Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
161/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap aika äkkipikainen luonteeltasi? Yksi moka ja samantein lapikasta. Tuolla tyylillä sun tulevatkaan suhteet ei tule koskaan kestämään. Aina joku mokaa jossain kohtaa ja jos on niin suvaitsematon ettei pysty tai edes halua antaa anteeksi, niin itse siinä menettää. Oliko tämä tissijuttu pelkästään syynä eroon, vai olko taustalla muutakin esim kyllästymistä, riitoja??

Luojan kiitos mulla on anteeksiantava ja ymmärtäväinen aviomies, koska itse olen mokaillut enemmän kuin kerran.

Vierailija
162/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu, ap! Onnittelut siitä että kunnioitat itseäsi etkä alistu muiden sylkykupiksi ja naureskelun kohteeksi.

Itse en olisi varmaan miestä ihan noin hätäisesti jättänyt, tosin en tiedä miten hän on suhteessanne muuten käyttäytynyt. Omakin mieheni teki suhteemme alussa muutaman todella pahan mokan, jollaisia en todellakaan parisuhteessani halua joutua sietämään. Jättämisen sijaan otin nämä tilanteet asiallisesti puheeksi. Kävi ilmi, että mies ei ollut tarkoittanut mitään pahaa, eikä vain ollut tajunnut kuinka ikävää sellainen toiminta itse asiassa onkaan. Kotoa tai muusta ympäristöstä (esim. kaverit) saadut mallit vaikuttavat meihin niin, että helposti kuvittelemme ympärillä näkemämme toiminnan olevan ok ja lähdemme siihen itsekin mukaan. Toiset helpommin kuin toiset. Ei se vielä tarkoita, että henkilö on läpeensä kelvoton idiootti.

Oma mieheni ymmärsi kyllä, kun selitin hänelle miksi hänen toimintansa oli törkeää ja kusipäistä. Tällainen toiminta myös loppui tämän jälkeen. Nyt olemme eläneet 11 vuotta onnellisesti yhdessä.

Ehkä tuo sinun jättämäsi herra ei ollut muutenkaan mikään kultakimpale, kun noin helposti hänestä luovuit, ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos keskustelunkaan jälkeen hän ei olisi tajunnut tekonsa vakavuutta ja luvannut parantaa tapansa, olisi saanutkin mennä. Seuraavalla kerralla voi kuitenkin kannattaa keskustella ensin ja antaa toinenkin mahdollisuus. Me kaikki teemme toisinaan virheitä ja jokaisessa parisuhteessa tulee vastaan pettymyksiä ja tilanteita, joissa toinen ei ole automaattisesti älynnyt toimia toivotulla tavalla. Onnellisen suhteen tunnistaa siitä, että nämä tilanteet pystytään ratkaisemaan ja niiden avulla voidaan yhdessä kasvaa ihmisinä - jättämällä ongelmat eivät ratkea vaan siirtyvät vain virheen tehneen seuraavan kumppanin vaivoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:29"]

Taidat olla ap aika äkkipikainen luonteeltasi? Yksi moka ja samantein lapikasta. Tuolla tyylillä sun tulevatkaan suhteet ei tule koskaan kestämään. Aina joku mokaa jossain kohtaa ja jos on niin suvaitsematon ettei pysty tai edes halua antaa anteeksi, niin itse siinä menettää. Oliko tämä tissijuttu pelkästään syynä eroon, vai olko taustalla muutakin esim kyllästymistä, riitoja??

Luojan kiitos mulla on anteeksiantava ja ymmärtäväinen aviomies, koska itse olen mokaillut enemmän kuin kerran.

[/quote]

Moni täällä ei taida ymmärtää, että tuo tuskin oli mikään yksittäinen moka tai vitsi. Tuo kyllä kertoo miehestä muutakin ja heijastelee varmasti muutakin käytöstä ja ajatusmaailmaa. Ap teki oikein.

Vierailija
164/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ap! jo nuo baarinjälkeen rehvastelukommentit olivat outoja, saati sitten se että puhui sinusta noin. ties mitä kaikkea muuta on puhunut. nyt olet vapaa ja onnellinen, ilman loista nurkissasi :) kesä on parhaimmillaan ja terassit auki. NAUTI olostasi! onneksi et antanut sen mulkun satuttaa sinua enempää. go girl!

