miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
Miksi mä nautin tästä ketjusta näin paljon? Olen ihan innoissani aina kun ap on palannut kirjoittelemaan. :D Jospa tehtäisiin ap:n kanssa jotkin av-joukkotreffit, ja mentäisiin tapaamaan sitä porukalla!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:31"]
Miksi mä nautin tästä ketjusta näin paljon? Olen ihan innoissani aina kun ap on palannut kirjoittelemaan. :D Jospa tehtäisiin ap:n kanssa jotkin av-joukkotreffit, ja mentäisiin tapaamaan sitä porukalla!
[/quote]
Tässä ketjussa kyllä on sitä jotain :D kannatan ideaa!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:31"]
[/quote]
Tässä ketjussa kyllä on sitä jotain :D kannatan ideaa!
[/quote]
ai mitä haluutteko te oikesti nähdä minut
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
Sokea sokeaa taluttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"]Yritän eläytyä tähän siksi kirjoitan yhtä surkeasti kuin sinä annat itsestäsi stereo tyyppisen amis vaikutelman ihmisille kun et osaa kirjoittaa moni osaa kirjoittaa ja heille tällainen teksti aiheuttaa vakavia oireita ja sisäinen ääni käskee juosta pakoon sen sijaan alhainen koulutus ei välttämättö ole turn off jos sinusta huomaa että olet fiksu
[/quote]
Tai sitten sä vain yrität peittää sen että et itsekään osaa kirjoittaa kovin hyvin...
[/quote]
Joskus kyllä ihmettelen, kuinka pihalla ihmiset voivatkaan olla. Sorryt nyt vaan kaikille, mutta äidinkielen olen aina handlannut hyvin. Se, että vastaan surkealla kirjoitustyylillä surkeaan kirjoitustyyliin ei tarkoita sitä, etten OIKEASTI osaa kirjoittaa. :)
[/quote]
Ihmettelen ala peukkua mistä se tuli siitäköettä nolottaa kun kävi ilmi että osaankin kirjoittaa oikein sori kaikille mutta luulin että älyätte rivien välistä pienen pottuilun tietenkään se ei ole mukavaa jos ap:llä on luki härö tai muu juttu mutta jos se on pelkkää tyhmyyttä niin siitä saa vähän kettuilma kyllä kaikkien aikuisten pitäisi osata kirjoittaa ei kukaan ota töihinkään jos hakemuksen teksti on yhtä laadukasta kuin tämä ja jotta vähän yksinkertaisemmatkin ymmärtävät niin kyllä, osaan tosiaan kirjoittaa eli siitä ei tarvitse kuittailla enää.
[/quote]
Millä oikeudella tyhmyydelle saa kettuilla? Eikö se olekaan synnynnäinen ominaisuus niin kuin lukihäiriö?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:19"]
Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.
[/quote]
harjoitus vuoro on eri asia se viittaa johonkin lajiin jota harjoitellaan esim sähly jalkapallo jne. minä käyn yksittäisillä liikunta tunneilla salilla jne enkä millään harjoitus vuoroilla
[/quote]
Mikä on liikuntatunti? En ole kuullut muista kuin peruskoulun ja toisen asteen koulujen liikuntatunneista.
[/quote]
En minäkään. Naisetkaan eivät sano käyvänsä liikuntatunneilla, joten ap ei ole näin ollen mies eikä nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:25"]
Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.
[/quote]
harjoitus vuoro on eri asia se viittaa johonkin lajiin jota harjoitellaan esim sähly jalkapallo jne. minä käyn yksittäisillä liikunta tunneilla salilla jne enkä millään harjoitus vuoroilla
[/quote]
Miehet eivät käy liikuntatunneilla.
[/quote]
Aika rankkaa yleistystä, itse käyn mm. spinning-tunneilla ja kyllä siellä miehiäkin näkee, paljon vähemmän kuin naisia mutta näkee kuitenkin. Ja en ole kuullut kenenkään puhuvan harjoitusvuoroista kun on esim. siitä spinning-tunnista kyse...
[/quote]
Joo mutta ap käykin salilla. Käydäänkö salilla liikuntatunnilla?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:44"]
Ilmeisesti ap ei YMMÄRRÄ vaativansa liikaa?
[/quote]
en mielestäni vaadi liikaa en voi kuitenkaan ketä tahansa kelpuutaa. olen kyllä ottanut sieltä ihanne kumppani kohdasta joitakin kriteerejä pois kun te niin neuvoitte
[/quote]
Ap hereillä 01:44, vaikka metallimiehen päivätyö odottaa. Aijjai, toivottavasti ei tule pahoja mokia valimolla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]
Miehet eivät käy liikuntatunneilla.
[/quote]
Aika rankkaa yleistystä, itse käyn mm. spinning-tunneilla ja kyllä siellä miehiäkin näkee, paljon vähemmän kuin naisia mutta näkee kuitenkin. Ja en ole kuullut kenenkään puhuvan harjoitusvuoroista kun on esim. siitä spinning-tunnista kyse...
[/quote]
Joo mutta ap käykin salilla. Käydäänkö salilla liikuntatunnilla?
[/quote]
No kyllä mäkin saatan kutsua jotain SATSia saliksi ja siellä sellaisia tunteja juuri järjestetään. Itse kyllä puhun tarkemmin tanssitunneista, pilatestunneista jne, mutta ehkä ap ei halunnut eritellä. Tämä liikuntatunti-juttu ei mielestäni ole oudoin asia ap:n tekstissä...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:42"]
Antakaa joku nyt ap:lle. Jätkä osaa ruiskautella viihdettä ainakin! :D
[/quote]
oho en huomannut tätä kommenttia. haluaisitko vaikka sinä sitte antaa
Aiemmin mainittujen ruiskimisten sekä välimerkkien ja isojen kirjaimien puuttumisen lisäksi mainitset liian usein seikkailun. Kuulostaa tosiaan vain seksinhakuilmoitukselta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:41"]
ja en jaksa vastata provo huuteluihin kun tiiän että en ole provo ja en voi teille kuitenkaan sitä todistaa mitenkää
[/quote]
Voithan! Linkkaa tähän se profiilisi! Tai nimimerkki, jolla sitä voi käydä katsomassa nettideittisivustolta (kaiken kirjoittamasi perusteella se on laitettu Suomi24 -palveluun).
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:23"]
ja en jaksa vastata provo huuteluihin kun tiiän että en ole provo ja en voi teille kuitenkaan sitä todistaa mitenkää
[/quote]
Voithan! Linkkaa tähän se profiilisi! Tai nimimerkki, jolla sitä voi käydä katsomassa nettideittisivustolta (kaiken kirjoittamasi perusteella se on laitettu Suomi24 -palveluun).
[/quote]
muuten voisinkin mutta en viiti paljastaa täällä itseäni siis kun minulla on siellä kuva ja paikka kunta ja kaikki
Pahin moka tässä ketjussa ei suinkaan ole trolli-ap vaan nämä jokamiehen unelmamammat jotka alkoivat sopottaa kuinka nainen ei pysty harrastamaan seksiä ennen kuin se rakkaudenhedelmä on 3-vuotias. Ensinnäkin, puhukaa vain omasta puolestanne pihtarit :) toisekseen, kai mainitsitte siittäjille tästä pikku yksityiskohdasta jo ennen lisääntymistä? Että tietävät sitten varautua millaista perheidylli kanssanne tulee olemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:39"]Ap, mistä sen sun profiilis löytää?
[/quote]
sen löytää yhdeltä deittipalstalta alkoiko sinua kiinnostaa
[/quote]
Joo mä tiedän jo, että deittipalstalla se on, kun olet niin sanonut, mutta millä palstalla?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
muuten voisinkin mutta en viiti paljastaa täällä itseäni siis kun minulla on siellä kuva ja paikka kunta ja kaikki
[/quote]
SUomi24:ssa kuitenkin, niinkö?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kirjoititko "paikka kunta" vain siksi koska "netti keskusteluihin kirjottaminen on epä virallisempaa"?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:27"]
Pahin moka tässä ketjussa ei suinkaan ole trolli-ap vaan nämä jokamiehen unelmamammat jotka alkoivat sopottaa kuinka nainen ei pysty harrastamaan seksiä ennen kuin se rakkaudenhedelmä on 3-vuotias. Ensinnäkin, puhukaa vain omasta puolestanne pihtarit :) toisekseen, kai mainitsitte siittäjille tästä pikku yksityiskohdasta jo ennen lisääntymistä? Että tietävät sitten varautua millaista perheidylli kanssanne tulee olemaan.
[/quote]
Vähän vaikea ennustaa käytöstä tilanteessa, josta ei ole aiempaa kokemusta. "Rakas, mä muutun sitten kotitaloushirmuksi, kun lapsi on syntynyt." Mistäs noista etukäteen tietää.
Mutta todellakin toi marttyyrikommentti oli tämän ketjun parhaimmistoa. Ap:kin on aika hyvä, vaikka alkaakin nyt paljastua jo suuremmalle joukolle.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:33"]
[/quote]
Voi älykääpiö naiset. Täähän on provo tietenkin. Sen huomasi jo kun otsikko on aloteittu tahalteen pienellä, niin paljon älyttömiä kirjoitusvirheitä kun mahdollista, ja eniten tuo ''pitäisikö ottaa kuva pois''... Kyllä te naiset meette halpaan ihan mihin vaan.
[/quote]
Totta, yksikään mies ei mieti, pitäiskö ottaa kuva pois varsinkin kun ei ole edes kertonut, millainen se kuva on. Ihan puhdasta naisen logiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:51"]
Vastasitko sille 33v naiselle?
[/quote]
kyllä joo vastasin kun te halusitte mutta en kovin pitkästi mutta se tuntuu kiinostuneelta