miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:33"]
Olenko mä nyt täysin seonnut, vai mitä tää on? En jaksanut koko ketjua läpi kahlata, mut se mitä luin oli kyllä ihan uskomatonta. Itsekin nettideittailua yrittäneenä ei voi kuin hämmästellä, että tällainenkin itsensä esillepano saa naisilta minkäänlaista huomiota.
Meitä on moneksi, puolin ja toisin, onneksi.
[/quote]
Pointti on kai siinä, että kaikki totesivat profiilin ihan kamalaksi ja kun keskustelua jatkettiin, ap:stä paljastui lisää pöljyyksi. Mutta sitten tapahtui jokin outo käänne. Ilmeisesti ap:n vilpittömyys ja myös se, että on saanut täällä aika inhottavaakin palautetta, on nostanut myötätuntoaallon ja myös ymmärryksen siitä, että varmaan ap:llekin on joku jossain, vaikkei just täällä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:36"]
Olenko mä nyt täysin seonnut, vai mitä tää on? En jaksanut koko ketjua läpi kahlata, mut se mitä luin oli kyllä ihan uskomatonta. Itsekin nettideittailua yrittäneenä ei voi kuin hämmästellä, että tällainenkin itsensä esillepano saa naisilta minkäänlaista huomiota.
[/quote]
Samaa mietin. Ja ihmettelen tuota edellisen sivun touhua, mitä ihmettä? Miten täällä naiset yhtäkkiä innostu ap:sta vai vitsaileeko niistä jokainen? :D
[/quote]
On eri asia olla kiinnostunut romanttisessa mielessä kuin muuten vaan kiinnostunut. Oishan se aika hurjaa nähdä, mitä tuollaisen tekstin takaa voi löytyä. ELämänkokemus sekin.
Sanoit ettei naiset juttele sun kanssa baarissa. Toi kuulostaa siltä, ette itse tee koskaan aloitetta. Miten sä voit olla hauska ja komea (omien sanojesi mukaan) eikä naiset juttele. Ootko kenties ujo tai muuten vaan puhumaton?
Yks ihan selkee erinomainen piirre sussa on ja se on se, ettei sun vastaukset ole kertaakaan olleet hyökkääviä, vaikka olis ollut varmasti aihettakin. Voisin siis kuvitella, että olet kiltti, kuten profissakin kirjoitat. Jotkut täällä valittivat, että kiltistä tulee mieleen nössö, mutta ei mun mielestä.
[/quote]
niin en kovinkaan usein tee itse aloitetta pitäisi varmaan mutten tiedä miten naisia kannattaisi lähestyä niin että antaisin tosi mielen kiintosen kuvan itestä. ja kiitos kehusta niin oonkin kiltti omastakin mielestä mutta en nössö ei se aina sitä tarkota
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:58"]Olisipa söpöä jos ap löytäisi täältä vauvapalstalta naisen itselleen :)
[/quote]
No niinpä :D
[/quote]
joo kyllä mulle kelpaa naine täältäkin ilmottakaa vaan kaikki halukkaat nii järjestetään tapaaminen mulle käy millonvaan ja voin tullakkin minne vaan tai tekin voitte tulla mun luo
[/quote]
Kuin kauas pitää matkustaa jos haluaa tulla sun luo?
[/quote]
no asun keski suomessa että tänne mutta voin minäkin matkustaa. tosin en ole varma tapaanko ketään jos te vitsailettekin vaan
Älkää kiusatko ap:ta, ihan kivalta ja hauskaltahan se vaikuttaa, joskaan ei kovin terävältä. Ei mies mun makuun eikä varmaan monen muunkaan, mutta varmasti jonkun.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:44"]
[/quote]
Samaa mietin. Ja ihmettelen tuota edellisen sivun touhua, mitä ihmettä? Miten täällä naiset yhtäkkiä innostu ap:sta vai vitsaileeko niistä jokainen? :D
[/quote]
On eri asia olla kiinnostunut romanttisessa mielessä kuin muuten vaan kiinnostunut. Oishan se aika hurjaa nähdä, mitä tuollaisen tekstin takaa voi löytyä. ELämänkokemus sekin.
[/quote]
Totta, ihmettelin vain kun ainakaan itse en haluaisi tavata ap:ta missään mielessä. Hyvä tietysti ap:n kannalta että sellasiakin ihmisiä löytyy, toivottavasti ap löytää jonkun :)
Minusta ap vaikuttaa symppikseltä. Joo, ei välttämättä älyköltä, mutta sympaattisuus on mielestäni vielä viehättävämpi piirre.
Toivon todella, että ap ei erehdy lisääntymään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:50"]
Minusta ap vaikuttaa symppikseltä. Joo, ei välttämättä älyköltä, mutta sympaattisuus on mielestäni vielä viehättävämpi piirre.
[/quote]
Mä tykkään Paavo Pesusieni -sympaattisuudesta, kun taas ap edustaa enemmänkin Patrikia, sitä Paavon meritähtikaveria.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:57"]
[/quote]
Mä tykkään Paavo Pesusieni -sympaattisuudesta, kun taas ap edustaa enemmänkin Patrikia, sitä Paavon meritähtikaveria.
[/quote]
Ahahaahah! :D Komppaan niin tätä viestiä! Patrik on kyllä lutunen, mutta eipä sille taida olla vedenalaisten naisten keskuudessa kysyntää.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:56"]
Toivon todella, että ap ei erehdy lisääntymään.
[/quote]
kyllä minä aion lisääntyä kun lötyy halukas nainen siihen
[/quote]
kiitos niin olenkin symppis eksänikin sanoi niin aina
Oot köyhä, lyhyt, painat 200kg, ruma, sulla on lapsia tai monta noista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:09"]
Oot köyhä, lyhyt, painat 200kg, ruma, sulla on lapsia tai monta noista.
[/quote]
ei ole totta mikään näsitä en vaan ole löytäny sitä oikeaa
Ap, kuinka paljon yli 5000 euroa tienaat kuussa, kun kerran olet niin hyvätuloinen?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:25"]
Ap, kuinka paljon yli 5000 euroa tienaat kuussa, kun kerran olet niin hyvätuloinen?
[/quote]
ei tarvitse tienata noin paljoa että olisi hyvä tuloinen
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/10/12/4-300-ekk-tassako-on-hyvatuloisuuden-raja/201014150/139
Hyvätuloisuuden raja on noin 4300e/kk eli ilmeisesti tienaat ainakin tuon verran, kun lasket itsesi hyvätuloiseksi. Aika hyvin tienaat koulutukseesi nähden!
[/quote]