Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua

Vierailija
26.07.2014 |

Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi

Kommentit (458)

Vierailija
401/458 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, näyttää vahvasti siltä, että sen lisäksi että itseilmaisusi on haparoivaa,  et myöskään ymmärrä lukemaasi.

"Minäkään en pysty tekeen alotetta irl. ja ajattelin että täällä se on helppoa näin hyvälle miehelle. Toisin kävi, täällä se vasta vaikeaa on. Ja omasta mielestä mulla on kohtuullinen kirjallinen ulosanti."

--

Ehkä sulta on mennyt paljon ohi myös niissä deittisivun naisten teksteissä ja olet vastaillut sellaisille, joiden kumppanitoivetta et vastaa.

Vierailija
402/458 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/458 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]

No, miten ap:lla sujuu seuranhaku?

[/quote]

hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää

[/quote] Hienoa:) Mut tässä sulle pussillinen välimerkkejä ".....,,,,,,----......."

Vierailija
404/458 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]

No, miten ap:lla sujuu seuranhaku?

[/quote]

hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää

[/quote]

Kerro lisää. Minkälainen se nainen on? Sopiiko niihin kriteereihisi, eli amk:n käynyt, kokopäivätyössä ja mitä niitä nyt oli?

Vierailija
405/458 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:38"]

luonnossa liikkuminen ja lintujen bongaaminen kun ei yhteen sovi sitten millään..

[/quote]

Yleensä ne, jotka harrastavat "luonnossa liikkumista" tarkoittavat paljon mukavuushakuisempia tapoja kuin lintuharrastus. Linnut liikkuvat parhaiten auringonnousun aikaan, eli kesällä aamuyöllä, ja niiden havaitseminen on sitä, että kökitään aamuyöstä aamuun jossain piilokojussa. Tai jos kyse on varsinaisesta bongaamisesta, niin lähdetään lyhyellä varoitusajalla ajamaan toiselle puolelle Suomea vilkaisemaan josko jonkun muun näkemä lintu olisi vielä paikalla.

Vierailija
406/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:29"]

Älkää pilatko tätäkin ketjua provoväittelyllä, tämä on ollut hauska ketju riippumatta siitä onko tämä provo vai ei.

[/quote]

Ensimmäistä kertaa allekirjoitan sen, ettei väliä onko provo vai ei. Harvinaisen hilpeä ketju.

Vierailija
407/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:19"]

Tämän paljasti provoksi se, että ap väitti käyvänsä "liikuntatunneilla". Miehet eivät käy tunneilla vaan heillä on harjoitusvuoroja.

[/quote]

Voi älykääpiö naiset. Täähän on provo tietenkin. Sen huomasi jo kun otsikko on aloteittu tahalteen pienellä, niin paljon älyttömiä kirjoitusvirheitä kun mahdollista, ja eniten tuo ''pitäisikö ottaa kuva pois''... Kyllä te naiset meette halpaan ihan mihin vaan.

[/quote]

Onhan tämän nyt alusta saakka todettu olevan provo, mutta kerrassaan onnistunut ja hauska ja juuri sen hauskuuden vuoksi tähän on vastailtu! Ap:lla on pysynyt melko hyvin langat käsissä verrattuna useimpiin provoihin, vaikka tässäkin tyyli on välillä vähän poukkoileva.

Vierailija
408/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi (tai vastaisin kohteliaasti "ei kiitos") ihmiselle, joka ei osaa kirjoittaa. Se ei vain sytytä, jos mies vaikuttaa tyhmältä.

Vierailija
409/458 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä sen sun profiilis löytää?

Vierailija
410/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:16"]

Tottakai ap kehuu itseään komeeksi. Ihmeellistä vaan ettei sellasesta miehestä kukaan oikein kiinnostu..... Eli ehkä ap on vaan omasta mielestään komea :D + niitten mieskaveriensa mielestä :D :D

Jos ois oikeesti komea (eikä myöskään tyhmä) niin kyllä kuule ottajia riittäis!

[/quote]

ei niitä ottajia riitä kun ei naiset yleensä tee aloteita vaikka olisi kuinka komea mies kyseessä sitä pidetään miesten tehtävänä

Vierailija
411/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:56"]En vastaisi (tai vastaisin kohteliaasti "ei kiitos") ihmiselle, joka ei osaa kirjoittaa. Se ei vain sytytä, jos mies vaikuttaa tyhmältä.

[/quote]

Niin. Hankala sanoa tarkemmin kun en ap sinusta mitään tiedä, mutta kannattaa opetella kirjoittamaan edes kohtalaisesti.

Vierailija
412/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:36"]Sanoit ettei naiset juttele sun kanssa baarissa. Toi kuulostaa siltä, ette itse tee koskaan aloitetta. Miten sä voit olla hauska ja komea (omien sanojesi mukaan) eikä naiset juttele. Ootko kenties ujo tai muuten vaan puhumaton?

Yks ihan selkee erinomainen piirre sussa on ja se on se, ettei sun vastaukset ole kertaakaan olleet hyökkääviä, vaikka olis ollut varmasti aihettakin. Voisin siis kuvitella, että olet kiltti, kuten profissakin kirjoitat. Jotkut täällä valittivat, että kiltistä tulee mieleen nössö, mutta ei mun mielestä.

[/quote]

Ehdoton plussa tässä tyypissä on lauhkea luonne. Olen itse kirjoitusvirheitä tekevä joten en niistä välitä.

Vierailija
413/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?

Vierailija
414/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin edelliset vastaajat: jos ilmoitustekstisi on yhtä surkeaa suomen kieltä kuin tämän ketjun avausviesti, niin itse ainakin jättäisin vastaamatta. Opettele edes perusjutut, kuten yhdyssanat ja välimerkit. Ei tarvitse kirjoittaa täydellisesti, mutta noin onneton kieli kertoo kyllä ihmisestä aika paljon...

Vierailija
415/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:12"]Olen samaa mieltä kuin edelliset vastaajat: jos ilmoitustekstisi on yhtä surkeaa suomen kieltä kuin tämän ketjun avausviesti, niin itse ainakin jättäisin vastaamatta. Opettele edes perusjutut, kuten yhdyssanat ja välimerkit. Ei tarvitse kirjoittaa täydellisesti, mutta noin onneton kieli kertoo kyllä ihmisestä aika paljon...

[/quote]

kyllä minä osaan kirjoittaa hyvin netissä se ei vaan niin tarkkaa. kiitos kuitenkin kun vastasit

Vierailija
416/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No deittisivusto on netissä, mutta kannattaa silti panostaa oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
417/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ollaanko netissä vai jossain muualla, mutta kirjoitustaidottomuus väistämättäkin luo mielikuvia esim. juurikin tyhmyydestä. Jos muka osaat kirjoittaa hyvin kuten väität, niin kirjoita ihmeessä.

Vierailija
418/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako naista sinä tarvitset? Neljä vastasi.

Vierailija
419/458 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, jos ap kirjottaa netissä niinkuin haluaa. Hänen ei ole pakko kirjoittaa oikein ja sivistyneesti. Tällöin hänelle vastaa juuri ne naiset, jotka haluavat ap:n tapaisen miehen/pojat.

Vierailija
420/458 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]

Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?

[/quote]

kyllä olen sielläkin ilman naisten huomiota ainakin niissä baareissa jossa minä käyn on vaan tyttö/nais porukoita kikattamassa ei ne lähesty miehiä kun korkeintaan vitsillä ja kamalassa kännissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme