Minä vs. Anoppi - Miksi mies ei halua valita puolta?
Ymmärrän kyllä periaatteessa sen, että mies ei halua valita puolta vaan mieluummin siirtää itsensä ulkoouolelle.
Mutta käytännössä en ymmärrä miten mies voi antaa äitinsä huutaa ja raivota minulle, eikä sano äidilleen mitään. Minulle kun tulee siitä olo kuin mies hyväksyisi äitinsä kamalan käytöksen.
Kommentit (9)
Miksi anoppisi huutaa ja raivoaa sinulle ja onko sitä siis tapahtunut useammin kuin kerran? Jos on, niin miksi ihmeessä olet ollut hänen kanssaan tekemisissä vielä sen ensimmäisen kerran jälkeen?
No onhan tuo aika paskamainen tilanne. Siis joutua valitsemaan kahdesta itselleen tärkeästä ihmisestä vain sen vuoksi, että nämä kaksi eivät tule toimeen keskenään. Jos mun mieheni ei tulisi toimeen äitini kanssa ja mun pitäisi valita heistä toinen, niin sorry rakkaani, valitsen äidin. Miehiä saa aina uusia, mutta äitejä ei.
No teidän pitää itse anopin kanssa selvittää ne riidat. Ei siihen mies liity! Ellei sitten jotenkin teidän lapsiin liity, tai parisuhteeseen.
Itse tein sen virheen etten tuota hoksannut nuorena ja moitin anoppia aina miehelle. Se ei auta! Kohtaa se ihminen ja selvitätte itse omat juttunne. Kasvokkain.
Miksi miehen pitäisi puuttua naisten riitaan? Onko ap naislapsi?
Eiköhän miesä "hieman" nolota. - Hän ymmärtää, että äitinsä sinulle huutamaninen tuskin auttaa mitään mutta ei hän myöskään halua sinun kiukkuasi päälleen huomauttamalla sinulle, että se mitä sanoit / teit anopille (hänen äidilleen) ei nyt ollut vain kovin tahdikasta ja asiallista vaikka sinä niin itse koit toisin. - Mutta joo vaikeahan tähän on oikeasti sanoa yhtään mitään kun ei tiedetä tarkemmin edeltäneitä tapahtumia...
Eivät normaalit ihmiset valitse mitään puolia. Asiat hoidetaan asioina, ja toisten riitoihin ei puututa, paitsi jos on juristi jolle maksetaan siitä.
Miksi miehen pitää valita puolensa? Entä jos hän valitsee sinut äidiksi eli edellyttää, että tarjoat hotellitason asumisen, kodin ilman kotitöitä. Ihan vain siksi, että mies valitsi puolensa.
Mieheni sanonut että hänellä periaate että jos joku käskee valitsemaan puolen hän ei ikinä valitse sitä joka tuollaista käskee. Eli tapauksessasi jos vaatisit valitsemaan puolen hän valitsisi äitinsä ja jos anoppisi vaatisi noin niin hän valitsisi sinut
Se on munaton.