Rehellisesti, kuinka kauan olet ollut ilman seksiä?
Kommentit (166)
2011.
Kaipaan sitä, etenkin kosketusta ja hellyyttä. Pelkän paineen saa hellittämään masturboinnilla, mutta muita juttuja ei.
Viisi vuotta. Miestä ei vain enää kiinnosta. Osti pillereitäkin mutta ei viitsi ottaa niitä. Ikäväähän tämä on.
N45 (jolla M50 ja lapsi 9)
Poikamiehenä kerran 4 vuotta, toisaalta sitten sen jälkeen koitti "vähän" vilkkaampi kausi johon mahtui eräs 12h jonka aikana kolme naista halusi pupustella kanssani.
Avioliitossa 7 kk. Kun rouvaa ei huvita niin ei huvita, enkä jaksa alkaa vehtailemaan sivusuhteita. Tosin yhden tuollaisen pihtailukauden aikana osuin duunimatkalla Pariisissa samaan hotelliin hänen ammoisen kaasonsa kanssa ja pari skumppalasillista sitten johti sitten vähän muuhunkin...
17 vuotta. Tyytyväinen olen kun ei tarvitse enää olla jatkuvasti masturbointialustana ilman mitään yhteistä exän kanssa.
"Seksi eli seksikäyttäytyminen tai seksuaalinen toiminta on ihmisen fyysisen läheisyyden muoto, keino ilmaista seksuaalisuutta.[3] Se on toimintaa, joka tuottaa henkistä ja sukupuolista nautintoa.
:
:
Seksiin sisältyy yleisiä, monille yhteisiä toimintatapoja ja harvinaisempia toimintatapoja, joiden kirjo kattaa niin vakiintuneet parisuhteet kuin orgiat. Vaikka suuri osa seksuaalisesta toiminnasta tapahtuu parisuhteessa, seksi ei kuitenkaan ole siinä välttämätöntä[10]. On myös seksuaalista toimintaa, kuten masturbointi, johon ei tarvita toista osapuolta."
Wikipedia
Käytän hieromasauvaa parin päivän välein ja orkut saan aina.
Vuosi on pisin pätkä, siis ilman seksiä kumppanin kanssa.
Älkää mainostelko tai mä lähden 2 rieslingin huppelissa hakemaan miehen tuosta kadun takaisesta baarista.
Pitäiskökin tarkastaa tarjonta? Oon kai ekaa juhannusta koskaan yksin. Tosin tämä on kivaa ja hihittelen Antti Holman Radio Sodomalle
6 vuotta eli aika tarkkaan 2016 kesäkuussa viimeksi. Omasta tahdotani olen ollut ilman seksiä. Ei ole ollut tarvetta.
Minä ruma ällötys kenellekään edes panopuuksi kelpaa. Viimeksi syksyllä 2007 vanhamies pani! Sen jälkeen en ole edes halausta tai pusua saanut! Nyt en enää edes kaipaa enkä halua ketään lähelle
Pidän n. kerran vuodessa ihan sopivana tahtina nykyään. t. panohullun ex.
En oo harrastanu koskaan.
M29