Kukaan muu kipeenä just nyt?
Mä oon pitkittyneessä yskässä, oli jo parempaan päin, mutta yhtäkkiä nousikin 39 asteen kuume ja yskä paheni. Koronan kotitesti näyttää negaa. Olen varmaan viimeksi pienenä lapsena ollut näin korkeassa kuumeessa.
Miten jaksatte ja mitä syötte kun olette sairaana?
Kommentit (14)
Jos oon kuumeessa, syön esim. mustikkakeittoa, pussiperunasosetta, tonnikalaa. Jotain helppoja ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu koronassa. Ostetaan valmista ruokaa. Lihaperunasoselaatikko on kova sana. Helppo syödä jos kurkku kipeä.
Ostetaan hyvää herkkua et ruoka maistuisi.
Gefelius tuotteita jos vatsa sekaisin.
Mitään ruokaa ei tehdä itse. Liha maistuu nyt kaikkein vähiten.
Mulle varattu mansikoita.
Meillä neljällä kotitesti näytti posia.
Lihaperunasoselaatikko on superhyvää lohturuokaa. Monta rokotetta teillä on?
Minä sain varmaan viikko sitten töissä yskivältä lapselta jonkun taudin.
Ensin olo väsynyt, kurkku kipeä hiukan. Sitten tuli yskä joka nyt alkaa olla ohi.
Viikon kesti.
Ehkä oli korona tai joku muu.
Minä olen pitkittyneessä flunssassa. Vähän lämpöä, vähän väsyttää, vähän kurkku kipeä, vähän nenä vuotaa. Ärsyttävää.
Nyt tuntuu moni olevan sairaana jossain taudissa
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu moni olevan sairaana jossain taudissa
Koronaa ja apinarokkoa on liikkeellä.
olin just koronassa ja kun kuume nousi uudelleen olikin poskiontelotulehdus. Helpotti kun tein nenäkannulla ahkerasti huuhtelut ja laitoin nenään limakalvoja hoitavia tippoja.
Söin niin terveellisesti kuin jaksoin, jotta elimistö jaksaa taistella tulehdusta vastaan. Smoothieita ja salaatteja ja join paljon nestettä. Vitamiinipillerit, C, D, monivitamiini myös. Lisäksi valkosipulia raakana leivänpäälle ja hunajaa.
Mulla on pilllu kipeenä. Just pantiin ukon kanssa. Mies pani aivan liian kovaa. :(
Laittakaa ihmeessä näihin että paljonko teillä on niitä piikkejä. Joksulla on toinen?
Joo kurkku jotenkin outo ollut eilisestä asti. On mulla astmakin perussairautena niin olen sitten ottanut tuplat kortisonia ja avaavaa ns. varmuuden vuoksi + särkylääkettä. Koronatestin tein tänään, nega. 3 Modernan rokotetta alla ja tietääkseni en ole sairastanut koronaa kertaakaan (perheenjäsenellä on ollut).
Koronassa ollaan ekaa kertaa miehen kanssa.Vasta kolmantena päivänä näytti positiivista.ja niin usein on jos rokotukset,ei näytä heti.
Kolme molemmilla.
Toista vrk kurkku kipeä ja ärsytystä nenussa. Kolme rokotusta, (joista kolmas annettu jo viime marraskuussa! 4ttä ei vielä anneta) ja luulen että sairastin lievän koronan noin kk sitten. Testi näytti negaa silloin, ja eilen myös.
Viime viikon torstaista kurkun arkuutta, puolivälissä tätä viikkoa päälle nenän tukkoisuutta. Nenänielussa sitkeää kellertävän vihertävää limaa, jota on nyt pitänyt yrittää köhiä pois, mutta eipä tuo auta. Kurkku sentään vähemmän kipeä ja samoin nenäkään ei enää täysin umpeen turvonnut.
Koronan kotitestit tein 3 päivää sairastumisesta ja viikon sairastumisesta. Negatiivisia. Ei rokotteita. Mies ja vauva terveitä, taaperolla jotain vatsapöpöä ollut ti-ke yöstä saakka. On menossa tänään lääkärille, koska ei suostu syömään ja jos syö edes pari lusikallista jotain, niin tulee parin tunnin päästä ulos. Loogisinta olisi jos olisi saanut minulta saman pöpön, mutta minulla ei vatsaoireita - ei ainakaan ennen kuin lapsi oksensi niskaan. Nyt on maha vähän löysällä, mutta voi johtua runsaasta kurkkupastillien syömisestä (makeutusaineet laittaa aina mahan sekaisin) ja vähäisestä ravinnosta. Minulla on myös paha oksennuskammo, joten stressaan taaperon takia vatsani sekaisin.
Ollaan oltu koronassa. Ostetaan valmista ruokaa. Lihaperunasoselaatikko on kova sana. Helppo syödä jos kurkku kipeä.
Ostetaan hyvää herkkua et ruoka maistuisi.
Gefelius tuotteita jos vatsa sekaisin.
Mitään ruokaa ei tehdä itse. Liha maistuu nyt kaikkein vähiten.
Mulle varattu mansikoita.
Meillä neljällä kotitesti näytti posia.