Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
221/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah ap ei todellakaan kirjoittanut tuota kommenttia, mikä ihme näitä joitain täällä vaivaa? :D täällä siis se tuon kommentin kirjoittanut, ja varmasti moni muukin samaa mieltä tuosta asiasta! älä välutä noista katkerista kommenteista. ovat varmaan itse loukussa parisuhteessaan, tai sit niillä on oikeasti solmuun menevät tissit :D

Vierailija
222/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:02"]

Hyvä ap! Turha sitä on jäädä suhteeseen, jos toinen ei ole se henkilö, joksi luuli. Ei kai tuo nyt muutenkaan mitään suurta rakkautta ollut, jos sen noin helposti pystyi päättämään. Ja mitä kerroit miehen muusta käytöksestä, siis joku naurettava machoilu baarista tultua, niin eipä kyllä kuulosta kovin fiksulta tyypiltä muutenkaan. Itse en jaksaisi tuollaista hetkeäkään.

Päätöksestäsi itkijät ovat joko samanlaisella "huumorintajulla" varustettuja juntteja tai epävarmoja tossukoita, jotka sietävät huonoa käytöstä, kun "eihän se ole niin vakavaa" ja "kaikkihan sitä tekee". Juu, ei tee. Ap:lla on täysi oikeus etsiä fiksu ja puolisoaan kunnioittava mies. Jos se niin kovasti järkyttää jonkun anonyymin maailmankuvaa, niin sopii miettiä, miksi. Ehkä sitä omaa/läheisten käytöstä kannattaisi arvioida uudelleen, eikä hyväksyä ilkeilyä osaksi normaalia elämää.

[/quote]

Niin, olen ihan samaa mieltä. Ja samaa luulen, noilla itkijöillä on varmasti jotain muita ongelmia. On se kumma, jos ei tällaista asiaa osaa asiallisesti kommentoida, vaan pitää yrittää loukata väittäen että tisseissäni on varmasti jotain vikaa ja että miehelle hyvä kun pääsi minusta eroon. Purkavat varmasti omaa pahaa oloa, onneksi tajuan sen enkä ota kommentteja itseeni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:09"]

hah ap ei todellakaan kirjoittanut tuota kommenttia, mikä ihme näitä joitain täällä vaivaa? :D täällä siis se tuon kommentin kirjoittanut, ja varmasti moni muukin samaa mieltä tuosta asiasta! älä välutä noista katkerista kommenteista. ovat varmaan itse loukussa parisuhteessaan, tai sit niillä on oikeasti solmuun menevät tissit :D

[/quote]

Niinpä... :D Joku keskenkasvuinen poika taisi löytää tämän keskustelun, tai vaihtoehtoisesti juuri joku katkera nainen, jolla ei riitä rohkeus kusipäämiehen jättämiseen. ap

Vierailija
224/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:30"]

Hienosti toimittu, ap! Onnittelut siitä että kunnioitat itseäsi etkä alistu muiden sylkykupiksi ja naureskelun kohteeksi.

Itse en olisi varmaan miestä ihan noin hätäisesti jättänyt, tosin en tiedä miten hän on suhteessanne muuten käyttäytynyt. Omakin mieheni teki suhteemme alussa muutaman todella pahan mokan, jollaisia en todellakaan parisuhteessani halua joutua sietämään. Jättämisen sijaan otin nämä tilanteet asiallisesti puheeksi. Kävi ilmi, että mies ei ollut tarkoittanut mitään pahaa, eikä vain ollut tajunnut kuinka ikävää sellainen toiminta itse asiassa onkaan. Kotoa tai muusta ympäristöstä (esim. kaverit) saadut mallit vaikuttavat meihin niin, että helposti kuvittelemme ympärillä näkemämme toiminnan olevan ok ja lähdemme siihen itsekin mukaan. Toiset helpommin kuin toiset. Ei se vielä tarkoita, että henkilö on läpeensä kelvoton idiootti.

