Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
221/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt huoli liikoja. On ollut kesä ja mielettömät helteet ja naiset uimarannoilla, joten ei ne netissä oo pyörineet. Miksi ihmeessä itse et mene sinne missä ne naisetkin on. Kohta tulee viileämpää ja ne sinkulat palailevat kotikoneille niin ehkäpä sitten jokunen voi sun ilmoituksenkin huomata. Ei pidä lannistua kuitenkaan vaikka Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia. Ehkäpä deittihakua laajentamalla on parempi tuuri.

Vierailija
222/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat hyvin epätoivoiselta. Toivottavasti et näytä sitä naisille, sillä sellainen ei viehätä naisia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap , kerrohan millaisissa tilanteissa menetät malttisi?

--

Kiinnostavuudesta sanoisin noin yleisesti, että ihmiset tahtovat usein oppia toisiltaan jotain, kenties päästä jyvälle jostain uudesta harrastuksesta. Se, että joku on kiinnostunut jostain asiasta, haluaa kehittyä siinä ja paneutuu siihen pitkäjänteisesti, oli se sitten työ tai vapaa-ajan juttu, on ainakin mulle hyvin tärkeä asia kumppanissa. Sinusta olen ap saanut sellaisen kuvan, ettei sussa ole oikein mitään kiinnostavaa. Onko sulla erityisiä kiinnostuksenkohteita, haluaisitko olla jossain asiassa hyvä, mitä työ sulle merkitsee, onko pakkopullaa?

Vierailija
224/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:16"]

Tottakai ap kehuu itseään komeeksi. Ihmeellistä vaan ettei sellasesta miehestä kukaan oikein kiinnostu..... Eli ehkä ap on vaan omasta mielestään komea :D + niitten mieskaveriensa mielestä :D :D

Jos ois oikeesti komea (eikä myöskään tyhmä) niin kyllä kuule ottajia riittäis!

[/quote]

ei niitä ottajia riitä kun ei naiset yleensä tee aloteita vaikka olisi kuinka komea mies kyseessä sitä pidetään miesten tehtävänä

[/quote]

Pokashan sun kaveritkin naisensa baarista.

Vierailija
225/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:16"]

Tottakai ap kehuu itseään komeeksi. Ihmeellistä vaan ettei sellasesta miehestä kukaan oikein kiinnostu..... Eli ehkä ap on vaan omasta mielestään komea :D + niitten mieskaveriensa mielestä :D :D

Jos ois oikeesti komea (eikä myöskään tyhmä) niin kyllä kuule ottajia riittäis!

[/quote]

ei niitä ottajia riitä kun ei naiset yleensä tee aloteita vaikka olisi kuinka komea mies kyseessä sitä pidetään miesten tehtävänä

[/quote]

Pokashan sun kaveritkin naisensa baarista.

[/quote]

niin siksi koska ne meni ite juttelemaan niille naisille mutta minä en yleensä viiti/uskalla lähestyä naisia siellä

Vierailija
226/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:20"]

--

Kiinnostavuudesta sanoisin noin yleisesti, että ihmiset tahtovat usein oppia toisiltaan jotain, kenties päästä jyvälle jostain uudesta harrastuksesta. Se, että joku on kiinnostunut jostain asiasta, haluaa kehittyä siinä ja paneutuu siihen pitkäjänteisesti, oli se sitten työ tai vapaa-ajan juttu, on ainakin mulle hyvin tärkeä asia kumppanissa. Sinusta olen ap saanut sellaisen kuvan, ettei sussa ole oikein mitään kiinnostavaa. Onko sulla erityisiä kiinnostuksenkohteita, haluaisitko olla jossain asiassa hyvä, mitä työ sulle merkitsee, onko pakkopullaa?

