Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)
Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?
Kommentit (372)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:04"]voi ap sun kanssas. tiedätkö, jos mies on siellä kirjoilla ei se ulos heitto ihan tolla perusteella noin vain onnistu. enkä nyt väitä, että se olisi oikein mutta fakta se ikävä kyllä on.
[/quote]
Ei se ole, se vaan tuli mun luo majailemaan kun oma vuokrasopimus loppui. Asunto on ainoastaan mun. Eli kyllä onnistuu. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:04"]voi ap sun kanssas. tiedätkö, jos mies on siellä kirjoilla ei se ulos heitto ihan tolla perusteella noin vain onnistu. enkä nyt väitä, että se olisi oikein mutta fakta se ikävä kyllä on.
[/quote]
Ei se ole, se vaan tuli mun luo majailemaan kun oma vuokrasopimus loppui. Asunto on ainoastaan mun. Eli kyllä onnistuu. ap
[/quote]
Jes! Ilmoita miten se sika reagoi.
Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että edes mietti eroa, jostakin letkautuksesta?? Sano sille jotain samalla mitalla.
Minkä ikäinen tuo "mies" on, vaikuttaa joltakin parikymppiseltä pojalta?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:25"]Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että edes mietti eroa, jostakin letkautuksesta?? Sano sille jotain samalla mitalla.
[/quote]
Ei se ollut mikään "letkautus" vaan selvä osoitus siitä, että mies on kaikkea muuta kuin fiksu ja kypsä aikuinen. Se on valmis nöyryyttämään mua kavereidenkin edessä ja sitä en aio hyväksyä. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:04"]voi ap sun kanssas. tiedätkö, jos mies on siellä kirjoilla ei se ulos heitto ihan tolla perusteella noin vain onnistu. enkä nyt väitä, että se olisi oikein mutta fakta se ikävä kyllä on.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ilmoitan :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:04"]voi ap sun kanssas. tiedätkö, jos mies on siellä kirjoilla ei se ulos heitto ihan tolla perusteella noin vain onnistu. enkä nyt väitä, että se olisi oikein mutta fakta se ikävä kyllä on.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ilmoitan :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:25"]Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että edes mietti eroa, jostakin letkautuksesta?? Sano sille jotain samalla mitalla.
[/quote]
Ei se ollut mikään "letkautus" vaan selvä osoitus siitä, että mies on kaikkea muuta kuin fiksu ja kypsä aikuinen. Se on valmis nöyryyttämään mua kavereidenkin edessä ja sitä en aio hyväksyä. ap
[/quote]
Ja lisäys, tyhmän ihmisen merkki olisi mielestäni se, jos hyväksyisi tuollaisen ja kuittaisi tuon vain sanomalla jotain takaisin. Ei se, jos ymmärtää vaatia parempaa. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:26"]Minkä ikäinen tuo "mies" on, vaikuttaa joltakin parikymppiseltä pojalta?
[/quote]
22 se onkin.. ap
Jos olisin epävarma suhteen jatkosta, tekisin rehellisyystestin: Kertoisin miehelle, että olen saanut selville jotain ikävää hänen käytöksestään ja pyytäisin selittämään kertomatta tarkemmin, mitä tiedän. Tässä selviäisi, myöntääkö mies virheensä, mahdollisesti myös mitä muuta ikävää mies on tehnyt, jos mies ei heti tiedä mistä puhut ja myös miten mies suhtautuu asiaan. Sitten olisikin jo helpompi tehdä päätöksiä, kannattaako suhdetta jatkaa.
Se selittää asian. Aika teini sinäkin olet luonteeltasi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:36"]Se selittää asian. Aika teini sinäkin olet luonteeltasi.
[/quote]
Ja mistähän olet tällaisen käsityksen saanut? ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:36"]Se selittää asian. Aika teini sinäkin olet luonteeltasi.
[/quote]
Ja mistähän olet tällaisen käsityksen saanut? ap
[/quote]
Ja ei muuten selitä asiaa, ei minkään ikäiseltä odottaisi kuulevansa tuollaisia törkeyksiä. ap
Ihmeessä vaihtoon nyt heti eikä sitten kun on jo perhettä ja silloin jo pettää ja lyö sinua (kokemusta on). Mies EI tuosta muutu ja älä anna anteeksi, älä kuuntele selittelyjä. Paljon parempiakin miehiä on maailma pullollaan. Kunnioitus on kaiken a ja o.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:23"]Onhan nuo älyttömän roikkuvat rinnat. Miten joku kehtaa pitää noin avaraa kaula-aukkoa kun tissiväli on niiiiiiiin pitkä. Kunnon tukevat liivit ja peittävämpi paita. (luo harhan kimmoisuudesta)
[/quote]
No niinhän nuo on. Katsokaa jokainen omaa runkoa. Teillä on kyynärpäät suurinpiirtein NAVAN hujakoilla. Ja tuossa linkissä rintojen päät on kyynärpäiden kohdalla eli TISSIT ROIKKUU NAVASSA. Ehkä pikkuisen on tädillä RIIPPUTISSIT eli merimiessolmuun ne saa ne saa heitettyä mennen tullen.
Kenellä vittu roikkuu tissit navassa. Ihme kun ei polvissa ja porukka vaan väittää, ettei solmuun saa. Just. Aivan kuin keisarin uudet vaatteet -sadusta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:23"]Onhan nuo älyttömän roikkuvat rinnat. Miten joku kehtaa pitää noin avaraa kaula-aukkoa kun tissiväli on niiiiiiiin pitkä. Kunnon tukevat liivit ja peittävämpi paita. (luo harhan kimmoisuudesta)
[/quote]
No niinhän nuo on. Katsokaa jokainen omaa runkoa. Teillä on kyynärpäät suurinpiirtein NAVAN hujakoilla. Ja tuossa linkissä rintojen päät on kyynärpäiden kohdalla eli TISSIT ROIKKUU NAVASSA. Ehkä pikkuisen on tädillä RIIPPUTISSIT eli merimiessolmuun ne saa ne saa heitettyä mennen tullen.
Kenellä vittu roikkuu tissit navassa. Ihme kun ei polvissa ja porukka vaan väittää, ettei solmuun saa. Just. Aivan kuin keisarin uudet vaatteet -sadusta.
[/quote]
Voisitteko mennä puhumaan sen linkin tisseistä johonkin toiseen ketjuun, ne kun ei oikein liity tähän. ap
Ymmärrän ap, että aihe loukkasi, mutta... kyllähän naisetkin saattaa jotain miestensä varustuksesta möläyttää ystävälle ja sitä nauretaan. Suhteuta se siihen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:33"]Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..
[/quote]
En ole ottanut koko asiaa vielä edes puheeksi juuri siksi etten halua kuulla mitään selittelyjä. Mutta miehen jätän tänään ja heitän ulos. ap
[/quote]
Niin milloin. Hetihän se pitää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:33"]Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..
[/quote]
En ole ottanut koko asiaa vielä edes puheeksi juuri siksi etten halua kuulla mitään selittelyjä. Mutta miehen jätän tänään ja heitän ulos. ap
[/quote]
Niin milloin. Hetihän se pitää tehdä.
[/quote]
Siis milloin heti? Tänään teen sen, eikös se aika pian ole kun mies eilen vasta tuon sanoi. ap
Eroa.