Oma mieheni ymmärsi kyllä, kun selitin hänelle miksi hänen toimintansa oli törkeää ja kusipäistä. Tällainen toiminta myös loppui tämän jälkeen. Nyt olemme eläneet 11 vuotta onnellisesti yhdessä.

Ehkä tuo sinun jättämäsi herra ei ollut muutenkaan mikään kultakimpale, kun noin helposti hänestä luovuit, ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos keskustelunkaan jälkeen hän ei olisi tajunnut tekonsa vakavuutta ja luvannut parantaa tapansa, olisi saanutkin mennä. Seuraavalla kerralla voi kuitenkin kannattaa keskustella ensin ja antaa toinenkin mahdollisuus. Me kaikki teemme toisinaan virheitä ja jokaisessa parisuhteessa tulee vastaan pettymyksiä ja tilanteita, joissa toinen ei ole automaattisesti älynnyt toimia toivotulla tavalla. Onnellisen suhteen tunnistaa siitä, että nämä tilanteet pystytään ratkaisemaan ja niiden avulla voidaan yhdessä kasvaa ihmisinä - jättämällä ongelmat eivät ratkea vaan siirtyvät vain virheen tehneen seuraavan kumppanin vaivoiksi.

[/quote]

Kiva kun osasit muotoilla viestisi asiallisesti, vaikka olisitkin toiminut vähän eri tavalla :) Yllättävän moni ei sitä taitoa osaa... Mutta minulle tuo kommentti kertoi miehestä ihan tarpeeksi. Normaalisti en tuomitse ihmisiä yhden virheen perusteella, mutta tuo oli liikaa. Jotenkin minusta tuntuu, että olemme vain todella erilaisia, liiankin. Hyvä juttu kuitenkin, kun te saitte suhteenne toimimaan vaikeuksista huolimatta. ap

[/quote]

Ap, kun sanot että yllättävän moni ei osaa muotoilla viestiä asiallisesti mitä sillä tarkoitat? Sitäkö, että kaikki eivät ole samaa mieltä tekemästäsi ratkaisusta? Ymmärrän, että omasta mielestäsi teit tilanteessasi parhaimman mahdollisen ratkaisun, mutta tämä on keskustelupalsta ja aloitusviestissä kysyit mielipidettä. Olen siis tämän kommentin takana:

Minunkin mielestäni voi kaveriporukassa vitsiä heittää, niin kuin täällä joku muukin on sanonut, mutta kuulun kai siihen vähemmistöön, joka ajattelee näin.. Ja tosiaan en tarkoita mitään pahantahtoista haukkumista, mutta en usko, että tässäkään tapauksessa oli sellaisesta kyse. Jos ei kaverin kanssa voi heittää läppää, niin kenen kanssa sitten? Meitä on moneksi ja Ap tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en eroaisi telkkarin katselun aikana kaveriporukalla heitetyn mauttoman kommentin takia.

En näe, että tässä mitenkään sinua haukun, vaan otan vain kantaa asiaan. Joka tapauksessa hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti teit oikean ratkaisun.

Vierailija
225/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:08"]

Hienosti toimittu, ap! Onnittelut siitä että kunnioitat itseäsi etkä alistu muiden sylkykupiksi ja naureskelun kohteeksi.

Itse en olisi varmaan miestä ihan noin hätäisesti jättänyt, tosin en tiedä miten hän on suhteessanne muuten käyttäytynyt. Omakin mieheni teki suhteemme alussa muutaman todella pahan mokan, jollaisia en todellakaan parisuhteessani halua joutua sietämään. Jättämisen sijaan otin nämä tilanteet asiallisesti puheeksi. Kävi ilmi, että mies ei ollut tarkoittanut mitään pahaa, eikä vain ollut tajunnut kuinka ikävää sellainen toiminta itse asiassa onkaan. Kotoa tai muusta ympäristöstä (esim. kaverit) saadut mallit vaikuttavat meihin niin, että helposti kuvittelemme ympärillä näkemämme toiminnan olevan ok ja lähdemme siihen itsekin mukaan. Toiset helpommin kuin toiset. Ei se vielä tarkoita, että henkilö on läpeensä kelvoton idiootti.

Oma mieheni ymmärsi kyllä, kun selitin hänelle miksi hänen toimintansa oli törkeää ja kusipäistä. Tällainen toiminta myös loppui tämän jälkeen. Nyt olemme eläneet 11 vuotta onnellisesti yhdessä.

Ehkä tuo sinun jättämäsi herra ei ollut muutenkaan mikään kultakimpale, kun noin helposti hänestä luovuit, ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos keskustelunkaan jälkeen hän ei olisi tajunnut tekonsa vakavuutta ja luvannut parantaa tapansa, olisi saanutkin mennä. Seuraavalla kerralla voi kuitenkin kannattaa keskustella ensin ja antaa toinenkin mahdollisuus. Me kaikki teemme toisinaan virheitä ja jokaisessa parisuhteessa tulee vastaan pettymyksiä ja tilanteita, joissa toinen ei ole automaattisesti älynnyt toimia toivotulla tavalla. Onnellisen suhteen tunnistaa siitä, että nämä tilanteet pystytään ratkaisemaan ja niiden avulla voidaan yhdessä kasvaa ihmisinä - jättämällä ongelmat eivät ratkea vaan siirtyvät vain virheen tehneen seuraavan kumppanin vaivoiksi.

[/quote]

Kiva kun osasit muotoilla viestisi asiallisesti, vaikka olisitkin toiminut vähän eri tavalla :) Yllättävän moni ei sitä taitoa osaa... Mutta minulle tuo kommentti kertoi miehestä ihan tarpeeksi. Normaalisti en tuomitse ihmisiä yhden virheen perusteella, mutta tuo oli liikaa. Jotenkin minusta tuntuu, että olemme vain todella erilaisia, liiankin. Hyvä juttu kuitenkin, kun te saitte suhteenne toimimaan vaikeuksista huolimatta. ap

[/quote]

Ap, kun sanot että yllättävän moni ei osaa muotoilla viestiä asiallisesti mitä sillä tarkoitat? Sitäkö, että kaikki eivät ole samaa mieltä tekemästäsi ratkaisusta? Ymmärrän, että omasta mielestäsi teit tilanteessasi parhaimman mahdollisen ratkaisun, mutta tämä on keskustelupalsta ja aloitusviestissä kysyit mielipidettä. Olen siis tämän kommentin takana:

Minunkin mielestäni voi kaveriporukassa vitsiä heittää, niin kuin täällä joku muukin on sanonut, mutta kuulun kai siihen vähemmistöön, joka ajattelee näin.. Ja tosiaan en tarkoita mitään pahantahtoista haukkumista, mutta en usko, että tässäkään tapauksessa oli sellaisesta kyse. Jos ei kaverin kanssa voi heittää läppää, niin kenen kanssa sitten? Meitä on moneksi ja Ap tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en eroaisi telkkarin katselun aikana kaveriporukalla heitetyn mauttoman kommentin takia.

En näe, että tässä mitenkään sinua haukun, vaan otan vain kantaa asiaan. Joka tapauksessa hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti teit oikean ratkaisun.

[/quote]

Ei, en tarkoittanut tuollaisia kommentteja :) Vaan esim. noita joitakin sivun 9 kommentteja:

"Mäkin olen vilpittömästi iloinen aloittajan miehen puolesta. Toivottavasti ap kertoo edes syyn eroon, eikä vain laita lusikoita jakoon. Voivat sit jätkä porukassa nauraa aloittajalle :DD"

"JES! Hyvä että erosit. Nyt mies voi löytää jonkun normaalin naisen itsellensä ja sillä on varmaan paremmat tissitkin ku sulla, riippis!"

"Lässyti lässyti... Sulla on riippurinnat ja miehesi inhoaa niitä. Kestä se tai mene laikkaukseen.
Ps. Hyvä että erositte, siis hyvä miehellesi."

Kaikenlaiset kommentit on tervetulleita riippumatta siitä, onko kirjoittaja samaa vai eri mieltä kanssani. Tuollaiset asiattomuudet on eri asia. Ja kiitos! ap

Vierailija
226/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:10"]

En lukenut koko viestiketjua, mutta niiden perusteella mitä luin on pakko kommentoida, että onpahan nipoa porukkaa. Siis äijä vitsailee vaimonsa tisseistä, entäs sitten? Eikö oikeesti sen vertaa psyyke kestä että ihan verisesti loukkaannutaan noinkin mitättömästä? 

Mä olisin välittömästi letkauttanut jotain takaisin miehen kavereiden kuullen ja lopuksi kuitannut koko jutun vitsinä. 

Ihan eroa sit harkitsit tuon takia? Ole hyvä ja eroa miehestäsi, teet hänelle siinä ison palveluksen.

[/quote]

Ap (ja moni muukin) on jo sata kertaa selittänyt, että ei ole mitenkään sopivaa tai hyväksyttävää naureskella ja arvostella toisen vartaloa kaveriporukalla. Ei se ole mitään vitsailua, vaan toisen nöyryyttämistä. Eri asia, jos keskenään hyväntahtoisesti vitsaillaan, mutta tässä ei ollut kyse siitä. Ja ap tekee itselleen suuren palveluksen, jos jättää sen mulkun. Minäkään en ikimaailmassa jatkaisi suhdetta, jos mies ei kunnioita tuon vertaa.

[/quote]

Joskus toinen ei vaan tajua loukanneensa. Onko silloin mulkku? Voisin kuvitella että tuollainen 20v kolli ei juuri tajua.

[/quote]

Eipä ne ala koskaan tajutakaan muuten kuin juoksemalla päänsä mäntyyn riittävän monta kertaa. Kun kerran naista halveksitaan, pikku pahoittelu ei paljon maksa eikä mitään opeta. Silloin on joko opittava olemaan tai tyydyttävä arkoihin naisiin, joilta ottaa se kymmenen vuotta tehdä samoin kuin näppärä ap tajusi tehdä heti. Sitten jonne 32v istuu puistonpenkillä ja itkee katkerana, miten ei ymmärretä huumoria.

Vierailija
227/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sano että sulla on hyvät tissit! Loputhan oli läppää :).

Vierailija
228/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:10"]

En lukenut koko viestiketjua, mutta niiden perusteella mitä luin on pakko kommentoida, että onpahan nipoa porukkaa. Siis äijä vitsailee vaimonsa tisseistä, entäs sitten? Eikö oikeesti sen vertaa psyyke kestä että ihan verisesti loukkaannutaan noinkin mitättömästä? 

Mä olisin välittömästi letkauttanut jotain takaisin miehen kavereiden kuullen ja lopuksi kuitannut koko jutun vitsinä. 

Ihan eroa sit harkitsit tuon takia? Ole hyvä ja eroa miehestäsi, teet hänelle siinä ison palveluksen.

[/quote]

Ap (ja moni muukin) on jo sata kertaa selittänyt, että ei ole mitenkään sopivaa tai hyväksyttävää naureskella ja arvostella toisen vartaloa kaveriporukalla. Ei se ole mitään vitsailua, vaan toisen nöyryyttämistä. Eri asia, jos keskenään hyväntahtoisesti vitsaillaan, mutta tässä ei ollut kyse siitä. Ja ap tekee itselleen suuren palveluksen, jos jättää sen mulkun. Minäkään en ikimaailmassa jatkaisi suhdetta, jos mies ei kunnioita tuon vertaa.

[/quote]

Joskus toinen ei vaan tajua loukanneensa. Onko silloin mulkku? Voisin kuvitella että tuollainen 20v kolli ei juuri tajua.

[/quote]

Eipä ne ala koskaan tajutakaan muuten kuin juoksemalla päänsä mäntyyn riittävän monta kertaa. Kun kerran naista halveksitaan, pikku pahoittelu ei paljon maksa eikä mitään opeta. Silloin on joko opittava olemaan tai tyydyttävä arkoihin naisiin, joilta ottaa se kymmenen vuotta tehdä samoin kuin näppärä ap tajusi tehdä heti. Sitten jonne 32v istuu puistonpenkillä ja itkee katkerana, miten ei ymmärretä huumoria.

[/quote]

Juuri näin! En todellakaan jaksa alkaa tuon ikäiselle opettamaan, että millainen käytös on hyvän maun mukaista ja millainen ei. Joku muu opettakoon jos jaksaa. ap

Vierailija
229/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:37"]

Sehän sano että sulla on hyvät tissit! Loputhan oli läppää :).

[/quote]

Sellaista läppää, jota minä en suvaitse tai ymmärrä. Enkä oikein edes osaa ottaa läppänä sitä, kun noin henkilökohtaista kehonosaa arvostellaan naureskellen kaveriporukalla. Etsiköön se mies jonkun sellaisen, jolla on samanlainen (huono) huumorintaju. ap

Vierailija
230/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:29"]

Taidat olla ap aika äkkipikainen luonteeltasi? Yksi moka ja samantein lapikasta. Tuolla tyylillä sun tulevatkaan suhteet ei tule koskaan kestämään. Aina joku mokaa jossain kohtaa ja jos on niin suvaitsematon ettei pysty tai edes halua antaa anteeksi, niin itse siinä menettää. Oliko tämä tissijuttu pelkästään syynä eroon, vai olko taustalla muutakin esim kyllästymistä, riitoja??

Luojan kiitos mulla on anteeksiantava ja ymmärtäväinen aviomies, koska itse olen mokaillut enemmän kuin kerran.

[/quote]

Moni täällä ei taida ymmärtää, että tuo tuskin oli mikään yksittäinen moka tai vitsi. Tuo kyllä kertoo miehestä muutakin ja heijastelee varmasti muutakin käytöstä ja ajatusmaailmaa. Ap teki oikein.

[/quote]

Niin juuri, osaan kyllä antaa anteeksi, mutta nyt en halunnut. Tuollainen kommentti nimenomaan kertoo ajatusmaailmasta. Esim. itse en voisi kuvitellakaan että koskaan sanoisin kenestäkään noin ja että antaisin myös kavereideni nauraa kumppanini vartalolle. Hankala kuvitella että kukaan kavereistanikaan tekisi noin. En halua sellaisia ihmisiä lähelleni. ap

[/quote]

Mitähän tuo teko kertoo sinusta. Kylmä, kova solmuun vedettävä riipputissi.

Vierailija
231/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet Monta kertaa miettimaan lammolla ja naurulla sita pvaa kun heitit miehen ulos.Lammolla siksi etta olet ylpea siita etta teit oikean ratkaisun vaikka se mietityttikin sinua. Toivottavasti mies oppii tasta jotakin kuten kaverinsakin.

Mita niihin rintoihisi tulee, noin suoralla selkarangalla ei rinnat roiku :o) Kaikkea hyvaa sulle jatkoon!

terkuin kanssasisar

Vierailija
232/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Niinpä... :D Joku keskenkasvuinen poika taisi löytää tämän keskustelun, tai vaihtoehtoisesti juuri joku katkera nainen, jolla ei riitä rohkeus kusipäämiehen jättämiseen. ap

[/quote]

Kylläpä oli kerrassaan hirvittävä virhe. Vähintään kuolemantuomion tuosta pitäisi varmaan langettaa :D

Elämä on. Koita tottua siihen.

Vierailija
233/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:29"]

Taidat olla ap aika äkkipikainen luonteeltasi? Yksi moka ja samantein lapikasta. Tuolla tyylillä sun tulevatkaan suhteet ei tule koskaan kestämään. Aina joku mokaa jossain kohtaa ja jos on niin suvaitsematon ettei pysty tai edes halua antaa anteeksi, niin itse siinä menettää. Oliko tämä tissijuttu pelkästään syynä eroon, vai olko taustalla muutakin esim kyllästymistä, riitoja??

Luojan kiitos mulla on anteeksiantava ja ymmärtäväinen aviomies, koska itse olen mokaillut enemmän kuin kerran.

[/quote]

Moni täällä ei taida ymmärtää, että tuo tuskin oli mikään yksittäinen moka tai vitsi. Tuo kyllä kertoo miehestä muutakin ja heijastelee varmasti muutakin käytöstä ja ajatusmaailmaa. Ap teki oikein.

[/quote]

Niin juuri, osaan kyllä antaa anteeksi, mutta nyt en halunnut. Tuollainen kommentti nimenomaan kertoo ajatusmaailmasta. Esim. itse en voisi kuvitellakaan että koskaan sanoisin kenestäkään noin ja että antaisin myös kavereideni nauraa kumppanini vartalolle. Hankala kuvitella että kukaan kavereistanikaan tekisi noin. En halua sellaisia ihmisiä lähelleni. ap

[/quote]

Mitähän tuo teko kertoo sinusta. Kylmä, kova solmuun vedettävä riipputissi.

[/quote]

Mitähän tuollainen kommentti kertoo sinusta. Kylmä, katkera ja yksinäinen vittuilija.

Ap sen sijaan vaikuttaa järkevältä ja arvonsa tuntevalta.

Vierailija
234/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei se tehnyt. Pikkupil...luulee olevansa kovinkin nuohakka ja oikeassa. Fiksuuden perikuva :DD

Millaisiahan virheitä mahtaa itse omata????

Vierailija
235/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tuo ilkeilijä palasti keskusteluun. Kannattaa ap jättää sen kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
236/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:16"]

Tulet Monta kertaa miettimaan lammolla ja naurulla sita pvaa kun heitit miehen ulos.Lammolla siksi etta olet ylpea siita etta teit oikean ratkaisun vaikka se mietityttikin sinua. Toivottavasti mies oppii tasta jotakin kuten kaverinsakin.

Mita niihin rintoihisi tulee, noin suoralla selkarangalla ei rinnat roiku :o) Kaikkea hyvaa sulle jatkoon!

terkuin kanssasisar

[/quote]

Kiitos, jotenkin söpö kommentti tuo "noin suoralla selkarangalla ei rinnat roiku :o)" :) Kaikkea hyvää sinullekin. ap

Vierailija
237/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisiko se mitään jos sanoisi asiasta. Eikä veisi reagointia äärimmilleen.

Vai potkitaan teidänkin aina kaveri-, työporukasta pois jos virhe tapahtuu. Pomo antaa potkut heti jos sanot että väärän värinen tukka.

Ap tulee katumaan tätä, tiedän :)

Vierailija
238/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin! En todellakaan jaksa alkaa tuon ikäiselle opettamaan, että millainen käytös on hyvän maun mukaista ja millainen ei. Joku muu opettakoon jos jaksaa. ap

[/quote]

Totinen tallaaja

Vierailija
239/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:21"]

Jaahas, tuo ilkeilijä palasti keskusteluun. Kannattaa ap jättää sen kommentit omaan arvoonsa.

[/quote]

Joo, en jaksakaan enää antaa sille sitä iloa että välittäisin niistä. Tietää kuitenkin itsekin miten naurettavia sen kommentit on ja yrittää loukata siinä onnistumatta. ap

Vierailija
240/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:16"]Tulet Monta kertaa miettimaan lammolla ja naurulla sita pvaa kun heitit miehen ulos.Lammolla siksi etta olet ylpea siita etta teit oikean ratkaisun vaikka se mietityttikin sinua. Toivottavasti mies oppii tasta jotakin kuten kaverinsakin.

terkuin kanssasisar

[/quote]

Minä tiedän tuon olevan äkkipikainen ratkaisu jota katuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä