Oletteko menossa huomiseen Robinin konserttiin Stadikalle?
Kommentit (17)
Siel on melkoinen kattaus esiintyjiä, varmaan hieno tapahtuma!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:43"]Ollaan menossa 13v tyttären kanssa. Huomenna lähdetään Helsinkiin ja ollaan 2 yötä. Samalla meidän ainoa kesälomareissu.
[/quote] Köyhillä on halvat huvit
Menossa ollaan 8v ja 5v tyttöjen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:43"]Ollaan menossa 13v tyttären kanssa. Huomenna lähdetään Helsinkiin ja ollaan 2 yötä. Samalla meidän ainoa kesälomareissu.
[/quote] Horotyttäresi käy nussmassa Robinia takahuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:53"]Hitsi onks se huomen?? No niin onkin, hyvä kun muistutit, olin jo unohtanut koko jutun kun liput ostin silloin joskus aikoja sitten talvella.
8-vuotiaan tyttären kans menos. Siel sitä sit mennään "nyt on hallussa kesärenkaat, kesärenkaat.." jeejee
[/quote] Oletko asperger? Olisi sekin keikka jäänyt välistä ellei av:lla olisi muistutettu. No mutta, sen siitä saa kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin vauva.fi.
Mä matkaan 12 v poikanii kanssa. Tai siis poika täyttää konserttipäivänä 12v:) Mut meille riittää yks yö hotellissa.Junalla tullaan...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:51"]Menossa ollaan 8v ja 5v tyttöjen kanssa.
[/quote] Robinin biisien sanoitukset eivät sovi 5v:n ja 8v:n kuultavaksi. Kesärenkaissakin vihjaillaan seksin harrastamisesta julkisella paikalla "vaatteet pois kun on kuuma" ja kesärenkaat nyt jokainen tietää mitä se tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:56"]Mä matkaan 12 v poikanii kanssa. Tai siis poika täyttää konserttipäivänä 12v:) Mut meille riittää yks yö hotellissa.Junalla tullaan...
[/quote] Onko poikasi homo vai kehitysvammainen? Eihän kukaan tuon ikäinenen terve heteropoika mene vapaaehtoisesti kuuntelemaan Robinia.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:48"]Siel on melkoinen kattaus esiintyjiä, varmaan hieno tapahtuma!
[/quote] Niinpä, ihanaa! Robin, Tuuli, Isac Elliot ja kaikki muut wannabe-teinipopparit. Ihq?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:56"]Mä matkaan 12 v poikanii kanssa. Tai siis poika täyttää konserttipäivänä 12v:) Mut meille riittää yks yö hotellissa.Junalla tullaan...
[/quote] Onko poikasi homo vai kehitysvammainen? Eihän kukaan tuon ikäinenen terve heteropoika mene vapaaehtoisesti kuuntelemaan Robinia.
[/quote]
Ehkäpä Duudsonit kiinnostavat myös.
Itse taidat olla hiukan jälkeenjäänyt.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:43"]Ollaan menossa 13v tyttären kanssa. Huomenna lähdetään Helsinkiin ja ollaan 2 yötä. Samalla meidän ainoa kesälomareissu.
[/quote
Törkeä, et tajua varmaan edes hävetä ripulointias, mikä tollasiakin pellejä vaivaa? Oletko kateellinen jostain?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:51"]
[/quote] Köyhillä on halvat huvit
[/quote]
Eipä oo välttämättä kovin halpa reissu.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:58"]
[/quote]
Ehkäpä Duudsonit kiinnostavat myös.
Itse taidat olla hiukan jälkeenjäänyt.
[/quote] Luin viestistäsi "Itse taidan olla hiukan jälkeenjäänyt" ja totesin että niin olet.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:43"]Ollaan menossa 13v tyttären kanssa. Huomenna lähdetään Helsinkiin ja ollaan 2 yötä. Samalla meidän ainoa kesälomareissu.
[/quote
Törkeä, et tajua varmaan edes hävetä ripulointias, mikä tollasiakin pellejä vaivaa? Oletko kateellinen jostain?
[/quote] Mitä hävettävää ripuloinnissa on? Kateellinen siitä etten joudu nussimaan 15-vuotiasta murrosikäistä ällötystä?
Ollaan menossa 13v tyttären kanssa. Huomenna lähdetään Helsinkiin ja ollaan 2 yötä. Samalla meidän ainoa kesälomareissu.
Hitsi onks se huomen?? No niin onkin, hyvä kun muistutit, olin jo unohtanut koko jutun kun liput ostin silloin joskus aikoja sitten talvella.
8-vuotiaan tyttären kans menos. Siel sitä sit mennään "nyt on hallussa kesärenkaat, kesärenkaat.." jeejee