Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
21/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin pillun kiinni toistaiseksi. Onhan tuo tosi törkeää. Harkitsisin eroa minäkin.

Vierailija
22/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:08"]Antaisin miehen itse tajuta kuulleeni herjauksen..

Eli en esim ottaisi rintsikoita pois ja miehen ihmetellessä asiaa viittaisin jotenkin solmuihin ja roikkuvuuteen, ihan vaan vittuillakseni takaisin... :D todella törkeä kommentti sanoa kavereiden kuullen.

[/quote]

Miten riittää jollakin kärsivällisyys ja kaunaisuus tuollaiseen "kostoon" jota mies ei varmaan edes tajua. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät heti ota tällaisia asioita puheeksi. Minä olisin mennyt heti siihen ja kertonut, että kuulin tuon. En voisi mitenkään päivätolkulla pohtia, kerronko että kuulin, puhumattakaan mistään hiljaisesta "kostosta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:11"]

Siis onko 6 ap? Kuva on nimittäin toisesta ketjusta. Jos nuo ovat rintasi ja pidät niitä noin esillä, niin on kyllä lieventävä asianhaara, vaikka miehesi törkeä olikin.

[/quote]

Ei tosiaan ole mun, ei ne sentään noin isot ole. :D ap

[/quote]

Okei ap, sitten miehesi oli sika. Siis ei kenestäkään saa sanoa noin inhottavasti, mutta jos noin isot rinnat kun kuvassa on aina esillä, niin on ikäänkuin veren kerjäämistä nenästä.

Ap, paras kosto liittyy miehen munaan/ sänkytaitoihin. 6-0 sulle ap.

Vierailija
24/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin seuraavan kerran kun mies on alasti "herranjumala miten sun pallit roikkuu ku vanhalla äijällä, kokeillaan saako ne solmuun heehheeee". Katso mitä vastaa.

Vierailija
25/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että oon miettinyt että pitäiskö sun hankkia nainen jonka rintoja ei saa solmuun

Vierailija
26/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:08"]Antaisin miehen itse tajuta kuulleeni herjauksen..

Eli en esim ottaisi rintsikoita pois ja miehen ihmetellessä asiaa viittaisin jotenkin solmuihin ja roikkuvuuteen, ihan vaan vittuillakseni takaisin... :D todella törkeä kommentti sanoa kavereiden kuullen.

[/quote]

Miten riittää jollakin kärsivällisyys ja kaunaisuus tuollaiseen "kostoon" jota mies ei varmaan edes tajua. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät heti ota tällaisia asioita puheeksi. Minä olisin mennyt heti siihen ja kertonut, että kuulin tuon. En voisi mitenkään päivätolkulla pohtia, kerronko että kuulin, puhumattakaan mistään hiljaisesta "kostosta".

[/quote]

Minä taas en todellakaan halunnut mennä sinne raivoamaan miehelle (tai eihän siinä välttämättä olisi tarvinnut raivota, mutta tuskin olisin pysynyt tyynenä) kun kavereita olisi ollut yleisönä, haluan hoitaa tällaiset jutut ihan kahden kesken. Tai sitten kostamalla. ap

Vierailija
27/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy. Mun mies sanoi tänään kun vaihdoin rintsikat bandeau- bikineihin, että "Hahaa pissis missä tissis, hävis kivasti". Vaikka tietää, että inhoan lättytissejäni. Luuli vain murjaisseensa hauskan vitsin, ei todellakaan tarkoituksella halunnut pahottaa mieltäni. Toivottavasti miehes tajuaa lähtee ajoissa, kun tollaisen takia eroa harkitset.

Vierailija
28/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tarvinnut raivota. Olisit sanonut ihan asiallisesti vaan "kuulin tuon" ja sitten mies olisi joutunut noloon tilanteeseen. Paitsi jos ne on niin juntteja, että olisivat vaan nauraa hörähdelleet kahta kauheammin sitten.

Vierailija
29/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lapsellinen ap olet, kun jotain kostoa mietit? Miehesi ei tarkotuksella tehnyt sinulle pahaa mieltä, joten miksi sinä tekisit hänelle?

Vierailija
30/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:33"]

No yhyy. Mun mies sanoi tänään kun vaihdoin rintsikat bandeau- bikineihin, että "Hahaa pissis missä tissis, hävis kivasti". Vaikka tietää, että inhoan lättytissejäni. Luuli vain murjaisseensa hauskan vitsin, ei todellakaan tarkoituksella halunnut pahottaa mieltäni. Toivottavasti miehes tajuaa lähtee ajoissa, kun tollaisen takia eroa harkitset.

[/quote]

Miten saat tämän käännettyä jotenkin niin, että mä olisin tehnyt väärin tai loukkaantunut turhasta? Ja kaiken lisäksi niin, että miehen pitäisi jättää mut eikä toisinpäin? Hyvä juttu, jos et ota itseesi tuon tyylisistä kommenteista, mutta monikaan ihminen tuskin haluaa kuulla, kun omalle ulkonäölle naureskellaan kaveriporukalla. Sun mies sentään sanoi tuon jutun sulle suoraan, mun mies naureskeli kavereineen mun selän takana. ap

Vierailija
31/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin miehen pihalle heti. Tuollainen on niin ala-arvoista käytöstä, että suhde olisi siinä. Jos mies nyt puhuu tuollaista, hän puhuu samanlaisia ja pahempia varmasti muutenkin. En selittelisi, en kuuntelisi mitään anteeksipyyntöjä, pakkaisin vain miehelle muutaman päivän laukun mukaan ja pistäisin ulos. Mutta tuskinpa näin siellä tapahtuu, eiköhän mies saa kaiken anteeksi jo tänä iltana...

Vierailija
32/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:34"]

mies teki törkeästi sitä ei voi kieltää. enkä nyt  sano että sinun pitäisi se hyväksyä, mutta tosiasia on se ettet koskaan tule löytämään parisuhdetta jossa ei ikinä vitsailtaisi kumppanin ulkonäköön tai muihin seikkoihin liittyvistä asioista, koskee sekä miehiä että naisia. palstallakin olet varmasti huomannut, mihin sävyyn monet puolisostaan puhuvat.  itsellä ikää huomattavasti enemmän kuin sinulla, eli 45v ja tämä ihan elämänvarrella todettu realistinen tosiasia.

[/quote]

Minusta ulkonäölle naureskeleminen halventavaan sävyyn taas ei kuulu parisuhteeseen. Toki olen sinua nuorempi, mutta toistaiseksi sellainen käyttäytyminen on loistanut poissaolollaan parisuhteessani enkä aikoisi sellaista hyväksyä tulevaisuudessakaan. En todellakaan ole täydellinen, mutta ulkonäölle naureskeleminen on törkeää.

[/quote]

Minun mieheni ei ole KOSKAAN puhunut kehoni virheistä rumasti. Ei edes silloin kuin olisin voinut laihduttaa muutamia kiloja. Eo keskustelut on käyty kahdenkeskisesti ja rakentavassa hengessä eikä naureskellen tai syyttäen. Eli siis sun 40v:n kokemuksen syvällä kurkkuäänellä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa vaan pelkästään sun seurasi laadun kanssa.

Terkuin 35v (mies 40v)

Vierailija
33/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
34/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, ei vaikuta siltä että sinua kunnioittaa pätkän vertaa. Itse kyllä loukkaantuisin verisesti kun muutenkin arka paikka ko. ruumiinosa. Sano sille, että sayonara ja titulituu to you.

Vierailija
35/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:36"]

Kuinka lapsellinen ap olet, kun jotain kostoa mietit? Miehesi ei tarkotuksella tehnyt sinulle pahaa mieltä, joten miksi sinä tekisit hänelle?

[/quote]

Minä en todellakaan ole tässä se lapsellinen, vaan mies. Ja kyllä se ihan tarkoituksellisesti naureskeli siellä kavereidensa kanssa mun tisseille. Tuo teko on ihan yhtä törkeä riippumatta siitä, että kuulenko sen vai en. ap

Vierailija
36/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:37"]

Pistäisin miehen pihalle heti. Tuollainen on niin ala-arvoista käytöstä, että suhde olisi siinä. Jos mies nyt puhuu tuollaista, hän puhuu samanlaisia ja pahempia varmasti muutenkin. En selittelisi, en kuuntelisi mitään anteeksipyyntöjä, pakkaisin vain miehelle muutaman päivän laukun mukaan ja pistäisin ulos. Mutta tuskinpa näin siellä tapahtuu, eiköhän mies saa kaiken anteeksi jo tänä iltana...

[/quote]

No ei todellakaan saa anteeksi, ihan tosissani tässä harkitsen sitä eroa. Varsinkin kun emme ole vielä edes ehtineet kauaa seurustella. ap

Vierailija
37/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:33"]

[/quote]Hienoa ja aikuismaista käytöstä teiltä molemmilta. Ei kannata tulla tänne valittamaan itseinhon vallassa kuinka "mies on ikävä" kun itse käytöksen hyväksyy. Pitäkäähän aarteistanne kiinni, tuskinpa toisianne ihmeellisempiä ja fiksumpia tulette saamaankaan.

Vierailija
38/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:37"]

[/quote]

No ei todellakaan saa anteeksi, ihan tosissani tässä harkitsen sitä eroa. Varsinkin kun emme ole vielä edes ehtineet kauaa seurustella. ap

[/quote]

siinä tapauksessa ihan oikeasti älä kattele tuollaista

Vierailija
39/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:35"]

Ei olisi tarvinnut raivota. Olisit sanonut ihan asiallisesti vaan "kuulin tuon" ja sitten mies olisi joutunut noloon tilanteeseen. Paitsi jos ne on niin juntteja, että olisivat vaan nauraa hörähdelleet kahta kauheammin sitten.

[/quote]

Ei olisikaan, mutta kuten sanoin, tuskin olisin pysynyt tyynenä. Niin ärsyttävä ja kuvottava koko tilanne. Ja siinä olisi varmaan käynyt just niin, että se olisi ainakin niistä kavereista ollut vaan hauskaa. ap

Vierailija
40/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on urpo. Ties mitä muuta hän ääliökavereittensa kanssa susta puhuu ja naureskelee. Pistäisin heti vaihtoon. Suututtaa. 

Itselläkin isot rinnat ja pakostakin vähän riippuu. En ikinä kattelis miestä, joka naurais niille selän takana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi