Kuka iriootti matkustaa etelänmaihin kesällä
Kaksi viikkoa persehiessä hotellihuoneessa tai tungeksia väenpaljoudessa kammohelteessä ripulitaudissa.
Susanna Laine ihmetteli myös asiaa ja sanoi ettei koskaan matkustaisi Suomesta ulkomaille kesällä.
Kommentit (24)
Valitettavasti en voi itse päättää vuosilomani ajankohtaa, joten matkustan etelään myös kesällä. Hotelleissa on ilmastointi ja Imodium auttaa, jos vatsa menee sekaisin. Pidän kaupunkikohteista ja vähenpaljoudesta, joten sekään ei ole koskaan ollut ongelma.
Aloittajan kannattaa pysyä kotona, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Viime kesänä tuli kauhea vatsatauti 5-tähden hotellista. En muista että olisin ikinä ollut niin heikossa hapessa. Aika perseestä kun menee kallis loma pilalle.
Ainoa kerta kun on tullut turistiripuli oli, kun oltiin reissussa tammikuussa. Kesällä reissatessa ei koskaan ole ollut. Ja kun sen verran laittaa rahaa likoon, että ottaa majoituksen ilmastoinnilla, ei tarvii hikoillakaan niin kovin. Ja loma on milloin loma on, sekä minulla että miehellä että lapsilla. Ja silloin se reissaaminen on tehtävä.
Äsken tuli kuvaa jostakin Kreikasta, ihmiset hikoili kuin sillit suolassa kammohelteessä.
Tuosta on kyllä rentoutuminen kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en voi itse päättää vuosilomani ajankohtaa, joten matkustan etelään myös kesällä. Hotelleissa on ilmastointi ja Imodium auttaa, jos vatsa menee sekaisin. Pidän kaupunkikohteista ja vähenpaljoudesta, joten sekään ei ole koskaan ollut ongelma.
Minusta ihmiset joilla on pakottava tarve matkustaa lomalla jonnekin ulkomaille on säälittäviä.
Jotenkin mielikuvituksettomia.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannattaisi matkustaa ulkomaille muinakaan vuodenaikoina.
En toki haluakkaan matkustaa.
Susanna onkin järkinainen, ei mikään massabimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmiset joilla on pakottava tarve matkustaa lomalla jonnekin ulkomaille on säälittäviä.
Joo, minä olen kateellinen kaikille mielikuvituksellisille ihmisille, jotka viettävät lomansa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä olen kateellinen kaikille mielikuvituksellisille ihmisille, jotka viettävät lomansa kotona.
Suomi on aivan ylivoimainen matkailun kannalta, ei tarvii olla kotona.
Näyttää Ranskassakin olevan 35C lämmintä näinä päivinä. Minä ajattelin jättää lomaeurot kotimaahan tänä vuonna. Varasin 3 yön hotellimatkan Lappeenrantaan. Junamatka Oulusta kestää 7.5 tuntia, mutta onhhan sitä lomalla aikaa. Booking com ei välttämättä ole halvin tapa varata hotelli. Sain sen halvemmalla hotellin omilta sivuilta. Taitaa olla Suomen kesä parempi, pippuripihviä ja Karjala olutta, laivaristeilyä, humppatanssia ja ennen kaikkea kohtuullinen helle tai vesisadetta.
Me. Toiseen kotiimme etelä-Eurooppaan ja kiertelemään lähimaihin siellä. Hotelleissa emme majoitu
Juuri tulin kuukaudeksi Suomeen palelemaan. Kesäkuun lopusta elokuun alkuun etelässä ja sitten taas 4 viikkoa Suomessa. Se riittää hyvin Suomen "kesää".
Vierailija kirjoitti:
Äsken tuli kuvaa jostakin Kreikasta, ihmiset hikoili kuin sillit suolassa kammohelteessä.
Mitä vittuua uikutat? Ei ole sinun migreeni. Sinä Älä mene. Ja ne ketkä menee niin menee. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aivan ylivoimainen matkailun kannalta, ei tarvii olla kotona.
Itsellä on tullut Suomi kierrettyä useampaan kertaan jo lapsena, nyt on kiva nähdä uusia paikkoja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Ranskassakin olevan 35C lämmintä näinä päivinä. Minä ajattelin jättää lomaeurot kotimaahan tänä vuonna. Varasin 3 yön hotellimatkan Lappeenrantaan. Junamatka Oulusta kestää 7.5 tuntia, mutta onhhan sitä lomalla aikaa. Booking com ei välttämättä ole halvin tapa varata hotelli. Sain sen halvemmalla hotellin omilta sivuilta. Taitaa olla Suomen kesä parempi, pippuripihviä ja Karjala olutta, laivaristeilyä, humppatanssia ja ennen kaikkea kohtuullinen helle tai vesisadetta.
Tämä juuri, missään ei ole niin miellyttävät säät ja runsas luonto kun Suomessa.
En ymmärrä jotain Kreikan karua hiekkamonttufiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet säälittävä ja sivistymätön kun puutut muiden ratkaisihin... YMMÄRRÄTKÖ ???👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuua uikutat? Ei ole sinun migreeni. Sinä Älä mene. Ja ne ketkä menee niin menee. 😝😝😝
Ihmisten tyhmyys vaan ärsyttää, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Keski- ja Etelä-Euroopassa oli viime kesälomakaudella yleisesti 30 - 40 asteen tappohelteitä. Sairaalat täyttyivät potilaista ja ilmastoinnit eivät läheskään aina toimineet. Vain hölmö matkustaa kesällä esimerkiksi Kreikkaan tai Espanjaan tai edes Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tyhmyys vaan ärsyttää, ei voi mitään.
Itse olet tyhmä puutuessasi muiden tekemisiin. Joten äryttele ihan rauhassa.. Keksi seuraava paska aloitus. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski- ja Etelä-Euroopassa oli viime kesälomakaudella yleisesti 30 - 40 asteen tappohelteitä. Sairaalat täyttyivät potilaista ja ilmastoinnit eivät läheskään aina toimineet. Vain hölmö matkustaa kesällä esimerkiksi Kreikkaan tai Espanjaan tai edes Ranskaan.
VAIN HÖLMÖ kirjoittaa asiasta mikä ei koske itseään. Jätä moukka ihmiset rauhaan. Sinulta ei kysytä mitään!!!🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Sinun ei kannattaisi matkustaa ulkomaille muinakaan vuodenaikoina.