Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
421/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:36"]Sanoit ettei naiset juttele sun kanssa baarissa. Toi kuulostaa siltä, ette itse tee koskaan aloitetta. Miten sä voit olla hauska ja komea (omien sanojesi mukaan) eikä naiset juttele. Ootko kenties ujo tai muuten vaan puhumaton?

Yks ihan selkee erinomainen piirre sussa on ja se on se, ettei sun vastaukset ole kertaakaan olleet hyökkääviä, vaikka olis ollut varmasti aihettakin. Voisin siis kuvitella, että olet kiltti, kuten profissakin kirjoitat. Jotkut täällä valittivat, että kiltistä tulee mieleen nössö, mutta ei mun mielestä.

[/quote]

Ehdoton plussa tässä tyypissä on lauhkea luonne. Olen itse kirjoitusvirheitä tekevä joten en niistä välitä.

[/quote]

kiva kuulla. olenko sinusta kiinnostava

Vierailija
422/458 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:52"]

ap, jos ei nyt tärppää näiden uusien yhteydenottojen kanssa, niin miten aiot muuttaa strategiaasi ...koska muutettavahan sitä on joka tapauksessa.

[/quote]

no katson nyt ensin tuleeko näistä mitään toinen ainakin on ihan lupaava. mutta jos ei tule niin yritän vielä parantaa ilmotusta tai sitten rohkasen itseäni siihen että menen puhumaan naisille baarissa kadulla tms olen ehkä parempi tutustumaan kasvotusten mutta netissä se on helpompaa siksi olen kokeillut netti deittailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/458 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:24"]

Ootko saanut sillä uudella ilmoituksella nyt yhteydenottoja (sen 33v naisen lisäksi)?

[/quote]

en mutta laitoin ite viestiä muutamalle naiselle ja pari niistä vastasi saa nyt nähdä tuleeko mitään

[/quote]

Onnea! Toivottavasti tulee. Minkä ikäisiä ne on?

[/quote]

kiitos toinen on 21 ja toinen on 28

Vierailija
424/458 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:37"]

ap laita linkki tänne tai joku idioottivarma vihje niin varmasti tulee yhteydenottoja ;)

[/quote]

en viittisi paljastaa itteäni täällä kun ette kuitenkaan laittaisi minulle viesitä

Vierailija
425/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:26"]

Montako naista sinä tarvitset? Neljä vastasi.

[/quote]

mutta ei niistä mistään tullut mitään yksi sanoi että kirjoitan huonosti. toinen sanoi että ei kiinnosta ja kolmas jutteli hetken mutta oltiin liian erilaisia ja neljäs sanoi että olen liian vanha sille

Vierailija
426/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel näitä pilkkupoliiseja. =D

Vierailija
427/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan päänsäryn ja voin fyysisesti pahoin tosta puupäisestä kirjoitustyylistä.

Vierailija
428/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:35"]

Voi kyynel näitä pilkkupoliiseja. =D

[/quote]

Olisikin kyse vain parin pilkun puuttumisesta, mutta kun ap ei näytä osaavan kirjoittaa yhtään.

Vierailija
429/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.

Vierailija
430/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:43"]

Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.

[/quote]

niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma

Vierailija
431/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:45"]

[/quote]

niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma

[/quote]

Kauppalistaa? No siihen ei paljoa vaadita, että osaa kirjoittaa muutaman sanan allekkain :D

Vierailija
432/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

Vierailija
433/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Että löytyy suurempikin ongelma! Kerro ihmeessä.

Vierailija
434/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, profiilia kehiin. Ties vaikka joku meistä kirjoittaisi sinulle.

Vierailija
435/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa antaa itsestään tyhmän kuvan, mikäs siinä - jatka ihmeessä tuolla tyylillä kirjoittamista. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
436/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yhden syyn lisää. Kirjoitat liian nuorille naisille.

Vierailija
437/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.

[/quote]

Selvä se on tässä:

hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.

ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne

Vierailija
438/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

tarkoitin siis että kirjoitus tyyli on niin pieni asia että ei se vaan siitä voi johtua

Vierailija
439/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhhaa ;D Aika hyvä. Laita vielä että porvoosta kotoisin.

Vierailija
440/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

tarkoitin siis että kirjoitus tyyli on niin pieni asia että ei se vaan siitä voi johtua

[/quote]

Kyllä voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi