Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti lähti syksyn aikana 5 cm vyötärönympäryksestä

Vierailija
23.12.2023 |

Ei tarvinnut juurikaan muutoksia tehdä. Mitkä on sun tekosyyt sille, ettet laihdu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Eikä mikään pieni, vaan isoja elämänmuutoksia, pettymyksiä ja suruja peräjälkeen. 

Pudotettavaa lähes puolet painosta eli 45kg.

Vinkkejä jotka oikeesti toimii otetaan vastaan. Tammikuussa pakko saada homma toimimaan.

Vierailija
2/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi. Eikä mikään pieni, vaan isoja elämänmuutoksia, pettymyksiä ja suruja peräjälkeen. 

Vinkkejä jotka oikeesti toimii otetaan vastaan. Tammikuussa pakko saada homma toimimaan.

Stressi todella on tekosyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tähän mennessä kokeillut?

Vierailija
4/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka paljon mun tulee laihtua ja miksi, kun BMI on 19,4?

Vierailija
5/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka paljon mun tulee laihtua ja miksi, kun BMI on 19,4?

Kaikki keskustelut eivät aina koske juuri sinua.

Ap

Vierailija
6/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä. On vain ihmetys. Teen kaiken millimetrin tarkkuudella, mutta en laihdu. 

Vierailija
7/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tekosyytä. On vain ihmetys. Teen kaiken millimetrin tarkkuudella, mutta en laihdu. 

Teet vääriä asioita millimetrin tarkkuudella. Lasketko kaloreita?

Ap

Vierailija
8/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihmeessä salaisuutesi.

N47

Vierailija
9/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kyllä. Ja katson, että syön riittävästi proteiinia, ja syödyt hiilarit on hyviä, enkä syö sokeria jnejnejnejne.

Vierailija
10/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä salaisuutesi.

N47

En syönyt herkkuja, lisäsin kasvisten määrää ja treenasin keskivartaloa enemmän.

Ap

Vierailija
11/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kyllä. Ja katson, että syön riittävästi proteiinia, ja syödyt hiilarit on hyviä, enkä syö sokeria jnejnejnejne.

Montako ateriaa syöt päivässä? Juotko smoothieita tai makeutusaineita sisältäviä juomia?

Ap

Vierailija
12/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Montako ateriaa syöt päivässä? Juotko smoothieita tai makeutusaineita sisältäviä juomia?

Ap

aamaisen, lounaan, päivällisen. Jos on nälkä ja kaloreita jäljellä, niin vielä jotain muuta, mutta en joka päivä. 

en juo muuta kuin kahvia, teetä ja vettä. Teehen laitan yhden hermesetaksen. Tämä yksi kuoppi iltaisian.

Vierailija
13/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

aamaisen, lounaan, päivällisen. Jos on nälkä ja kaloreita jäljellä, niin vielä jotain muuta, mutta en joka päivä. 

en juo muuta kuin kahvia, teetä ja vettä. Teehen laitan yhden hermesetaksen. Tämä yksi kuoppi iltaisian.

Teet vääriä asioita. Tai siis yhden ison väärän asian ja se on kalorien laskeminen. Miksi jatkat samaa rataa vaikka olet jo todennut, ettei se toimi?

Ap

Vierailija
14/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

en juo muuta kuin kahvia, teetä ja vettä. Teehen laitan y

Teet vääriä asioita. Tai siis yhden ison väärän asian ja se on kalorien laskeminen. Miksi jatkat samaa rataa vaikka olet jo todennut, ettei se toimi?

Ap

kahdesta syystä: olen koko elämäni ajan laihduttanut sen viisi kiloa, kun se om vyötärölle tullut. Olen kokeillut kaikkia tapoja, ja syömismäärien kontrollointi on toiminut minulle parhaiten. Siis ennen toiminut. Nyt ihmettelen, kun näin 55 v se ei toimikaan.

Perusteluni tälle on se, että sillähän minä olen lihonut, että en ole laskenut kaloreita, vaan olen syönyt liikaa.  Kun lasken kaloreita niin opin sen määrän, mitä saan syödä. Minulla jotenkin tuoppaa hämärtymään, paljon on paljon.

Vierailija
15/15 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa:

olen myös poistanut herkut, lisännyt kasviksia ja teen kotona päivittäin keskivartalon lihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän