miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]
No, miten ap:lla sujuu seuranhaku?
[/quote]
hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää
[/quote]
Kerro lisää. Minkälainen se nainen on? Sopiiko niihin kriteereihisi, eli amk:n käynyt, kokopäivätyössä ja mitä niitä nyt oli?
[/quote]
kiitos onnitteluista teille joillekin. ja se nainen on kyllä käynyt ammatti korkean mutta etsii vasta töitä eli ei ole vielä töissä. se on tosi mukava ja liikunallinen ja taiteellinen ja ihan nättikin ja sopu suhtainen jne
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]
No, miten ap:lla sujuu seuranhaku?
[/quote]
hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää
[/quote]
Onnittelut :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:00"]Mitä kuuluu, ap? :)
[/quote]
Ehkä sulla on alhaaltapäin otettu sierainkuva?
Tai joku DC huppari päällä ja suoralippainen lippis? Ehkä naiset ei vaan syty sun kuvasta. :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 01:21"]
Ehkä sulla on alhaaltapäin otettu sierainkuva?
Tai joku DC huppari päällä ja suoralippainen lippis? Ehkä naiset ei vaan syty sun kuvasta. :)
[/quote]
Leijonakoru kaulassa tai joku hillitön paksu kultaketju. Ja joku kamala amis(=leijona/urheilujoukkueen logo etc)tatska kädessä ja mustat aurinkolasit silmillä, kädet ristittynä rinnalle uhmakkaan oloisesti. Näen sieluni silmin.
Jotenkin naurattaa tämä ketju ja ap:n ilmoitus varsinkin... :D Mutta kiva kun jotkut täällä edes yrittää neuvoa ap:ta.
Kyllä ap on varmaan ihan sulonen, söpöjä vesiruiskailu ja tikkari haaveita löytyy, joku vähän yksinkertaisempi mimmi varmaan diggais. Ehkä liität kuvina itsesi vettä ruiskautellen ja tikkaria imemässä ja joku vihanneskuva kalua havannoinmaan niin saatat saada jonkun nauramaan ja siitä sit...onnea matkaan ap!
Onko sulla ap ikinä ollut naista..?
Kuka aikuinen imee tikkaria, siis missään tilanteessa, mitä vittua?! Tikkarin imeminen rannalla 30++ helteessä, hyi helvetti kuinka vastenmielinen ajatus :DD
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:22"]
Kuka aikuinen imee tikkaria, siis missään tilanteessa, mitä vittua?! Tikkarin imeminen rannalla 30++ helteessä, hyi helvetti kuinka vastenmielinen ajatus :DD
[/quote]
:D En kestä oikeasti, juuri tuo kohta (ja moni muukin) on liian koominen. Ei ihme, että ap:lle ei ole paljon yhteydenottoja sadellut.
Ap laita yhteystietosi tänne vaikka maili osoite niin voin kirjoittaa sinulle ja katsotaan mitä tulee jookosta
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]
Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.
[/quote]
Selvä se on tässä:
hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.
ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne
[/quote]
Tämä ilmoitus on yksinkertaisesti huono. Sen huonous ja sinun kirjoitustaidottomuutesi takaavat sen, että naisia ei kiinnosta. Profiilitekstistä melkein puolet on tuota ihmeellistä rantafantasiaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:43"]
Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.
[/quote]
niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma
[/quote]
Mutta kun se juuri voi olla se suurin ongelma, tai ainakin hyvin iso osa ongelmaa. Keskimittainen esittelyteksti, jossa ei ole pilkun pilkkua, ei juuri pisteitäkään ja yhdyssanat aivan hukassa, on hyvin raskas lukea. Osa potentiaalisista vastaajista voi karsiutua jo siinä, että he yksinkertaisesti eivät jaksa lukea koko tekstiä. Ja niistäkin jotka jaksavat, karsiutuu osa pois siksi, että näin huolimaton kirjoitus ei anna kirjoittajasta itsestään kovin fiksua ensivaikutelmaa.
Joten ala oikeasti panostamaan myös siihen oikeinkirjoitukseen. Annat itsestäsi heti kiinnostavamman vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:48"]
Laita profiilisi teksti tänne arvioitavaksi, niin kerromme onko siinä mahdollisesti syy.
[/quote]
Selvä se on tässä:
hei! olen normaali kiltti suomalainen hyvinvarustettu mies. etsin naista hauskaan seikkailuun olisitko se sinä jonka kanssa me käveltäisiin rannalla syötäisiin jäätelöä ja tikkareita ja menisimme nauraen veteen ja ruiskisimme sitä toistemme päälle? olen käynyt ammattikoulun ja olen koko päivätyössä ja hyvätuloinenkin eli siitä ei ole pelkoa etteikö minulla olisi rahaa hemmmotella sinua ja viedä vaikka maailman ääriin. Jos yhtään kolahti niin laita minulle viestiä niin tutustutaan ja aloitetaan seikkailun täyteinen elämä yhdessä.
ja tämän lisäksi on siis painot pituudet ihannekumppani tiedot jne
[/quote]
Okei, kirjoitustaidoista viis, mun kiinnostus lopahtaisi välittömästi tuon hyvinvarustellun kohdalla. Toisaalta minä hakisinkin aikuista miesta tositarkoituksella, en pelkkää seksiseuraa amiksen käyneestä parikymppisestä kollista. Ja sellaisen kirjoittamalta tuo teksti vaikuttaa.
Hirveämpää olis jos naiset vastais deittisivulla.
Jokainen voi oppia kirjoittamaan ja vieläpä ilmaiseksi koska aihetta käsitteleviä kirjoja saa lainata ilmaiseksi kirjastosta.
Ap, ainakin sulla on aika paksu nahka, kun viitsit vielä vastailla kysymyksiin, vaikka kommentit ovat enimmäkseen olleet vähemmän kohteliaita.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:37"]
Ap, onko sulla tai onko sulla koskaan ollu mielenterveysongelmia tai esim pitkäaikaistyöttömyyttä? Minkälaista työtä teet?
[/quote]
ei ole ollut ja minä olen metalli allalla
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:55"]
Täytyy sanoo et alan pikku hiljaa tykästyä ja samastua ap:hen. Taannoin ilmaisin et oon menettäny järkeni, kun en ymmärtänyt et edes joku vastaa tälle sankarille.
Minäkään en pysty tekeen alotetta irl. ja ajattelin että täällä se on helppoa näin hyvälle miehelle. Toisin kävi, täällä se vasta vaikeaa on. Ja omasta mielestä mulla on kohtuullinen kirjallinen ulosanti. Ei tietenkään täydellinen oikeinkirjoitus, mutta paljon olen lukenut ja sitä kautta vaikutteita saanut erilaisista tyyleistä kirjoittaa. Ja tulla ymmärretyksi.
[/quote]
Nytkö sulle kelpaa jo miehetkin?
kiitos mukavaa kun olet muuttanut mielesi minun suhteen. ai mitä yrititkö sinä kirjoittaa jotain alotetta minulle ;) kiva kuulla kuitenkin etten ole ainut jolla on ongelmia aloitteen teossa ei se ole niin helppoa
[/quote]
[/quote]
miten niin miehetkin
[/quote]
no siten, että vinkkailet kysyessäsi , aikooko toinen tehdä aloitetta, mikä yleisesti nähdään flirttailevana käytöksenä. Ja kun flirttailusi nyt kohdistuu miespuoliseen henkilöön, kun aiemmin olet puhunut naisista, tarkoittaa se että kelpuutat molemmat sukupuolet, ellet ole peittänyt homouttasi puhumalla naisista, vaikka tarkoititmiehiä.