miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"]Yritän eläytyä tähän siksi kirjoitan yhtä surkeasti kuin sinä annat itsestäsi stereo tyyppisen amis vaikutelman ihmisille kun et osaa kirjoittaa moni osaa kirjoittaa ja heille tällainen teksti aiheuttaa vakavia oireita ja sisäinen ääni käskee juosta pakoon sen sijaan alhainen koulutus ei välttämättö ole turn off jos sinusta huomaa että olet fiksu
[/quote]
Tai sitten sä vain yrität peittää sen että et itsekään osaa kirjoittaa kovin hyvin...
[/quote]
Joskus kyllä ihmettelen, kuinka pihalla ihmiset voivatkaan olla. Sorryt nyt vaan kaikille, mutta äidinkielen olen aina handlannut hyvin. Se, että vastaan surkealla kirjoitustyylillä surkeaan kirjoitustyyliin ei tarkoita sitä, etten OIKEASTI osaa kirjoittaa. :)
hei ap olen 19 vuotias tyttö pohjois pohjanmaalta haluaisitko tavata? minulla on kaksi koiraa ja kissa ja kaksi lasta edellisen miehen kanssa hän on kans 34v joten kokemusta iäkkäämmistä miehistä löytyy. tykkään hyvä tuloisista ja hyvä kaluisista miehistä joten kuulostat ihan mun unelmien mieheltä. voin harrastaa seksiä 5 kertaa viikossa tai vaikka jokapäivä kin joss haluat.
TAI SIT EI XD Sori, oli pakko.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"]Yritän eläytyä tähän siksi kirjoitan yhtä surkeasti kuin sinä annat itsestäsi stereo tyyppisen amis vaikutelman ihmisille kun et osaa kirjoittaa moni osaa kirjoittaa ja heille tällainen teksti aiheuttaa vakavia oireita ja sisäinen ääni käskee juosta pakoon sen sijaan alhainen koulutus ei välttämättö ole turn off jos sinusta huomaa että olet fiksu
[/quote]
Tai sitten sä vain yrität peittää sen että et itsekään osaa kirjoittaa kovin hyvin...
[/quote]
Joskus kyllä ihmettelen, kuinka pihalla ihmiset voivatkaan olla. Sorryt nyt vaan kaikille, mutta äidinkielen olen aina handlannut hyvin. Se, että vastaan surkealla kirjoitustyylillä surkeaan kirjoitustyyliin ei tarkoita sitä, etten OIKEASTI osaa kirjoittaa. :)
[/quote]
Ihmettelen ala peukkua mistä se tuli siitäköettä nolottaa kun kävi ilmi että osaankin kirjoittaa oikein sori kaikille mutta luulin että älyätte rivien välistä pienen pottuilun tietenkään se ei ole mukavaa jos ap:llä on luki härö tai muu juttu mutta jos se on pelkkää tyhmyyttä niin siitä saa vähän kettuilma kyllä kaikkien aikuisten pitäisi osata kirjoittaa ei kukaan ota töihinkään jos hakemuksen teksti on yhtä laadukasta kuin tämä ja jotta vähän yksinkertaisemmatkin ymmärtävät niin kyllä, osaan tosiaan kirjoittaa eli siitä ei tarvitse kuittailla enää.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
[/quote]
Minä en ole puhunut siitä että sinulla ei ole oikeutta rakkauteen minä olen puhunut siitä että 34 vuotiaan pitäisi osata edes alkeellinen kieli oppi ja kirjoitus taito sinä et osaa joten kuva jonka annat itsestäsi on TYHMÄ tai lukihärönen tai muuten vähän jälkeenjäänyt sille et voi mitäön mutta voit kertoa sen profiilissasi niin sinua ei luulla tyhmäksi tyhmyys on auttamatta paja turn off.
[/quote]
Minusta taas näyttää sinun kirjoitustaitoasi katsoessa, että saatat olla AP:n sielunkumppani.
[/quote]
Yhdys sanat:D
Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:19"]
Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.
