Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yksinkertaisesti pysty vaihtamaan vauvalle vaippaa, mitä teen?

Vierailija
24.07.2014 |

Niin. Vauva on nyt 5 kuukautta vanha ja vieläkään en ole vaihtanut yhtäkään vaippaa. Vaimoni alkaa jo kyllästyä siihen että joutuu aina itse vaihtamaan ne, ja eilen hän raivostui kunnolla. Väittää, että haluan vain päästä helpolla, minua ei kiinnosta lapsi tarpeeksi, en ole valmis tekemään niitä ikäviä juttuja mitä lapsen hoitoon liittyy jne. En yksinkertaisesti pysty vaihtamaan sitä, se haju (ja näky) on luotaantyöntävä ja muutenkin vaippojen vaihtaminen on liian sotkuista toimintaa minun makuuni. Miten voin saada vaimoni hyväksymään sen, että äitinä hänellä on vauvasta periaatteessa suurempi vastuu ja että en vain pysty vaihtamaan vaippaa? Vai pitääkö minun jotenkin alkaa siedättämään itseäni?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt pissavaipassa ole mitään oksettavaa, aloita siitä. Sitten kun se sujuu, asenne kohdilleen ja rauhallinen hengitys suun kautta, niin onnistuu kakkavaipankin kanssa. Ei siihen totu kuin tekemällä.

Vierailija
42/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:13"]

Ja tiedoksi kaikille, olen kyllä hyvä isä lapselleni. Ei kai se kerro että olisi huono isä, jos ei pysty vaippoja vaihtamaan kun itsekin varmaan oksentaisi sitä vaihtaessa? ap

[/quote]

No mitä sä tänne tilität, jos oot ok tän asian kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ap, mutta mun on nyt ihan pakko kysyä: mietitkö hetkeäkään ennen lapsen hankkimista? Teitkö sen kun vaimo halusi ja "niin vain kuuluu tehdä"?

Vierailija
44/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaimollasi on äitinä vauvasta periaatteessa suurempi vastuu. Etkös sä oo vauvan isä?

Vierailija
45/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan lapsella on äiti, että hoitaa tuollaiset hommat. Turha keskustelunaihe siis.

Vierailija
46/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:19"]

Ja tiedoksi kaikille, olen kyllä hyvä isä lapselleni. Ei kai se kerro että olisi huono isä, jos ei pysty vaippoja vaihtamaan kun itsekin varmaan oksentaisi sitä vaihtaessa? ap

[/quote]

[/quote]

Aloitusviestin lopusta löytyy syy, miksi kirjoitin. "Miten voin saada vaimoni hyväksymään sen, että äitinä hänellä on vauvasta periaatteessa suurempi vastuu ja että en vain pysty vaihtamaan vaippaa? Vai pitääkö minun jotenkin alkaa siedättämään itseäni?" ap

Vierailija
47/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:28"]

[/quote]

[/quote]

Aloitusviestin lopusta löytyy syy, miksi kirjoitin. "Miten voin saada vaimoni hyväksymään sen, että äitinä hänellä on vauvasta periaatteessa suurempi vastuu ja että en vain pysty vaihtamaan vaippaa? Vai pitääkö minun jotenkin alkaa siedättämään itseäni?" ap

[/quote]

Älä hengittele sitä paskanhajua nenän kautta saatanan idiootti.

Vierailija
48/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap tosissasi, olet todella niin tyhmä, lapsellinen luuseri että harva edes uskoo että tekstisi on totta. Nyt ne paskavaipat päähän ja häpeämään.

Vierailija
49/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:13"]Ja tiedoksi kaikille, olen kyllä hyvä isä lapselleni. Ei kai se kerro että olisi huono isä, jos ei pysty vaippoja vaihtamaan kun itsekin varmaan oksentaisi sitä vaihtaessa? ap

[/quote]

Se, ettet huolehdi lapsesi perustarpeista, nimenomaan tekee susta huonon isän.

[/quote]

No eikö ole tärkeintä että edes joku niistä huolehtii? Teen lapsen kanssa sitten paljon muuta, ruokin sitä, luen sille, leikin sen kanssa jne. ap

Vierailija
50/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:20"]

Anteeksi, ap, mutta mun on nyt ihan pakko kysyä: mietitkö hetkeäkään ennen lapsen hankkimista? Teitkö sen kun vaimo halusi ja "niin vain kuuluu tehdä"?

[/quote]

Kyllä mietin, molemmat haluttiin lasta yhtä paljon. En vain osannut aavistaa, että vaippojen vaihtaminen olisi näin kova paikka. ap

Vierailija
51/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten Ap ihmittele, jos lapsestasi ei tule kanssasi läheinen. Vauvasta saakka annat lapsesta huolehtimisen vaimosi vastuulle, joten näin siinä käy väistämättä. Ei se isompana enää osaa sua edes kaivata.

Vierailija
52/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritä löytää MIES itsestäsi.

Minä hoidan lomillani naisystäväni lasta (nyt 1v 7kk) kuin omaani, eli teen kaikesta osan ja käytän lapseen aikaa äitiään enemmän. Valitettavasti asuu eri maassa, joten olen "perheellinen mies" vain reilut 10 viikkoa/vuosi. Silti suoriudun ongelmitta kaikesta lapsenhoidosta (alkaen 2kk) kaikki lomani.

Vierailija
53/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:13"]Ja tiedoksi kaikille, olen kyllä hyvä isä lapselleni. Ei kai se kerro että olisi huono isä, jos ei pysty vaippoja vaihtamaan kun itsekin varmaan oksentaisi sitä vaihtaessa? ap

[/quote]

[/quote]

No eikö ole tärkeintä että edes joku niistä huolehtii? Teen lapsen kanssa sitten paljon muuta, ruokin sitä, luen sille, leikin sen kanssa jne. ap

[/quote]

Ai että jaetaan oikein vastuu tasan. Jos mä luen, sä valvot yöt. Jos mä leikin, sä siivoot paskan. Jos mä ruikkaan spermat sisään niin sä kannat, synnytät ja hoidat lapsen täysin yksin. Kiva juttu.

Vierailija
54/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Älä hengittele sitä paskanhajua nenän kautta saatanan idiootti.

[/quote]

No miten estän itseäni näkemästä sitä paskaa? Pidän silmät kiinni vaippaa vaihtaessa, vai? ap

Vierailija
55/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sä haluat olla omalle lapsellesi vähän niinkuin kummi? Onnea elämään!

Vierailija
56/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:33"]

Älä sitten Ap ihmittele, jos lapsestasi ei tule kanssasi läheinen. Vauvasta saakka annat lapsesta huolehtimisen vaimosi vastuulle, joten näin siinä käy väistämättä. Ei se isompana enää osaa sua edes kaivata.

[/quote]

No eihän se edes muista vanhempana että kuka sen vaipat on joskus vaihtanut? Vietän kyllä muuten lapseni kanssa melkein yhtä paljon aikaa kuin äitikin. ap

Vierailija
57/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:37"]

[/quote]

No eihän se edes muista vanhempana että kuka sen vaipat on joskus vaihtanut? Vietän kyllä muuten lapseni kanssa melkein yhtä paljon aikaa kuin äitikin. ap

[/quote]

Kyllä äitinsä varmasti hänelle kertoo, miten isä ei kertaakaan vaippaa vaihtanut.

Vierailija
58/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin ymmärtämään sinua kunnes luin tämän: "miten voin saada vaimoni hyväksymään sen, että äitinä hänellä on vauvasta periaatteessa suurempi vastuu ja että en vain pysty vaihtamaan vaippaa?"

Vierailija
59/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä äitinsä varmasti hänelle kertoo, miten isä ei kertaakaan vaippaa vaihtanut.

[/quote]

En ole ap, mutta miksi tuollaista asiaa pitäisi kertoa...? Eihän se mitään hyödytä.

Vierailija
60/97 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaa, varsinainen mies kun ei kakkaa kestä. Tai teillä vaimo tyhjentää roskikset ja likakaivonkin kun kerta haisevat? 

Taidat yksinkertaisesti olla huono isä. Tuskin itkujakaan hoidat, onhan ne epämieluisat jutut "äidin tehtäviä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi