Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)
Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?
Kommentit (372)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:33"]Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..
[/quote]
En ole ottanut koko asiaa vielä edes puheeksi juuri siksi etten halua kuulla mitään selittelyjä. Mutta miehen jätän tänään ja heitän ulos. ap
[/quote]
Niin milloin. Hetihän se pitää tehdä.
[/quote]
Siis milloin heti? Tänään teen sen, eikös se aika pian ole kun mies eilen vasta tuon sanoi. ap
[/quote]
No ei ole. Kasva sinäkin
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"]Ymmärrän ap, että aihe loukkasi, mutta... kyllähän naisetkin saattaa jotain miestensä varustuksesta möläyttää ystävälle ja sitä nauretaan. Suhteuta se siihen.
[/quote]
Kyllä tuo paljasti ihan tarpeeksi siitä, millainen mies on. Haluan fiksun ja minua arvostavan miehen, tuollaisia juttuja puhuva mies ei voi olla sellainen. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:23"]Onhan nuo älyttömän roikkuvat rinnat. Miten joku kehtaa pitää noin avaraa kaula-aukkoa kun tissiväli on niiiiiiiin pitkä. Kunnon tukevat liivit ja peittävämpi paita. (luo harhan kimmoisuudesta)
[/quote]
No niinhän nuo on. Katsokaa jokainen omaa runkoa. Teillä on kyynärpäät suurinpiirtein NAVAN hujakoilla. Ja tuossa linkissä rintojen päät on kyynärpäiden kohdalla eli TISSIT ROIKKUU NAVASSA. Ehkä pikkuisen on tädillä RIIPPUTISSIT eli merimiessolmuun ne saa ne saa heitettyä mennen tullen.
Kenellä vittu roikkuu tissit navassa. Ihme kun ei polvissa ja porukka vaan väittää, ettei solmuun saa. Just. Aivan kuin keisarin uudet vaatteet -sadusta.
[/quote]
Voisitteko mennä puhumaan sen linkin tisseistä johonkin toiseen ketjuun, ne kun ei oikein liity tähän. ap
[/quote]
Ha ha haaaa
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:54"]Jotkut nyt vaan heittää vitsiä keskenään. Olihan tuo törkeää, mutta ei varmaan tahallaan mieltäsi halunnut pahoittaa, kun ei edes tiennyt, että kuulit.
[/quote]
Ihan sama kuulenko vai en, yhtä lapsellista, alistavaa ja nöyryyttävää se minulle on. Enkä halua, että minä ja tissini ovat kaveriporukan yhteinen vitsin aihe, josta puhutaan noin karkeaan ja kuvottavaan sävyyn. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:33"]Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..
[/quote]
En ole ottanut koko asiaa vielä edes puheeksi juuri siksi etten halua kuulla mitään selittelyjä. Mutta miehen jätän tänään ja heitän ulos. ap
[/quote]
Niin milloin. Hetihän se pitää tehdä.
[/quote]
Siis milloin heti? Tänään teen sen, eikös se aika pian ole kun mies eilen vasta tuon sanoi. ap
[/quote]
No ei ole. Kasva sinäkin
[/quote]
Voisit hieman perustella, että miksi minun pitäisi kasvaa. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"]
Ymmärrän ap, että aihe loukkasi, mutta... kyllähän naisetkin saattaa jotain miestensä varustuksesta möläyttää ystävälle ja sitä nauretaan. Suhteuta se siihen.
[/quote]
Samaa mieltä. Tyttöporukalla usein puhutaan tapailemistamme miehistä kaikkea enemmän tai vähemmän vitsillä, ei siis mitenkään pahaa tarkoittaen. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.
Voi voi, nyt on jollain naista arvostamattomalla nulikalla mennyt pas****t housuun, että onko se oma nainenkin kuullut typerät naistahalventavat jutut ja kohta loppuu ylöspito.
Tulehan ap kertomaan, kun saat pojanklopin pihalle kämpästä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:51"]
Ymmärrän ap, että aihe loukkasi, mutta... kyllähän naisetkin saattaa jotain miestensä varustuksesta möläyttää ystävälle ja sitä nauretaan. Suhteuta se siihen.
[/quote]
Samaa mieltä. Tyttöporukalla usein puhutaan tapailemistamme miehistä kaikkea enemmän tai vähemmän vitsillä, ei siis mitenkään pahaa tarkoittaen. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.
