Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
141/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh mikä ongelma tässä nyt on? Ap huomasi että mies on idiootti ja jätti hänet.

Vierailija
142/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:57"]Älä välitä ap, nuo ilkeilykommentit joita yhtäkkiä tuli paljon on varmaan joltain yhdeltä ja samalta ihmiseltä, joka ei itse uskaltaisi tehdä tuollaista päätöstä. Teit ihan oikein.

[/quote]

Niin yksihän täällä viestillelee. Kummasti on satoja peukutuksia. Jaksan kyllä ihmetellä tätä tyhmyyttä jos joku oikeasti kuvittelee yhden ihmisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:57"]Älä välitä ap, nuo ilkeilykommentit joita yhtäkkiä tuli paljon on varmaan joltain yhdeltä ja samalta ihmiseltä, joka ei itse uskaltaisi tehdä tuollaista päätöstä. Teit ihan oikein.

[/quote]

Niin yksihän täällä viestillelee. Kummasti on satoja peukutuksia. Jaksan kyllä ihmetellä tätä tyhmyyttä jos joku oikeasti kuvittelee yhden ihmisen...

[/quote]

Ai satoja peukutuksia noissa ilkeilykommenteissa? Eihän ole kuin pari. Ja aika varmasti on yhden ihmisen, kun lyhyellä aikavälillä ilmestyi paljon samantyylisiä ilkeitä kommentteja, kun aiemmin koko keskustelussa niitä ei ole ollut juurikaan.

Vierailija
144/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa, mutta mun mielestä ero oli aika iso seuraus loppupeleissä pienestä asiasta. En usko, että täydellistä ihmistä, joka ei joskus puhu typeriä maailmasta edes löytyy. Tärkeintä, että Ap itse ratkaisuunsa tyytyväinen.

Vierailija
145/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ap ja mies eivät olleet naimisissa! Kannattaisi varmaan lukea koko keskustelu läpi ennen kuin alatte arvostelemaan ja leikkimään synnitöntä pyhimystä. Itse ainakin jättäisin moisen kusipään, kun yhdessä ollaan oltu vain se 5 kk. Jos joku kuitenkin on niin itsetunnoton ja jäisi vastaavanlaisen miehen luo, niin en voi kuin myötähäpeäni hänelle suoda.

Vierailija
146/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:36"]No niin, mies jätetty ja heitetty pihalle.

Ihan ensiksi sanoin miehelle tämän jonkun ehdottaman jutun: "Ens viikolla tulee pari tyttökaveria kylään, otetaan parit sidukat ja katellaan varmaan joku leffa vaan, jotain missä vilahtelee alastomia miehiä, samalla nauretaan miten pieni muna sulla on". Ehkä vähän lapsellista, mutta miehen ilmeen näkeminen oli kyllä sen arvoista. Ensimmäinen kommentti oli joku "Mitä vittua?", sen jälkeen mies hiljeni ja tajusi varmaan itsekin tilanteen. Jonkin ajan kuluttua ilmoitin yksinkertaisesti, että tämä suhde oli tässä, haluan järkevän, kunnioittavan ja arvoiseni ihmisen. Ilmoitin myös, että kerää tavaransa ja poistuu ovesta. Mies alkoi änkyttää jotain siihen tyyliin että en voi tällä tavalla yhtäkkiä suhdetta lopettaa tai varsinkaan ajaa sitä ulos, koska ei se näin äkkiä keksi paikkaa minne mennä. Ilmoitin vain ettei ole minun asiani, ja käskin pakkaamaan. Kyllähän se sitten sen teki mutta pitkin hampain, eihän se muutakaan voinut. Jotain se siinä vielä valitti ja haukkui, mutten kuunnellut. Nyt mies on ulkona ja olen onnellinen. Löydän varmasti vielä jonkun paremman ja itselleni sopivamman miehen. :) ap

[/quote]

Hieman kyllä ylireagointia kehissä. Aika suhteeton seuraus syyhyn nähden. Pitäiskö sun ap selvittää itsesi kanssa jotain, jos tuollainen asia johto noin tramaattiseen lopputulemaan. Tulet huomaamaan, että ihmiset tekee virheitä. Niin myös sinä. Korjaat sitä mitä kylvät. Täällähän se kannattaa noinkin isoissa päätöksissä kysyä neuvoa, porukka vetää lääkkeitä, sairastaa depressioo, on epävakaata vihoistaan kärsiviä negatiivisuuden ilmentymiä. Kova oli kohtalo pojalla, mutta se oli varmasti hyvä hänelle, että pääsi... Mutta kova se tulee olemaan sinullekin, kun tuon tunteettoman tien valitsit, missä sijaa ei ole anteeksiannolle eikä ymmärrykselle. Mutta sen olet ansainnut.

Ps. Taisi poika olla oikeassa, jos noin kolahti ;)

[/quoteJJuurikin näin. Loppupeleissä tais aloittaja ampua omaan nilkkaansa...

[/quote]

Ammuin omaan nilkkaani, kun päästin kusipäämiehen menemään? :D Tuskinpa. ap

Vierailija
147/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:20"]

Ei ole ongelmaa, mutta mun mielestä ero oli aika iso seuraus loppupeleissä pienestä asiasta. En usko, että täydellistä ihmistä, joka ei joskus puhu typeriä maailmasta edes löytyy. Tärkeintä, että Ap itse ratkaisuunsa tyytyväinen.

[/quote]

Mies paljastui kusipääksi, yksinkertaista. Emme ole tunteneet kauan eli en tiennyt sitä vielä, mutta nytpä tiedän ja tein ratkaisun sen mukaan. ap

Vierailija
148/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 5kk:n jälkeen pystyy sanomaan tyttöystävästään tuolla tavalla, on parempi antaa sellaisen vain mennä. Todennäköisesti edessä olisi ollut vielä törkeämpää haukkumista ja itsetunnon lyttäämistä. Ap teki oikein, ei tuollaista tarvitse sietää. Jos ukko on vielä potkujen jälkeen haukkunut, niin eiköhän se kerro hänen asenteestaan kaiken tarpeellisen.

Vierailija
149/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te kaikki, joiden mielestä tuo oli normaalia/hauskaa vitsailua/hyväksyttävää/pikkujuttu jne, niin minua oikeasti harmittaa teidän puolesta, jos annatte muiden kohdella itseänne noin. Tai vaihtoehtoisesti harmittaa teidän läheistenne puolesta, jos itse kohtelette heitä tuolla tavalla. Tai sitten meillä on vaan todella, todella erilainen ajatusmaailma. ap

Vierailija
150/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuu mitä sattuu, töissäkin pomo sanoi etelästä palattuaan, että muuten ihan ok reissu, mutta eukolla oli rannan pienimmät tissit suurimmissa pusseissa..

Vierailija
151/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:36"]No niin, mies jätetty ja heitetty pihalle.

Ihan ensiksi sanoin miehelle tämän jonkun ehdottaman jutun: "Ens viikolla tulee pari tyttökaveria kylään, otetaan parit sidukat ja katellaan varmaan joku leffa vaan, jotain missä vilahtelee alastomia miehiä, samalla nauretaan miten pieni muna sulla on". Ehkä vähän lapsellista, mutta miehen ilmeen näkeminen oli kyllä sen arvoista. Ensimmäinen kommentti oli joku "Mitä vittua?", sen jälkeen mies hiljeni ja tajusi varmaan itsekin tilanteen. Jonkin ajan kuluttua ilmoitin yksinkertaisesti, että tämä suhde oli tässä, haluan järkevän, kunnioittavan ja arvoiseni ihmisen. Ilmoitin myös, että kerää tavaransa ja poistuu ovesta. Mies alkoi änkyttää jotain siihen tyyliin että en voi tällä tavalla yhtäkkiä suhdetta lopettaa tai varsinkaan ajaa sitä ulos, koska ei se näin äkkiä keksi paikkaa minne mennä. Ilmoitin vain ettei ole minun asiani, ja käskin pakkaamaan. Kyllähän se sitten sen teki mutta pitkin hampain, eihän se muutakaan voinut. Jotain se siinä vielä valitti ja haukkui, mutten kuunnellut. Nyt mies on ulkona ja olen onnellinen. Löydän varmasti vielä jonkun paremman ja itselleni sopivamman miehen. :) ap

[/quote]

Hieman kyllä ylireagointia kehissä. Aika suhteeton seuraus syyhyn nähden. Pitäiskö sun ap selvittää itsesi kanssa jotain, jos tuollainen asia johto noin tramaattiseen lopputulemaan. Tulet huomaamaan, että ihmiset tekee virheitä. Niin myös sinä. Korjaat sitä mitä kylvät. Täällähän se kannattaa noinkin isoissa päätöksissä kysyä neuvoa, porukka vetää lääkkeitä, sairastaa depressioo, on epävakaata vihoistaan kärsiviä negatiivisuuden ilmentymiä. Kova oli kohtalo pojalla, mutta se oli varmasti hyvä hänelle, että pääsi... Mutta kova se tulee olemaan sinullekin, kun tuon tunteettoman tien valitsit, missä sijaa ei ole anteeksiannolle eikä ymmärrykselle. Mutta sen olet ansainnut.

Ps. Taisi poika olla oikeassa, jos noin kolahti ;)

[/quote]

Ei, vaan minä en yksinkertaisesti halua tuollaista miestä. Kuten sanoin, en olisi ikinä edes kiinnostunut siitä, jos olisin tarpeeksi ajoissa kuullut sen puhuvan tuohon tyyliin jostakin. Haluan järkevämpää seuraa. Olen kyllä antanut anteeksi ja ymmärtänyt useinkin, mutta tämä ei ollut sellainen asia. Joo, kaikki tekee virheitä, mutta kaikki ei puhu noin törkeitä juttuja. Ei se ollut mikään vahinko. Ja niin, mies etsiköön yhtä vajaata seuraa kuin itse on. Tiedän tehneeni oikean päätöksen. Ja olen tyytyväinen tisseihini, ne on ihan riittävän hyvät. ap

Vierailija
152/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuu välillä läpiä päähänsä. Eihän se mukavaa ole, mutta kuuluu elämään.

Vierailija
153/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:25"]Ja te kaikki, joiden mielestä tuo oli normaalia/hauskaa vitsailua/hyväksyttävää/pikkujuttu jne, niin minua oikeasti harmittaa teidän puolesta, jos annatte muiden kohdella itseänne noin. Tai vaihtoehtoisesti harmittaa teidän läheistenne puolesta, jos itse kohtelette heitä tuolla tavalla. Tai sitten meillä on vaan todella, todella erilainen ajatusmaailma. ap

[/quote]

Eihän siitä ole kyse, että antaa. Vaan siitä mitä siitä seuraa. On kai siinä välissäkin jotain ennen kuin lopettaa suhteen??!

Vierailija
154/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:25"]Ja te kaikki, joiden mielestä tuo oli normaalia/hauskaa vitsailua/hyväksyttävää/pikkujuttu jne, niin minua oikeasti harmittaa teidän puolesta, jos annatte muiden kohdella itseänne noin. Tai vaihtoehtoisesti harmittaa teidän läheistenne puolesta, jos itse kohtelette heitä tuolla tavalla. Tai sitten meillä on vaan todella, todella erilainen ajatusmaailma. ap

[/quote]

Eihän siitä ole kyse, että antaa. Vaan siitä mitä siitä seuraa. On kai siinä välissäkin jotain ennen kuin lopettaa suhteen??!

[/quote]

No jokainen voi varmasti sitten itse päättää, että miten reagoi asiaan ja mitä tekee. Tämä oli minun valintani, koska en halua enää jatkossa kuulla tuollaisia juttuja mieheltäni. Jos olisin pysynyt suhteessa niin silloinhan olisin nimenomaan antanut miehen jatkaa tuollaista, kun tuskin se pystyy itseään muuttamaan. Sinä voit valita toisin. ap

Vierailija
155/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua Ap, mutta täytyy kertoa sulle jotain omasta elämästä. Äitini sanoo, mulle ainakin viikottain, että onpas sulla kummallinen hiustyyli ja miks noin kaunis tyttö n mennyt päänsä maalipurkkiin upottamaan? (minulla siis oikein punaiset hiukset). Miehet tykkäävät kuulemma hillityistä naisista. Myös tatuoinnit alentavat kuulemma mahdollisuuksiani saada kunnollinen mies. Kyllä harmittaa kommentit, mutta äiti on äiti.

Vierailija
156/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:39"]

Ihmiset puhuu välillä läpiä päähänsä. Eihän se mukavaa ole, mutta kuuluu elämään.

[/quote]

Niin puhuu ja jokainen kantaa seuraukset siitä suuresta suusta kun möläyttää jotain typerää. Kuten nyt ap:n exäkin. 

Mun mielestä on huikean hienoa että nainen ei ole niin epätoivoinen että väkisin roikkuu miehessä, joka ei selvästikään ole tarpeeksi hyvä. Nyt ap voi saada vaikka minkälaisen ihanan ihmisen rinnalleen, kun päästi irti siitä yhdestä possusta.

Kyllähän niitä sammakoita pitää jokaisen pussata ennen kuin löytää sen prinssin, mutta se tarkotus ei ole jäädä niihin roikkumaan väkisin!

Vierailija
157/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:39"]

[/quote]

Niin puhuu ja jokainen kantaa seuraukset siitä suuresta suusta kun möläyttää jotain typerää. Kuten nyt ap:n exäkin. 

Mun mielestä on huikean hienoa että nainen ei ole niin epätoivoinen että väkisin roikkuu miehessä, joka ei selvästikään ole tarpeeksi hyvä. Nyt ap voi saada vaikka minkälaisen ihanan ihmisen rinnalleen, kun päästi irti siitä yhdestä possusta.

Kyllähän niitä sammakoita pitää jokaisen pussata ennen kuin löytää sen prinssin, mutta se tarkotus ei ole jäädä niihin roikkumaan väkisin!

[/quote]

Samaa mieltä. Aivan liian moni nainen olisi jäänyt roikkumaan tuollaiseen mieheen esim. siksi, ettei halua olla yksin. Siinä sitten saisi vuosien mittaan kuunnella varmaan vielä pahempia juttua ja tulisi muutenkin huonosti kohdelluksi, jolloin lähteminen ei enää olisi niin helppoa. Täytyy vain toivoa ettei muut naiset huoli tätä ap:n ex-miestä, tai ainakin että nekin tajuaa heti tuollaisen käytöksen ilmetessä jättää sen.

Vierailija
158/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:54"]

Ymmärrän sinua Ap, mutta täytyy kertoa sulle jotain omasta elämästä. Äitini sanoo, mulle ainakin viikottain, että onpas sulla kummallinen hiustyyli ja miks noin kaunis tyttö n mennyt päänsä maalipurkkiin upottamaan? (minulla siis oikein punaiset hiukset). Miehet tykkäävät kuulemma hillityistä naisista. Myös tatuoinnit alentavat kuulemma mahdollisuuksiani saada kunnollinen mies. Kyllä harmittaa kommentit, mutta äiti on äiti.

[/quote]

Eihän tuollaisiakaan kommentteja ole kiva kuulla, omalta äidiltä varsinkaan. Ainakin minusta punaiset hiukset on kauniit ja hyvin tehdyt ja hienot tatuoinnitkin ovat kauniita :) Enkä varmasti ole ainut, outoa jos äitisi luulee kaikkien miesten pitävän samanlaisista naisista. ap

Vierailija
159/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voiko tää olla totta... ?

Vierailija
160/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:22"]

siis voiko tää olla totta... ?

[/quote]