Vierailija
165/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:29"]

[/quote]

Moni täällä ei taida ymmärtää, että tuo tuskin oli mikään yksittäinen moka tai vitsi. Tuo kyllä kertoo miehestä muutakin ja heijastelee varmasti muutakin käytöstä ja ajatusmaailmaa. Ap teki oikein.

[/quote]

Niin juuri, osaan kyllä antaa anteeksi, mutta nyt en halunnut. Tuollainen kommentti nimenomaan kertoo ajatusmaailmasta. Esim. itse en voisi kuvitellakaan että koskaan sanoisin kenestäkään noin ja että antaisin myös kavereideni nauraa kumppanini vartalolle. Hankala kuvitella että kukaan kavereistanikaan tekisi noin. En halua sellaisia ihmisiä lähelleni. ap

Vierailija
166/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:53"]

hyvä ap! jo nuo baarinjälkeen rehvastelukommentit olivat outoja, saati sitten se että puhui sinusta noin. ties mitä kaikkea muuta on puhunut. nyt olet vapaa ja onnellinen, ilman loista nurkissasi :) kesä on parhaimmillaan ja terassit auki. NAUTI olostasi! onneksi et antanut sen mulkun satuttaa sinua enempää. go girl!

[/quote]

Kiitos, tämä kommentti jotenkin piristi :) Täytyy varmaan jo ensi viikolla suunnata kavereiden kanssa terassille. ap

Vierailija
167/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Turha sitä on jäädä suhteeseen, jos toinen ei ole se henkilö, joksi luuli. Ei kai tuo nyt muutenkaan mitään suurta rakkautta ollut, jos sen noin helposti pystyi päättämään. Ja mitä kerroit miehen muusta käytöksestä, siis joku naurettava machoilu baarista tultua, niin eipä kyllä kuulosta kovin fiksulta tyypiltä muutenkaan. Itse en jaksaisi tuollaista hetkeäkään.

Päätöksestäsi itkijät ovat joko samanlaisella "huumorintajulla" varustettuja juntteja tai epävarmoja tossukoita, jotka sietävät huonoa käytöstä, kun "eihän se ole niin vakavaa" ja "kaikkihan sitä tekee". Juu, ei tee. Ap:lla on täysi oikeus etsiä fiksu ja puolisoaan kunnioittava mies. Jos se niin kovasti järkyttää jonkun anonyymin maailmankuvaa, niin sopii miettiä, miksi. Ehkä sitä omaa/läheisten käytöstä kannattaisi arvioida uudelleen, eikä hyväksyä ilkeilyä osaksi normaalia elämää.

Vierailija
168/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:53"]

[/quote]

Kiitos, tämä kommentti jotenkin piristi :) Täytyy varmaan jo ensi viikolla suunnata kavereiden kanssa terassille. ap

[/quote]On se vaan hieno taito tuo itselleen kirjoittaminen ja varsinkin vastaaminen :DDD

Vierailija
169/372 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Mites arki on siellä sujunut? Onko nulikasta kuulunut mitään vai pääsitkö kerralla irti hyypiöstä? :)

Vierailija
170/372 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:43"]

ei oo tullut mieleen, että moni lukee monta kertaa?? kun ketju etenee?? no ei tietenkään, dorka

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]

Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?

Sinuna minulla ei olisi ystäviä.

[/quote]

Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.

Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap

[/quote]

Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....

[/quote]

En kyselekään enää mitään, vaan keskustelen aiheesta kun tämä selvästi kiinnostaa. Ja mitä ihmettä, ei täällä koskaan näe mitään tuhansia peukkuja yhdessä kommentissa, vaikka luettu olisi todella monta kertaa... Selvästi suurin osa on kanssani samaa mieltä, jos yhtään olet seurannut keskustelua. Ja jos et huomannut niin yläpeukkuja on kommenteissani huomattavasti enemmän kuin alapeukkuja, ei sillä että niitä laskisin. ap

[/quote]

Ai jos 5000 ihmisestä sun kanssa on samaa mieltä noin 400 niin se on sun mielestä suurin osa. Ei saatana.

Terve.

[/quote]

No esim. aloitusviestissä on 517 peukkua ja alapeukkuja 25. Mielestäni 517 on kyllä enemmän kuin 25. Ja jos et tajunnut niin peukutuksia tulee aina paljon vähemmän kuin minä lukukertoja on, tämä pätee jokaiseen keskusteluun. ap

[/quote]

Lukijoita on noin 5000 ja näistä on sua yläpeukuttanut VAIN noin 4oo. Sekö on sun mielestä suurin osa? Se in 1/10 osa. Ja yläpaukkujakin on muutama kymmenen ja ketä ne on, hulluja???....niin HALOOOOO

[/quote]

Vierailija
171/372 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa, mitä ap:lle kuuluu nyt. kerro toki!

Vierailija
172/372 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kävellyt sisälle ja käskenyt miehen ottaa kamansa samalla kun saattaa kaverin ulos ovesta. Olisin myös kysynyt että harmittaako, kun tissit saa solmuun mutta penistä ei vaikka se kuuluisi mennä toisin päin. 

Vierailija
173/372 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kunnon valkovuotoritari. Ei jumalauta. =D  

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:07"]

Kuka helvetti täällä jankkaa jatkuvasti jotain riipputissi -jutttuja, ja puolustelee AP:n exän toimintaa?

Oikeasti tekisi mieli uskoa, että exä on löytänyt tämän ketjun ja käyttää nyt kaiken energiansa täällä AP:n dissailuun.

KUKAAN meistä ei ole nähnyt AP:n rintoja, mutta niistä tiedetään kaksi asiaa: ne ovat isot, ja ne ovat 22 vuotiaat. Toisinsanoen kuka tahansa normaali mies olisi maailman onnellisin jos saisi sellaisen tyttökaverin!

Täällä on satoja miehiä, joiden vaimot ovat synnyttäneet ja imettänyt monta lasta. Ja näissä episoideissa ne rinnat ihan oikeasti vähän muuttuu ja saa osumaa. JA SILTIKÄÄN ei tulisi mieleenkään sanoa yhtäkään ivallista sanaa vaimon rinnoista. Ei ikinä.

Mitenköhän tulevaisuudessa olisi siis käynyt, jos AP:n exä haukkuu rintoja jo nyt, kun ne ovat vielä TÄYDELLISET. Ärsyttää niin paljon. Hyvä, että jätit.

Ja toisekseen.

Jos joku kaveri on sanonut jotain "oonki miettiny miten alas ne sun muijan tissit valahtaa ku ottaa rintsikat pois", niin ei siihen hihitellä päälle. Sillon potkastaan kaveria päähän ja heitetään ulos.

Exäsi vaikuttaa aivan vitun keskenkasvuiselta ruipelolta.

M28

[/quote]

Vierailija
174/372 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoppas miehelles että hahaa mut ne ei roiku yhtä paljon kun sun penis paitsi sillon kun näät miehiä. tai jotain vähän asiallisempaa..

Vierailija
175/372 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:38"]

muakin kiinnostaa, mitä ap:lle kuuluu nyt. kerro toki!

[/quote]
Oho, satuinpas huomaamaan oman keskusteluni etusivulla :) Hyvää kuuluu, en ole kaivannut miestä eikä sekään ole soitellut mun perään. Enkä ole jäänyt miettimään tätä asiaa juurikaan, itsetuntoni ei onneksi kärsinyt sen ääliön takia kuin hyvin hetkellisesti. Tutustuin itse asiassa vähän yli viikko sitten uuteen mielenkiintoiseen mieheen. En halua todellakaan uutta suhdetta näin pian aloittaa eikä viikon tuntemisen perusteella voi vielä mitään sanoa, mutta hän vaikuttaa kiinnostavalta ja todennäköisesti meistä tulee ainakin kaverit. Eli edelleen olen sitä mieltä että oikean päätöksen tein, muitakin miehiä löytyy, fiksumpia ja mukavampiakin! :) ap

Vierailija
176/372 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:24"]

Kuka helvetti täällä jankkaa jatkuvasti jotain riipputissi -jutttuja, ja puolustelee AP:n exän toimintaa?

Oikeasti tekisi mieli uskoa, että exä on löytänyt tämän ketjun ja käyttää nyt kaiken energiansa täällä AP:n dissailuun.

KUKAAN meistä ei ole nähnyt AP:n rintoja, mutta niistä tiedetään kaksi asiaa: ne ovat isot, ja ne ovat 22 vuotiaat. Toisinsanoen kuka tahansa normaali mies olisi maailman onnellisin jos saisi sellaisen tyttökaverin!

Täällä on satoja miehiä, joiden vaimot ovat synnyttäneet ja imettänyt monta lasta. Ja näissä episoideissa ne rinnat ihan oikeasti vähän muuttuu ja saa osumaa. JA SILTIKÄÄN ei tulisi mieleenkään sanoa yhtäkään ivallista sanaa vaimon rinnoista. Ei ikinä.

Mitenköhän tulevaisuudessa olisi siis käynyt, jos AP:n exä haukkuu rintoja jo nyt, kun ne ovat vielä TÄYDELLISET. Ärsyttää niin paljon. Hyvä, että jätit.

Ja toisekseen.

Jos joku kaveri on sanonut jotain "oonki miettiny miten alas ne sun muijan tissit valahtaa ku ottaa rintsikat pois", niin ei siihen hihitellä päälle. Sillon potkastaan kaveria päähän ja heitetään ulos.

M28

[/quote]

[/quote]
Olkoon vaan "valkovuotoritari", mutta sen kommentti oli huomattavasti fiksumpi ja parempi kuin esim. sinun. ap

Vierailija
177/372 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:24"]

Ja toisekseen.

M28

[/quote]

[/quote]
Olkoon vaan "valkovuotoritari", mutta sen kommentti oli huomattavasti fiksumpi ja parempi kuin esim. sinun. ap

[/quote]
Tämä siis numerolle 368, jonka kommentti ei lainaukseen tullut.

Vierailija
178/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:33"]

No yhyy. Mun mies sanoi tänään kun vaihdoin rintsikat bandeau- bikineihin, että "Hahaa pissis missä tissis, hävis kivasti". Vaikka tietää, että inhoan lättytissejäni. Luuli vain murjaisseensa hauskan vitsin, ei todellakaan tarkoituksella halunnut pahottaa mieltäni. Toivottavasti miehes tajuaa lähtee ajoissa, kun tollaisen takia eroa harkitset.

[/quote]

Miten saat tämän käännettyä jotenkin niin, että mä olisin tehnyt väärin tai loukkaantunut turhasta? Ja kaiken lisäksi niin, että miehen pitäisi jättää mut eikä toisinpäin? Hyvä juttu, jos et ota itseesi tuon tyylisistä kommenteista, mutta monikaan ihminen tuskin haluaa kuulla, kun omalle ulkonäölle naureskellaan kaveriporukalla. Sun mies sentään sanoi tuon jutun sulle suoraan, mun mies naureskeli kavereineen mun selän takana. ap

[/quote]

Nyt satuit olemaan kuulolla ja kuulit tuon kommentoinnin rinnoistasi. Mitähän muuta miehesi on puhunut tai puhuu sinusta selkäsi takana?

Kyllä nyt olet tainnut lyöttäytyä yhteen miehen kanssa, joka ei sinusta paljoa välitä. Kostosi ei asiaa muuksi muuta.

Olisit valinnut miehen, joka kunnioittaa sinua.

[/quote]

No en tiedä, mutta eihän kukaan voi tietää, että kuka milloinkin puhuu selän takana itsestä. Kosto ei ehkä muuta asioita, mutta ero muuttaa ja sen aion tehdä. Ja en todellakaan voinut etukäteen tietää ettei mies kunnioita minua, kun ei siitä aiemmin ole ollut viitteitä. Luulitko todella, että tarkoituksella valitsin miehen, joka ei kunnioita? ap

Vierailija
179/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:33"]Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..

[/quote]

En ole ottanut koko asiaa vielä edes puheeksi juuri siksi etten halua kuulla mitään selittelyjä. Mutta miehen jätän tänään ja heitän ulos. ap

Vierailija
180/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap sun kanssas. tiedätkö, jos mies on siellä kirjoilla ei se ulos heitto ihan tolla perusteella noin vain onnistu. enkä nyt väitä, että se olisi oikein mutta fakta se ikävä kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi