Rehellisesti, kuinka kauan olet ollut ilman seksiä?
Kommentit (166)
Karmeita tarinoita. Meillä muutama 3vko tauko synnytysten jälkeen, eikä silloinkaan tainnut olla ilman seksiä. Ainut 3 viiikon tauko taisi olla, kun vaimo oli sairaalassa leikkauksen jälkeen. Muuten naitu säännöllisesti jo 49 vuotta.
6 vuotta sitten oli avoliiton viimeiset vaiheet ja eron jälkeen ei vaan huvittanut l. 2 vuotta.
Lievästi Off-Topic...
Takavuosina kun aselajina vielä oli rannikkotykistö olemassa ja jolla oli linnakkeita pitkin saaristoa ja myös varsin syrjäisissä paikoissa. Kerrotaan, että 20v tykkimiehelle oli hyväksyttävä syy saada HSL-loma (henkilökohtaista lomaa) jos kertoi patterin päällikölle, että sotilaskodin myyjämummelit ovat alkaneet näyttämään viehättäville😎
Vierailija kirjoitti:
2020 lähtien
-------------
Painovirhe, laastari sormessa ja jäi näppäily väliin.
Siis klo 20:20 asti.
"Onko teillä yhteisiä lapsia vai miksi tyydytte tuohon tilanteeseen? Ettekö ole puhuneet asiasta?"
Ei ole yhteisiä eikä erillisiä lapsia. Miksi itse tyydyn tähän tilanteeseen? Noh, olen ihan väsyksiin asti yrittänyt olla tyytymättä, asiasta puhuttiin viimeksi eilen. Emme kai vain ole seksuaalisesti yhteensopivia miehen kanssa, hän on ollut ennen minua melko kokematon mutta ei se nyt oikein senkään piikkiin mene. Itsekäs ja passiivinen on itsekäs ja passiivinen vaikka voissa paistaisi. Eroan jossain kohtaa, mutta käytännön syistä tästä olisi haastavaa tai ainakin hölmöä lähteä juuri nyt, vaikka töiden puolesta voisin toisaalta tehdä niitä mistä vaan.
Miksi mies tyytyy tähän tilanteeseen? Jaa-a. Hän haluaisi kuulemma olla kanssani vaikka mitään seksiä ei enää koskaan olisi :D
Tällainen puhe on kuin veitsi sydämeen, vaikka toki muutenkin tiesin tähän mennessä ettei seksi ole miehelle prioriteetti. En voisi pettää, mies ei todellakaan sallisi mitään vieraissa käyntiä, mutta omaan mahdottomuuteensahan tämä jossain kohtaa kaatuu, varsinkin nykyisellään kun en enää voi sietää ajatusta seksistä mieheni kanssa. En voi siis tarpeeksi alleviivata miten huonoa ja vähäistä se seksi on ollut. Kun muutin miehen luo, kaikki huomio tai edes yritys siltä osin loppui. Runkkailen sitten yksin. 🤷
Noin 40 vuotta, jos seksiä tarkoitetan kumppanin kanssa seksiä eli ts, koko ikäni.
Kahdeksan vuotta. Tarkemmin ikäväli 33-41. Nyt juuri tuossa 41-vuoden iässä. Sitä aikaisempi katko oli välillä 28-33. Ei mitään hajua missä tökkii.
Avioliitossa ollessani viimeiset 10v. oli seksiä 2-3x/vuodessa ja se ajoittui kesään. Eli 10-11kk meni aina välissä. Nyt olen leski.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan vuotta. Tarkemmin ikäväli 33-41. Nyt juuri tuossa 41-vuoden iässä. Sitä aikaisempi katko oli välillä 28-33. Ei mitään hajua missä tökkii.
Ei kai sen tarvi tökkiä kuin siinä, ettei ole osunut sopivaa kumppania kohdalle sattuman kautta ja on itse liian laiskako sitten, ettei etsi ja hae aktiivisesti itselleen seksikumppania. (Tarkoitan seksillä siis toimintaa yhdessä tosien kanssa; itsetyydytyus "sooloseksi" on sitten ihan oma juttunsa)
Tästä ainakin itselläni (miehellä) asia varmasti johtuu. - Ei seksittömään elämään kuole vaikka toki välillä on syyhynnyt ja kutissut enemmän kuin tarpeeksi.
. - Mutta on siinä myös se, että mitä enemmän taukoa ja ikävuosia on kertynyt olen huomannut, jotain kertoja ajattelevani onkohan yksi syy sinkkuutenikin siinä, että en ole koskaan oiekin osannut saatta ja johdatella naista ja minua harrastamaan seksiä. Sen sijaan olen kuvitellut ja toivonut, että välillemme vain muodostuiso jonkinlaien taika tai jokin muu yliluonnollien asia, joka saattaisi ja veisi meidät yhteisymmärryksessä ja jaetusta halusta harrastamaan seksiä _ -
Eikä "taas" tilalnteeseen, jossa nainen kertoo, että haluaisikin olla tulevaisuudessa kaverini tai jopa ystäväni ja tai jotain vastaavaa. - Ja minun mielessäni jyskyttää, että tarjoittaako hän nyt oikeasti mitä juuri sain kuulla, vai halusiko olla vain kohtelias ja huomaavaisempi? - Molempia olen kohdannut ja nähnyt.
Ja ei se pakkien antamine itsellenikään ole ollut helppoa, silloin kun olen niin joutunut tekemään.
Joka kerta on mielessäni käynyt, että menetinkö nyt viimeisen mahdollisuteni edes yrittää olla parisuhteessa yhtään kenenkään kanssa. - Ja olsiko se lopulta niin kauheaa?, Ja jos olsi, niin miksi?
Aloitin seksielämän 15-vuotiaana. Seurusteltiin 4 vuotta kunnes sitten kävi niin, että kokeiltiin seksissä uutta mikä ei minusta tuntunut hyvälle ja pyysin miestä lopettamaan kun tuntui epämiellyttävälle. -> ei lopettanut vaan jatkoi siitä huolimatta, että pyysin itkien lopettamaan.
Sitten kesti 10 vuotta ennenkuin harrastin seksiä uudelleen. Nyt vuoden aikana pisin tauko ollut 2-3 viikkoa.
Avioliitossa pahin oli 10kk. Sitten laitoinkin eropaperit vireille.
Syntymän jälkeen ekat 15v, sen jälkeen jos oma kiva lasketaan, niin en viikkoa enempää ja nykyisen ilm. hyperseksuaalisen vaimoni kanssa en kahta päivää enempää viimeisen 7v. aikana.
Tulee ensi vuonna 25 vuotta. Eikä ole haitannut menoa tai elämää. Nyrkkiin kalu silloin kun tekee mieli pillua tai peräaukkoa. Nainen tulisi liian kalliiksi ja lapset perään. Ei kiinnosta.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen tarvi tökkiä kuin siinä, ettei ole osunut sopivaa kumppania kohdalle sattuman kautta ja on itse liian laiskako sitten, ettei etsi ja hae aktiivisesti itselleen seksikumppania. (Tarkoitan seksillä siis toimintaa yhdessä tosien kanssa; itsetyydytyus "sooloseksi" on sitten ihan oma juttunsa)
Tästä ainakin itselläni (miehellä) asia varmasti johtuu. - Ei seksittömään elämään kuole vaikka toki välillä on syyhynnyt ja kutissut enemmän kuin tarpeeksi.
. - Mutta on siinä myös se, että mitä enemmän taukoa ja ikävuosia on kertynyt olen huomannut, jotain kertoja ajattelevani onkohan yksi syy sinkkuutenikin siinä, että en ole koskaan oiekin osannut saatta ja johdatella naista ja minua harrastamaan seksiä. Sen sijaan
Itse päädyin melkein suhteeseen asti miehen kanssa joka odotti tosiaan että jotenkin yhteisymmärryksessä taianomaisesti päädymme sänkyyn. Seksiä tai sanotaan seksuaalista toimintaa meillä oli pari kertaa (käsihoitoa hänelle, minun aloitteesta, minä en saanut mitään koska "et pyytänyt, olisin halunnut kyllä tehdä"!? :D apua) ja sitten mies olisi halunnut seurustella.
Hänellä ainakin adhd ja autismi (ihan diagnosoidusti). Hän ei koskaan pyynnöistäni huolimatta vaan jotenkaan pystynyt miehekkäästi ottamaan ohjia eikä sitä olisi saanut häneltä vaatia kuulemma. Kummasti minä osasin naisena ottaa ohjat.
Noh, en ole mikään domina ja haluan että mies vie useammin kuin minä niin vapautin tämän muuten tosi kivan ja kuuman miehen sitten takaisin vesiinsä ja etsin miehen joka osaa panna.
Ollaan edelleen kavereita (siis viestitellään netissä joskus ja jouluna) ja tiedän sen verran ettei hänellä ole koskaan ollut varsinaista parisuhdetta ja jos on päässyt yhdyntään asti nainen ei ole halunnut tavata uudestaan. 🤷
Olen itse tosi seksuaalinen niin ei vaan toimisi suhde jossa minä ainoastaan mitenkään teoilla osoitan että nyt pannaan.
Viiteen vuoteen en ole saanut. N38, naimisissa, 2 lasta.