Rehellisesti, kuinka kauan olet ollut ilman seksiä?
Kommentit (166)
Helmikuussa 2006 olen viimeksi saanut seksiä. Nyt kyllä tekisi mieli.
25 vuotta parisuhdetta mennyt ja olisiko ehkä kuukausi ilman seksiä pisin tauko tuona aikana. Nyt vajaa viikko viime kerrasta.
M52
Viimeksi 11 vuotta sitten.
Masturbointi auttaa helpottamaan oloa. Mutta läheisyys ja kosketus puuttuu. Harmi.
Mulla oli hyvin pitkä kuiva kausi, syksystä 2019 asti tälle viikolle. Nyt asia on taas korjattu! Ja olen siis kolmikymppinen sinkku nainen.
10 vuotta, olen ollut sinkku ja sidottuna kotiin (yksinhuoltaja ja lasten omaishoitaja) niin ei ole ollut aikaa löytää kumppania
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa kävin Amsterdamissa tyhjentämässä pussini ilotalossa kauniin naisen kanssa, eli 7kk. Sitä ennen oli n. 2 vuotta. Runkataan taas
10 vuotta. Sinkkuna tämä aika. Tätä aikaa edeltävä parisuhde ei ollut seksin osalta "terve" joka jätti aika suuren trauman itselle.
Nyt taas vuosi aktiivista seksielämää takana. Tänä aikana pisin aikana ilman ollut 2 vko.
Voisin mielihyvin ottaa pelkän seksin ja läheisyyden ilman tätä tapailun/seurustelun vaikeutta jos löytyisi riittävän luotettava mies tähän.
Toisen kanssa en ole koskaan tehnyt mitään. Ikää nyt 35. Mutta toki itse itselleni teen kaikenlaista.
Reilu 33 vuotta :D Jos siis sooloilua ei lasketa, eipä se tosin mitään annakaan. Mut vihdoinkin oon "valmis" panostamaan omaan rakkauselämään ja jonkun kivan tyypin löytämiseen :) N33
Parikymppisenä pari vuotta sinkkuna, nykyisessä parisuhteessa kohta kolme kuukautta :')
N35
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä pari vuotta sinkkuna, nykyisessä parisuhteessa kohta kolme kuukautta :')
N35
Saako kysyä, miksi niin "pitkä" aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Mitään oikeasti hyvää seksiä tässä suhteessa ei ole ikinä ollut eli minulle nautinnollista seksiä vailla olen ollut koko suhteen ajan ja sitä surkeaakin mikä oli joko miehen kädestä pitäen opastamista tai hänen tyydyttämistään, oli ehkä pari kertaa kuussa. Meidän viime "seksikerta" joululomalla oli että mies vaati itselleen käsihoidon eikä "jaksanut" antaa minulle mitään. Koko joululomalla. En ole sen jälkeen kyllä lämmennyt enää millekään, siirryin eri huoneeseen nukkumaan ja näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Mitään oikeasti hyvää seksiä tässä suhteessa ei ole ikinä ollut eli minulle nautinnollista seksiä vailla olen ollut koko suhteen ajan ja sitä surkeaakin mikä oli joko miehen kädestä pitäen opastamista tai hänen tyydyttämistään, oli ehkä pari kertaa kuussa. Meidän viime "seksikerta" joululomalla oli että mies vaati itselleen käsihoidon eikä "jaksanut" antaa minulle mitään. Koko joululomalla. En ole sen jälkeen kyllä lämmennyt enää millekään, siirryin eri huoneeseen nukkumaan ja näillä mennään.
Onko teillä yhteisiä lapsia vai miksi tyydytte tuohon tilanteeseen? Ettekö ole puhuneet asiasta? Ei vaikeita asioita kannata lakaista maton alle tai niistä tulee vain turhaan mörköjä.
Viisi päivää. Toivottavasti aamulla onnistaa, mutta todennäköisesti ei. Halut on kyllä kovat!
Viime kesänä sain viimeksi ja ole mies parisuhteessa.
5 vuotta tällä hetkellä, nainen