[/quote]
harjoitus vuoro on eri asia se viittaa johonkin lajiin jota harjoitellaan esim sähly jalkapallo jne. minä käyn yksittäisillä liikunta tunneilla salilla jne enkä millään harjoitus vuoroilla
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:24"]
[/quote]
harjoitus vuoro on eri asia se viittaa johonkin lajiin jota harjoitellaan esim sähly jalkapallo jne. minä käyn yksittäisillä liikunta tunneilla salilla jne enkä millään harjoitus vuoroilla
[/quote]
Miehet eivät käy liikuntatunneilla.
[/quote]
[/quote]
Mikä on liikuntatunti? En ole kuullut muista kuin peruskoulun ja toisen asteen koulujen liikuntatunneista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
[/quote]
Minä en ole puhunut siitä että sinulla ei ole oikeutta rakkauteen minä olen puhunut siitä että 34 vuotiaan pitäisi osata edes alkeellinen kieli oppi ja kirjoitus taito sinä et osaa joten kuva jonka annat itsestäsi on TYHMÄ tai lukihärönen tai muuten vähän jälkeenjäänyt sille et voi mitäön mutta voit kertoa sen profiilissasi niin sinua ei luulla tyhmäksi tyhmyys on auttamatta paja turn off.
[/quote]
Minusta taas näyttää sinun kirjoitustaitoasi katsoessa, että saatat olla AP:n sielunkumppani.
[/quote]
Yhdys sanat:D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]
Miehet eivät käy liikuntatunneilla.
[/quote]
Aika rankkaa yleistystä, itse käyn mm. spinning-tunneilla ja kyllä siellä miehiäkin näkee, paljon vähemmän kuin naisia mutta näkee kuitenkin. Ja en ole kuullut kenenkään puhuvan harjoitusvuoroista kun on esim. siitä spinning-tunnista kyse...
[/quote]
Voi älykääpiö naiset. Täähän on provo tietenkin. Sen huomasi jo kun otsikko on aloteittu tahalteen pienellä, niin paljon älyttömiä kirjoitusvirheitä kun mahdollista, ja eniten tuo ''pitäisikö ottaa kuva pois''... Kyllä te naiset meette halpaan ihan mihin vaan.
Tämän paljasti provoksi jo aikaa sitten moni asia:
Liian naismaisia ilmauksia 34-vuotiaaksi amismieheksi, jonka ystäväpiiri koostuu toisista amismiehistä. Eli kyseessä on naiskirjoittaja.
Kirjoitustaito vaihtelee rajusti pitkin ketjua. Jossain vaiheessa jopa näytti osaavansa kirjoittaa ihan hyvin. Omien sanojensa mukaan haluaa kirjoittaa "rennosti", joten palasi tarkoituksella tuottamaan lapsellisia kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä. Ei uskottavaa.
Typeryydet ovat usein kuin käsikirjoitettuja sketsejä. Liian osuvia ollakseen sattumaa. Niistä paistaa läpi huumorintaju, ei tyhmyys.
Kirjoitusvirheetkin ovat välillä tekemällä tehdyn näköisiä, jos katsoo tarkasti. Esim saman näppäimen kaksoislyöntejä tai väärässä järjestyksessä olevan vierekkäiset kirjaimet. Jälkimmäisiä näkee paljon nopeasti kirjoittavilla. Jos ap olisi todellinen, hän luultavasti tuottaisi tekstiä hitaasti jollain yksisormijärjestelmällä ja tuollaiset virheet olisivat harvinaisia. Virheitä tulee myös liian symmetrisesti. Esim pelkästään pilkutusvirheitä yhdessä sivulla ja yhtäkkiä seuraavalla sivulla on joka viestissä tasan yksi istutettu painovirhe.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:36"]
Tämän paljasti provoksi jo aikaa sitten moni asia:
Liian naismaisia ilmauksia 34-vuotiaaksi amismieheksi, jonka ystäväpiiri koostuu toisista amismiehistä. Eli kyseessä on naiskirjoittaja.
Kirjoitustaito vaihtelee rajusti pitkin ketjua. Jossain vaiheessa jopa näytti osaavansa kirjoittaa ihan hyvin. Omien sanojensa mukaan haluaa kirjoittaa "rennosti", joten palasi tarkoituksella tuottamaan lapsellisia kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä. Ei uskottavaa.
Typeryydet ovat usein kuin käsikirjoitettuja sketsejä. Liian osuvia ollakseen sattumaa. Niistä paistaa läpi huumorintaju, ei tyhmyys.
Kirjoitusvirheetkin ovat välillä tekemällä tehdyn näköisiä, jos katsoo tarkasti. Esim saman näppäimen kaksoislyöntejä tai väärässä järjestyksessä olevan vierekkäiset kirjaimet. Jälkimmäisiä näkee paljon nopeasti kirjoittavilla. Jos ap olisi todellinen, hän luultavasti tuottaisi tekstiä hitaasti jollain yksisormijärjestelmällä ja tuollaiset virheet olisivat harvinaisia. Virheitä tulee myös liian symmetrisesti. Esim pelkästään pilkutusvirheitä yhdessä sivulla ja yhtäkkiä seuraavalla sivulla on joka viestissä tasan yksi istutettu painovirhe.
[/quote]
Jaksaapa joku analysoida tarkasti.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]
Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.
[/quote]
Selvä se on tässä:
hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.
ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne
[/quote]ihme ettei useampi nainen ollut rahan perään kuin neljä. Minä en koskaan menisi naiselle puhumaan varallisuudesta, vaan esittäisin mahd köyhää alkuvaiheessa. Ja vielä ilmoitustextissä huh huh. Tuo antaa jo tyhmän kuvan ab:sta. Mieti hakisiko kukaan nainen seuraa tollasella textillä? T.mies
Toivottavasti ap on provo, jos ei ole, niin ei hyvää päivää... En viitsinyt lukea kuin pari ensimmäistä sivua, siltikin sain sen kuvan, että vaatii naiselta aika paljon jos viitsisi tuollaiseen ilmoitukseen vastata.
Täällä taas vastanneet, ne jotka luin parilla ensimmäisellä sivulla, ovat sydämmeltään erittäin kylmiä ihmisiä ja itsekeskeisiä. Jos pelkkä kirjoitusasu on syy olla vastaamatta, ei sellaiseen ihmiseen kyllä tutustua kannattaisikaan. Totta on, että kirjoitusasullaan viestii itsestään paljon, mutta vielä enemmän viestii sillä jos lähtee vierasta ihmistä pitämään pelkkänä idioottina sen perusteella. Enemmän kuin kirjoitusasu, pisti omaan silmääni lapsenomainen ilmoitusteksti ja siihen kun yhdistää ilman isoja kirjaimia, pilkkuja, pisteitä jne. olevan kokonaisuuden, ei se kyllä kieltämättä anna kovin vakuuttavaa kuvaa tekstinlaatijan tietyistä ominaisuuksista.
Kaikesta huolimatta, olen itsekin yhtä paska kuin te muutkin, en voi sietää naisia(kaan) jotka lähettävät mailit, tekstiviestit ym. ilman isoja kirjaimia, pilkkuja, pisteitä, välilyöntejä jne. Ei vaan "kolahda" sellaiset naiset tämän miehen mielessä.
Ilmeisesti ap ei YMMÄRRÄ vaativansa liikaa?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:44"]
Ilmeisesti ap ei YMMÄRRÄ vaativansa liikaa?
[/quote]
en mielestäni vaadi liikaa en voi kuitenkaan ketä tahansa kelpuutaa. olen kyllä ottanut sieltä ihanne kumppani kohdasta joitakin kriteerejä pois kun te niin neuvoitte
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]
Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.
[/quote]
Selvä se on tässä:
hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.
ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne
[/quote]ihme ettei useampi nainen ollut rahan perään kuin neljä. Minä en koskaan menisi naiselle puhumaan varallisuudesta, vaan esittäisin mahd köyhää alkuvaiheessa. Ja vielä ilmoitustextissä huh huh. Tuo antaa jo tyhmän kuvan ab:sta. Mieti hakisiko kukaan nainen seuraa tollasella textillä? T.mies
[/quote]
ab? texti?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin et tainnut huomata kohtaa, jossa mainitsin, että yritän eläytyä tähän juttuun ja kirjoitan siksi yhtä surkeasti kuin ap.