[/quote]
En osaa ottaa kevyesti sitä, että vartaloni noinkin intiimille ja henkilökohtaiselle alueelle naureskellaan ja sitä kommentoidaan noin ilkeästi. Ja mielestäni ei tarvitsekaan osata, haluan järkevämpää seuraa. Ja sellaisen jonka kanssa huumorintajut edes vähän kohtaa, tuollainen ei ole mielestäni mitenkään hauskaa. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
no jo on tyhmät jutut teidän naisporukassakin sitten. En mä muista koskaan eri porukoissa käyneeni noin halventavia keskusteluja miehistä. Etenkään, jos se on ollut oma kumppani.
Ap:n poikanen on vielä niin typerä, että vaarantaa oman asumisensa ja joutuu kavereiden nurkkiin loisimaan.
Vain empatiakyvyttömät ja yhtä huonon "huumorintajun" (minusta tuo ei ole huumoria ollenkaan) omaavat voivat väittää, että tuo ei ole mikään iso asia vaan pikemminkin normaalia hassunhauskaa vitsailua. Teet ap ihan oikein jos jätät sen sian.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:09"]
[/quote]
[/quote]
no jo on tyhmät jutut teidän naisporukassakin sitten. En mä muista koskaan eri porukoissa käyneeni noin halventavia keskusteluja miehistä. Etenkään, jos se on ollut oma kumppani.
Ap:n poikanen on vielä niin typerä, että vaarantaa oman asumisensa ja joutuu kavereiden nurkkiin loisimaan.
[/quote]
Harmi, jos näette asian näin tai ehkä meillä on sitten erikoinen huumorintaju. Mielestäni on kuitenkin ihan ok kavereiden kanssa vitsailla. Osaamme toki, nauraa myös itsellemme. Pointti on se, että elämä on huomattavasti kevyempää, kun ei ota kaikkea niin vakavasti. Ja kyllä olen kuullut kaikkea roskaa puhuttavan myös itsestäni, mutta täytyy myöntää, että nykyään minulle on se ja sama mitä muut minusta ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Harmi, jos näette asian näin tai ehkä meillä on sitten erikoinen huumorintaju. Mielestäni on kuitenkin ihan ok kavereiden kanssa vitsailla. Osaamme toki, nauraa myös itsellemme. Pointti on se, että elämä on huomattavasti kevyempää, kun ei ota kaikkea niin vakavasti. Ja kyllä olen kuullut kaikkea roskaa puhuttavan myös itsestäni, mutta täytyy myöntää, että nykyään minulle on se ja sama mitä muut minusta ajattelevat.
[/quote]
Huumori on toki ihana asia ja suotavaakin. Toisen fyysisten ominaisuuksien dissaamisessa taas ei ole mitään hauskaa. Kumppania pitäisi arvostaa ja tuollainen käytös kertoo kyllä jostain ihan muusta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä joillakin on sitten vaan niin erilainen huumorintaju. Ja en otakaan kaikkea vakavasti, mutta noin pahat loukkaukset otan. En yksinkertaisesti halua, että vartalostani puhutaan tuohon sävyyn kavereiden kesken ja mies varmasti tietää sen. Ja minulle ei ainakaan ole se ja sama, mitä oma kumppani ajattelee minusta. ap
Teko täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön. Voisit ap tehdä rikosilmoituksen.
9 § (13.12.2013/879)
Kunnianloukkaus
Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
En ymmärrä miten jotkut voi täällä puolustella miestä. Mies on mulkku eikä arvosta tyttöystäväänsä (tuskin muitakaan naisia), sehän on ihan selvä. Tuollaiset miehet ei ansaitsisi parisuhdetta ollenkaan.
Ap, onko miehesi tehnyt ennen tätä tapausta jotain sinua loukkaavaa? Nyt käyttäytyi törkeästi, mutta millainen ihminen on muuten?
mies teki törkeästi sitä ei voi kieltää. enkä nyt sano että sinun pitäisi se hyväksyä, mutta tosiasia on se ettet koskaan tule löytämään parisuhdetta jossa ei ikinä vitsailtaisi kumppanin ulkonäköön tai muihin seikkoihin liittyvistä asioista, koskee sekä miehiä että naisia. palstallakin olet varmasti huomannut, mihin sävyyn monet puolisostaan puhuvat. itsellä ikää huomattavasti enemmän kuin sinulla, eli 45v ja tämä ihan elämänvarrella todettu realistinen tosiasia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:53"]
hyvä ap! jo nuo baarinjälkeen rehvastelukommentit olivat outoja, saati sitten se että puhui sinusta noin. ties mitä kaikkea muuta on puhunut. nyt olet vapaa ja onnellinen, ilman loista nurkissasi :) kesä on parhaimmillaan ja terassit auki. NAUTI olostasi! onneksi et antanut sen mulkun satuttaa sinua enempää. go girl!
[/quote]
Kiitos, tämä kommentti jotenkin piristi :) Täytyy varmaan jo ensi viikolla suunnata kavereiden kanssa terassille. ap
[/quote]On se vaan hieno taito tuo itselleen kirjoittaminen ja varsinkin vastaaminen :DDD
[/quote]
No en todellakaan kirjoittanut itse tuota kommenttia tai muitakaan :D Vai luuletko että olen itse kirjoittanut nämä kaikki 258 kommenttia? ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:30"]
Hienosti toimittu, ap! Onnittelut siitä että kunnioitat itseäsi etkä alistu muiden sylkykupiksi ja naureskelun kohteeksi.
Itse en olisi varmaan miestä ihan noin hätäisesti jättänyt, tosin en tiedä miten hän on suhteessanne muuten käyttäytynyt. Omakin mieheni teki suhteemme alussa muutaman todella pahan mokan, jollaisia en todellakaan parisuhteessani halua joutua sietämään. Jättämisen sijaan otin nämä tilanteet asiallisesti puheeksi. Kävi ilmi, että mies ei ollut tarkoittanut mitään pahaa, eikä vain ollut tajunnut kuinka ikävää sellainen toiminta itse asiassa onkaan. Kotoa tai muusta ympäristöstä (esim. kaverit) saadut mallit vaikuttavat meihin niin, että helposti kuvittelemme ympärillä näkemämme toiminnan olevan ok ja lähdemme siihen itsekin mukaan. Toiset helpommin kuin toiset. Ei se vielä tarkoita, että henkilö on läpeensä kelvoton idiootti.
Oma mieheni ymmärsi kyllä, kun selitin hänelle miksi hänen toimintansa oli törkeää ja kusipäistä. Tällainen toiminta myös loppui tämän jälkeen. Nyt olemme eläneet 11 vuotta onnellisesti yhdessä.
Ehkä tuo sinun jättämäsi herra ei ollut muutenkaan mikään kultakimpale, kun noin helposti hänestä luovuit, ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos keskustelunkaan jälkeen hän ei olisi tajunnut tekonsa vakavuutta ja luvannut parantaa tapansa, olisi saanutkin mennä. Seuraavalla kerralla voi kuitenkin kannattaa keskustella ensin ja antaa toinenkin mahdollisuus. Me kaikki teemme toisinaan virheitä ja jokaisessa parisuhteessa tulee vastaan pettymyksiä ja tilanteita, joissa toinen ei ole automaattisesti älynnyt toimia toivotulla tavalla. Onnellisen suhteen tunnistaa siitä, että nämä tilanteet pystytään ratkaisemaan ja niiden avulla voidaan yhdessä kasvaa ihmisinä - jättämällä ongelmat eivät ratkea vaan siirtyvät vain virheen tehneen seuraavan kumppanin vaivoiksi.
[/quote]
Kiva kun osasit muotoilla viestisi asiallisesti, vaikka olisitkin toiminut vähän eri tavalla :) Yllättävän moni ei sitä taitoa osaa... Mutta minulle tuo kommentti kertoi miehestä ihan tarpeeksi. Normaalisti en tuomitse ihmisiä yhden virheen perusteella, mutta tuo oli liikaa. Jotenkin minusta tuntuu, että olemme vain todella erilaisia, liiankin. Hyvä juttu kuitenkin, kun te saitte suhteenne toimimaan vaikeuksista huolimatta. ap
Jotkut nyt vaan heittää vitsiä keskenään. Olihan tuo törkeää, mutta ei varmaan tahallaan mieltäsi halunnut pahoittaa, kun ei edes tiennyt, että kuulit.