miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
Antakaa joku nyt ap:lle. Jätkä osaa ruiskautella viihdettä ainakin! :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:36"]
niin mutta nuori on melkein sama asia kuin nuorekas. minä olen hauska välittävä kiltti normaali hemmotteleva lapsi rakas mies
[/quote]
lapsirakas on yhdyssana
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:11"]
Sano nyt ap, ettei tuo ollut sinun viestisi vaan jonkun, joka pelleilee kustannuksellasi.
Minä uskon kyllä, että löydät joskus naisen, jos etsit rohkeasti itsesikaltaista. Kuulin tänään bussissa puhelinkeskustelun, jonka bussiosapuoli olisi hyvin saattanut olla vaikka sinä. Luurin toisessa päässä oli oletettavasti hänen tyttöystävänsä, ainakin jutuista päättelin näin.
Mitä muuten merkkasit profiilin naisen toivotuksi koulutukseksi?
[/quote]
laitoin toivomuksseksi et naisella olis yli opisto tai ammatti korkea kolu tutkinto vähintään
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:48"]
Sano nyt ap, ettei tuo ollut sinun viestisi vaan jonkun, joka pelleilee kustannuksellasi.
Minä uskon kyllä, että löydät joskus naisen, jos etsit rohkeasti itsesikaltaista. Kuulin tänään bussissa puhelinkeskustelun, jonka bussiosapuoli olisi hyvin saattanut olla vaikka sinä. Luurin toisessa päässä oli oletettavasti hänen tyttöystävänsä, ainakin jutuista päättelin näin.
[/quote]
laitoin toivomuksseksi et naisella olis yli opisto tai ammatti korkea kolu tutkinto vähintään
[/quote]
Toi ei ollut ap:n vastaus.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
Toi ei ollut ap:n vastaus.
[/quote]
ei ollutkaan se en ollu minä
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:39"]Ap, mistä sen sun profiilis löytää?
[/quote]
sen löytää yhdeltä deittipalstalta alkoiko sinua kiinnostaa
ja en jaksa vastata provo huuteluihin kun tiiän että en ole provo ja en voi teille kuitenkaan sitä todistaa mitenkää
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]
Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?
[/quote]
Nyt ulos sieltä kuplasta, vai että naiset muka tekee aloitteita samassa määrin kuin miehtkin :D Ei ainakaan haastattelututkimusten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:19"]Ihanaa ap, mä jo hetken luulin sua provoksi, mutta en enää. Huvittavaa, miten oma vakuuttuminen tällai muuttuu.
[/quote]
ai kiva kuulla en minä provo olekkaan
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:24"]Mikä olet horoskoopissa?
[/quote]
kuinka niin yritätkö etsiä minua sieltä deittisivulta
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:38"]Älä nyt huoli liikoja. On ollut kesä ja mielettömät helteet ja naiset uimarannoilla, joten ei ne netissä oo pyörineet. Miksi ihmeessä itse et mene sinne missä ne naisetkin on. Kohta tulee viileämpää ja ne sinkulat palailevat kotikoneille niin ehkäpä sitten jokunen voi sun ilmoituksenkin huomata. Ei pidä lannistua kuitenkaan vaikka Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia. Ehkäpä deittihakua laajentamalla on parempi tuuri.
[/quote]
kiitos rohkaisevasta viestistä voihan se olla noinkin miten sanoit. mutta on siellä joitakin naisia paikalla esim ne joille olen laittanu viestiä on ollu monesti paikalla senkin jälkeen kun lähetin ne mutta ehkä naisia on sitte enemmän ja aktiivisemmin siellä sykynmällä. ja kyllä minä käynkin rannalla jne mutta ei siellä voi naisia lähestyä
Älä vielä luovu toivosta, jos olet kaikkea sitä mitä olet kertonut olevasi (komea, hauska, hyvätuloinen, kiltti jne) niin hyvin todennäköisesti löydät naisen jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:24"]Mikä olet horoskoopissa?
[/quote]
[/quote]
En yritä, eikä löytämiswen horoskooppia tarvittaisi. Muuten vaan kysyn.
Eipä ne sortsit, t-paita ja pyyhe siinä rantakuvassa mitään voita jos pärstä on susiruma.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:24"]Mikä olet horoskoopissa?
[/quote]
[/quote]
En yritä, eikä löytämiswen horoskooppia tarvittaisi. Muuten vaan kysyn.
[/quote]
ai selvä minä olen leijona
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:52"]Eipä ne sortsit, t-paita ja pyyhe siinä rantakuvassa mitään voita jos pärstä on susiruma.
[/quote]
Ei se ole
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:52"]Eipä ne sortsit, t-paita ja pyyhe siinä rantakuvassa mitään voita jos pärstä on susiruma.
[/quote]
Ei se ole
[/quote]
onko joku löytänyt ap:n deittiprofiilin?
Tottakai ap kehuu itseään komeeksi. Ihmeellistä vaan ettei sellasesta miehestä kukaan oikein kiinnostu..... Eli ehkä ap on vaan omasta mielestään komea :D + niitten mieskaveriensa mielestä :D :D
Jos ois oikeesti komea (eikä myöskään tyhmä) niin kyllä kuule ottajia riittäis!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:52"]Eipä ne sortsit, t-paita ja pyyhe siinä rantakuvassa mitään voita jos pärstä on susiruma.
[/quote]
Ei se ole
[/quote]
onko joku löytänyt ap:n deittiprofiilin?
[/quote]
siis minä kirjoitin tuon kommentin tarkoitin siis että ei pärstä ole sysiruma minulla
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:31"]
Jos saat naisia ilmaiseksikin niin virkistätkö mun muistia, miksi teit tän aloituksen? Eikö tässä ollutkaan kyse siitä, ettet saa naisia deittipalstalta?
[/quote]
siis niin en ole nyt vähään aikaan saanut mutta varmasti saan tulevaisuudessa varmaan jo lähi tulevaisuudessa
[/quote]
lähitulevaisuus on yhdyssana