ja suhde loppui lyhyeen. Vaakojen kanssa oli aika sopusointuista menoa, mutta se jousimies oli kyllä ehdottomasti sopivin kaikin tavoin, häntä muistelen vieläkin kaihoisasti. En haluaisi uskoa horoskooppeihin, mutta ihmeellisesti on kyllä minun tapauksessani osunueet luonnehdinnat kohdalleen.
Molemmat rapuja ja yhteiseloa 4vuotta :)
Neitsyt-neitsyt, yhdessä oltu 12v.
Kaksonen-Rapu. Yhdessä 9 vuotta. Sopivasti erilaisia, tarpeeksi samanlaisia :)
Kalat ja kalat - parhaimmillaan olemme kuin yhtä, pahimmillaan hirveätä tunteiden vuoristorataa. Kaipaisin kyllä monasti tasaisempaa kumppania, ja niin varmasti miehenikin! :D Yhtä matkaa kuljettu 4,5 vuotta.
Neitsyt & jousimies. Ollaan ihan erilaisia luonteiltamme....yhdessä oltu nyt 15v :)
Härkä ja neitsyt. 10 vuotta yhdessä.
Kalat & kalat, (30v & 45v, yhdessä kohta 5vuotta)..
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:44"]Ette kai todella usko horoskooppeihin? Sopivan ympäripyöreästi kirjoitettuja ennustuksia. Kamalaa, jos joku epäilee suhteen kestävyyttä, jos on alkanut seurustella "väärän" horoskoopin kanssa!
[/quote]
Luonnehoroskoopit ovat yllättävän paikkansa pitäviä, eikä niillä ole mitään tekemistä roskalehtien ennustuksilla.
Leijona ja jousimies, yhdessä 14v, naimisissa 8v