Omaisuuttaan ei saa puolustaa
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007922630.html
Missä poliisit on tilanteessa?
Eli nyt ei saa omaisuuttaankaan puolustaa. Jos kauppias olisi päästänyt varkan menemään niin poliisi ei olisi tutkinut asiaa ollenkaan. Eli Suomessa saa varastaa ilman seurauksia
Kommentit (16)
Mikä v-ttu tätä maan oikeuslaitosta vaivaa, oikeasti. Puolustetaan niin hanakasti tätä pohjasakkaa ja yrittäjät ja viattomat jotka itseään ja omaisuuttaan puolustavat laitetaan aina maksumiehiksi. H-vetin kuvottavaa.
Ruotsissa ei poliisi tule firmaan kun on murrettu ovi (minulle tapahtui 3 kertaa). Kotiin tulee murron takia kolmen päivän odotusajalla.Itselle käynyt pahasti.Kotoa anstettu 10 000 edestä tavaraa.Poliisi on saanut tiedot varkaasta mutta ei tee mitään.
Täys veetä koko systeemi ja rosvot vaan lisäätyvät kun tietävät että systeemi ei pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v-ttu tätä maan oikeuslaitosta vaivaa, oikeasti. Puolustetaan niin hanakasti tätä pohjasakkaa ja yrittäjät ja viattomat jotka itseään ja omaisuuttaan puolustavat laitetaan aina maksumiehiksi. H-vetin kuvottavaa.
Mädättäjät mädättää ja valtaosa vaan taputtaa.
Suosittelen toisenlaisia tuomioita: kaljavarkaat ja muut kriminaalit voivat kerätä roskia jalkaraudoissa tienvarsilta, herttaisten aseistettujen vartijoiden kera.
Kyllä saa. Kahden euron hävikin takia et saa lyödä ketään kasvoihin, mikä on ihan oikein ja kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa. Kahden euron hävikin takia et saa lyödä ketään kasvoihin, mikä on ihan oikein ja kohtuullista.
Minä ymmärrän, että nakkivarasta ei pidä tappaa.
Sitä en ymmärrä, että väkivaltaiseksi heittäytynyttä kaljavarasta ei saa lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs hintainen olisi pitänyt olla että saa mättää tur piin?
Kiinni saa ottaa, mutta naamaan ei saa lyödä.
Minun omaisuuteni on aina arvokkaampaa kuin jonkin luuseripummin terveys tai henki.
Vierailija kirjoitti:
Minun omaisuuteni on aina arvokkaampaa kuin jonkin luuseripummin terveys tai henki.
Sellaisia väkivaltafantasioita taas persuduunarin näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia väkivaltafantasioita taas persuduunarin näppikseltä.
Vasurin mielestä muiden omaisuus kuuluu itselle ja sen saa ottaa vaikka väkivallalla. Oma omaisuus ei kuitenkaan kuulu muille.
Demari oli aloittanut lyömisen. Silloin saa minun mielestäni omaisuuttaan puolustava kauppias lyödä takaisin ilman seuraamuksia.
Näin on. Varasta ei saa lyödä, litistää lattiaan, pää ei saa kolahtaa mihinkään, ahdistella tai nöyryyttää. On yleensä epätoivoinen nuori ihminen kyseessä, vanhempi voi saada taas pahempia vammoja kiinniotossa jos kaatuu. Kiinniotto tarkoittaa esim. vartijan asiallista pysäytystä, mikäli koulutus on kohdillaan tai poliisi etsii varkaan. Se on turvallisempaa kaikille niin. Sähköpysäytys ei myös ole ok, koska liioiteltu ja kohde voi iskeä pään maahan, tai rytmihäiriöt.
Oon mäkin kaupasta kaljaa varastanut, joskus teininä kylläkin, nyt oon parikymppinen. Ei kyllä kaduta yhtään - meillä ei ollut silloin hakijaa, känniin nyt vaan piti päästä.
Jep, samaan aikaan muiden omaisuuden suojelu oman henkensäkin uhalla on mukamas joku velvollisuus oikein, ihan loogista.