[/quote]

menetän malttini vain hyvin harvoin jos kuulen esim jostain epä oikeudenmukaisesta asiasta esim pettämisestä tai jos nainen kiukuttelee ilman syytä tms.

kyllä minussa on paljonkin kiinnostavaa omasta mielestä. olen kiinnostunut esim linnuista voisin luennoida naiselle niistä mutta en valitettavasti pääse bongailemaan niitä niin usein kun haluaisin. haluisin myös aloittaa jonkun uuden harrastuksen esim rulla luistelua mutta olisi kivempi alottaa uus harrastus jonkun naisen kanssa. työ on kyllä pakkopullaa

Vierailija
227/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:20"]

--

[/quote]

menetän malttini vain hyvin harvoin jos kuulen esim jostain epä oikeudenmukaisesta asiasta esim pettämisestä tai jos nainen kiukuttelee ilman syytä tms.

kyllä minussa on paljonkin kiinnostavaa omasta mielestä. olen kiinnostunut esim linnuista voisin luennoida naiselle niistä mutta en valitettavasti pääse bongailemaan niitä niin usein kun haluaisin. haluisin myös aloittaa jonkun uuden harrastuksen esim rulla luistelua mutta olisi kivempi alottaa uus harrastus jonkun naisen kanssa. työ on kyllä pakkopullaa

[/quote]

"olen kiinnostunut esim linnuista voisin luennoida naiselle niistä"

Voi, tuo kuulosti jotenkin suloiselta <3

Vierailija
228/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]

Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?

[/quote]

kyllä olen sielläkin ilman naisten huomiota ainakin niissä baareissa jossa minä käyn on vaan tyttö/nais porukoita kikattamassa ei ne lähesty miehiä kun korkeintaan vitsillä ja kamalassa kännissä

[/quote]

Kuvailit parikymppisten tyttöjen käytöstä. Jos olisit kiinnostunut omanikäisistäsi tai jopa pari vuotta vanhemmista naisista, niin kokemuksesi olisi aika erilainen. 18-vuotiaan ja 34-vuotiaan naisen välillä on aika iso ero. 

Vierailija
229/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n klassikkokysymys: ONKO SINULLA ASPERGER?

Kaikesta päätellen sulla on ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä ja "linnuista luennoiminen" vahvisti mielikuvaa aspergerista.

Vierailija
230/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, millaiset asiat on sulle turn off naisen ulkonäössä?

Kiitti jos vastaat :)

Vierailija
231/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:05"]

Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?

[/quote]

kyllä olen sielläkin ilman naisten huomiota ainakin niissä baareissa jossa minä käyn on vaan tyttö/nais porukoita kikattamassa ei ne lähesty miehiä kun korkeintaan vitsillä ja kamalassa kännissä

[/quote]

Kuvailit parikymppisten tyttöjen käytöstä. Jos olisit kiinnostunut omanikäisistäsi tai jopa pari vuotta vanhemmista naisista, niin kokemuksesi olisi aika erilainen. 18-vuotiaan ja 34-vuotiaan naisen välillä on aika iso ero. 

[/quote]

niin katselenkin yleensä jotain 18-25 vuotiaita naisia mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että  onko 18 vai 30 vai 50 vuotta

Vierailija
232/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:07"]

AV:n klassikkokysymys: ONKO SINULLA ASPERGER?

Kaikesta päätellen sulla on ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä ja "linnuista luennoiminen" vahvisti mielikuvaa aspergerista.

[/quote]

ei minulla ole aspergeria ei ikinä ole epäilty mitään sellaista. ei ole ongelmia edes sosiaalisessa käymisessä

Vierailija
233/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

niin katselenkin yleensä jotain 18-25 vuotiaita naisia mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että  onko 18 vai 30 vai 50 vuotta

[/quote]

Ap, MIKSI SINÄ KOLMEVITONEN MIES katselet baarissa enimmäkseen itseäsi 10-16 vuotta nuorempia tyttöjä? Esim. tuo 16 vuoden ikäero 18-vuotiaaseen on aika huima, voisit melkein jo olla sen ikäisen isä, oletko koskaan ajatellut? Onko sulla jotain kolmekymppisiä naisia vastaan???

Vierailija
234/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:09"]

Moi ap, millaiset asiat on sulle turn off naisen ulkonäössä?

Kiitti jos vastaat :)

[/quote]

hei ;) turn offeja on esim liika lihavuus tai liika laihuus myös ja lyhyet hiukset varsinkin jos ne on huonon väriset esim keltaiset. naisen on myös pukeuduttava hyvin ei mitään muoti vaatteita tarvitse mutta ei myöskään verkkareita tms se on turn off. en pidä myöskään ohuista huulista tai pienistä tisseistä täytyy myöntää. mutta jos nainen pitää ulkonäöstään huolta kuten kuuluu niin se  on tärkeintä ja nainen on usein silloin myös hyvän näköinen

Vierailija
235/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että  onko 18 vai 30 vai 50 vuotta"

.....

OLET KÄSITTÄNYT VÄÄRIN ! Naiset eivät tee vain sinun tapauksessasi aloitteita koska sinussa on joku vika mitä me kaikki täällä yritämme sinulle jankuttaa !!!

Vierailija
236/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ap, MIKSI SINÄ KOLMEVITONEN MIES katselet baarissa enimmäkseen itseäsi 10-16 vuotta nuorempia tyttöjä? Esim. tuo 16 vuoden ikäero 18-vuotiaaseen on aika huima, voisit melkein jo olla sen ikäisen isä, oletko koskaan ajatellut? Onko sulla jotain kolmekymppisiä naisia vastaan???

[/quote]

olen 34. en voi mitään sille ett'ä pidän enemmän nuoremmista tuskin minä olisin tehnyt 10 tai 16 vuotiaana lapsia eli en voisi olla isä ja vaikka voisin niin en ole kuitenkaan. ei 30 vuotiaissa naisissa varsinaisesti vikaa ole mutta niissä kyllä näkyy vähän jo ikä ja haluun vielä lapsia niin nuorempi olisi senkin takia parempi

Vierailija
237/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:20"]

" mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että  onko 18 vai 30 vai 50 vuotta"

.....

OLET KÄSITTÄNYT VÄÄRIN ! Naiset eivät tee vain sinun tapauksessasi aloitteita koska sinussa on joku vika mitä me kaikki täällä yritämme sinulle jankuttaa !!!

[/quote]

miehet on aina tehneet alotteet se on aina ollut miehen tehtävä ja on edelleen naiset odottaa että miehet ottaa ensimmäisen askeleen. jotkut harvat naiset tekee alotteita mutta on ihan tosi asia että miehet joutuu melkein aina tekemään sen kaikissa keskusteluissakin lukee niin ja olen nähnyt itsekkin

Vierailija
238/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

olen 34. en voi mitään sille ett'ä pidän enemmän nuoremmista tuskin minä olisin tehnyt 10 tai 16 vuotiaana lapsia eli en voisi olla isä ja vaikka voisin niin en ole kuitenkaan. ei 30 vuotiaissa naisissa varsinaisesti vikaa ole mutta niissä kyllä näkyy vähän jo ikä ja haluun vielä lapsia niin nuorempi olisi senkin takia parempi

[/quote]

Voisitko ajatella rakkaussuhdetta 16-vuotiaan kanssa, tai nuoremmankin, jos se olisi sallittua? Ei 16- ja 18-vuotiaan ajatusmaailmassa ole merkittävää eroa kypsyyden kannalta, teinejä molemmat.

Vierailija
239/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuin Pertti Hänninen, 34-vuotias mies, joka himoitsee teinityttöjä :D

Vierailija
240/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on aivan turhaa jankkaamista. AP on mielestään niin täydellinen että on aivan sama mitä me hänelle yritämme sanoa. Kaikkeen löytyy jokin selitys miksi hän ei ole kelvannut mutta tietenkään syy ei ole hänessä.

Ota ap peili käteen ja mieti oisko edes pieni mahdollisuus että se syy löytyiskin oikeesti sieltä peilistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä