Varattu mies haluaisi alkaa seksisuhteeseen kanssani
Kyseessä on itseäni vähän vanhempi mies, joka on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 14 vuotta. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta ja meillä on ollut hauskaa aina kun olemme tavanneet. Vähän aikaa sitten mies ehdotti, että aloittaisimme seksisuhteen. Tarjous kieltämättä houkuttaa (tai tekisi ainakin kerran mieli kokeilla), mutta olenko todella moraaliton jos suostun? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Toisaalta, jos se suhde on kaatuakseen niin kai se kaatuu ennemmin tai myöhemmin vaikka en suostuisikaan, kun mies ei selvästikään ole suhteeseen tyytyväinen ja siinä tarpeeksi onnellinen.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:10"]
Ei kai se ole sun ongelmasi. Kuraa sataa niskaan jos näin sanoo, mutta niin se vaan on. Ongelma on miehessä, sä oot vapaa tekemään mitä vaan. Todennäköisesti mies tekee sen jonkun muun kanssa. Oon ite nykyään perheellinen, mutta sinkkuna varattujen kanssa vehdannut. Ole vain luotettava, äläkä sekaannu perheen elämään.
[/quote]
Niin, vähän samalla tavalla ajattelen itsekin. Tuntuisi kyllä jotenkin ikävältä sen naisen puolesta mutta tosiaan, en ole vastuussa muiden suhteista. ap
[/quote]
Älä sitten sekaannu toisten suhteeseen, jollet kerran vastuuta siitä halua. Jos alat suhteeseen tämän miehen kanssa ja hänen parisuhteensa kärsii sen takia, olet osasyyllinen ja osaltasi vastuussa siitä. Vastuun voit välttää kokonaan vain olemalla sekaantumatta siihen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:16"]
Mistä tiedät olisitko ainut vai olisiko salasuhteita useampi samaan aikaan?
[/quote]
Tietenkään en voi olla täysin varma siitä, ellen ala kytätä ja vakoilla miestä (ja sitä en tietenkään aio tehdä). Ei mua sinänsä haittaa vaikka niitä suhteita olisi useampikin, kun en mä siitä miehestä mitään vakavaa halua. ap
[/quote]
Et siis ole kiinnostunut terveydestäsi? On olemassa seksitauteja, joista on hyvin vaikea päästä eroon esim. aika yleinen kondylooma ja jotka saattavat aiheuttaa syöpääkin. Kondomi ei aina suojaa. Jos miehellä useita panoja niin riski kasvaa.
[/quote]
No, todennäköisesti tällä miehellä ei ole useita seksisuhteita samaan aikaan. Ei se varmaan ehdi kovin monen kanssa paneskella, kun kotonakin on oltava ja sielläkin on seksiä harrastettava vaimon kanssa. Ja eihän sitä periaattessa parisuhteessa ollessaankaan voi varmaksi tietää, että onko miehellä tauteja, koska tämä on voinut pettää jonkun tautisen kanssa, mutta ei parisuhteessakaan olla harrastamatta seksiä tämän takia. On vain siis luotettava toisen sanaan ja kondomiin. ap
[/quote]
Ero parisuhteen ja sivusuhteen välillä on siinä, että se vaimo vilpittömästi luulee voivansa luottaa miehensä sanaan. Salarakas puolestaan tietää jo valmiiksi, että mies on valehtelija, jonka sanaan ei ole luottamista. Ainoa mihin voit edes yrittää luottaa jos suhteeseen tän ukkomiehen kanssa ryhdyt, on se kondomi. Seksiä harrastat epäluotettavan petturin kanssa.
Nooh jos on lapsia niin en koskisi. Eroais jos ei suhdetta enää kestä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:15"]
En kyllä oikeestikaan ymmärrä meitä naisia. Miten hitossa se voi olla kolmannen osapuolen vika jos parisuhde kariutuu pettämiseen? Miten vaimoa tuntematon nainen voi häntä pettää, minun ymmärtääkseni pettäminen liittyy olennaisesti toisen ihmisen tuntemiseen, eli ei kerrota jollekin jotakin joka olettaa sinusta hyvää mutta et vastaakaan odotuksia tahallasi (=pettäjä). Ymmärrän syyttää kolmatta osapuolta vain jos hän minua oikeasti pettää, eli olisi minun hyvä ystäväni tai vaikka siskoni. Selittäkää nyt joku, miten ikinä voitte vierittää asiaa kolmannen, tuntemattoman osapuolen niskaan? Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli? Kolmatta osapuolta voi syyttää suhteesta mieheen mutta eihän häntä voi miitenkään syyllistää, jos on sinkku. Tää maailma olis niin paljon parempi paikka jos naiset ei syyttelis/huorittelis/nälvis/kyttäis toisiaan, miehet tekee sitä kuitenkin niin eikös se riittäis. Nainen on kyllä toiselle naiselle susi, vaikka oon aina kuvitellut että tän maailman pahuus johtuu miehistä, alan vaihtaa kantaa.
[/quote]
Koska se vieras nainen omalla toiminnallaan ja hyväksymisellään mahdollistaa teon, joka on yleisten moraalisääntöjen mukaan väärin ja tuomittavaa, samoin epälojaalia ja itsekästä. On eri asia, jos vaimo on antanut miehelleen luvan. Kyllä se vieras nainen tietäessään alun perin miehen olevan varattu on yhtä syyllinen. Nämä nykyajan itsekkäät ihmiset eivät vaan halua sitä itselleen myöntää kun kaikki täytyy saada mitä näkee olipa se omaa tai ei.
[/quote]
Ja en muuten ole itsekäs enkä itse pettäisi/olisi toisena naisena, en vain ymmärrä miten toista naista syytetään, mieshän siinä tekee väärin eikä kukaan muu. Uskot vissiin teoriaan että tilaisuus tekee varkaan. Ei minun tarvitse saada kaikkea, mutta jos jonkun tarvitsee saada niin anti mennä vaan, kunhan ei lakia rikota.
Kukahan nuo mainitsemasi yleiset moralisäännöt määrittää? Eikös moraali(kin) ole jokaisen oma valinta, vai onko niistä ihan oikeastikin jokin yleispätävä säännös olemassa? Voi voi, jos ne säännöt on otettu raamatusta niin taidan mennä metsään ja pahasti...
[/quote]
Veikkaan, että et ole kovin paljon opiskellut. Lueppa mitä sosiaalipsykologiassa kerrotaan moraalisäännöistä, ne ovat yhteiskuntaan ja aikaan liittyviä. Suurimmalla osalla suomalaisia ne varmasti tuomitsisivat vieraan naisekin osuuden asiassa. Pienin osa ihmisistä näkisi vieraan naisen syyttömänä. Normaalia sosiaalipsykologiaa. Ei se että itse luo omat moraalisääntönsä tee niistä yleisiä moraalisääntöjä. Suurin osa palstalaisista ja suomlaisen yhteiskunnan jäsenistäkin varmaan, jos tutkimus tehtäisiin tuomitsee myös tuon vieraan naisen. On aivan turha väittää muuta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:15"]
En kyllä oikeestikaan ymmärrä meitä naisia. Miten hitossa se voi olla kolmannen osapuolen vika jos parisuhde kariutuu pettämiseen? Miten vaimoa tuntematon nainen voi häntä pettää, minun ymmärtääkseni pettäminen liittyy olennaisesti toisen ihmisen tuntemiseen, eli ei kerrota jollekin jotakin joka olettaa sinusta hyvää mutta et vastaakaan odotuksia tahallasi (=pettäjä). Ymmärrän syyttää kolmatta osapuolta vain jos hän minua oikeasti pettää, eli olisi minun hyvä ystäväni tai vaikka siskoni. Selittäkää nyt joku, miten ikinä voitte vierittää asiaa kolmannen, tuntemattoman osapuolen niskaan? Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli? Kolmatta osapuolta voi syyttää suhteesta mieheen mutta eihän häntä voi miitenkään syyllistää, jos on sinkku. Tää maailma olis niin paljon parempi paikka jos naiset ei syyttelis/huorittelis/nälvis/kyttäis toisiaan, miehet tekee sitä kuitenkin niin eikös se riittäis. Nainen on kyllä toiselle naiselle susi, vaikka oon aina kuvitellut että tän maailman pahuus johtuu miehistä, alan vaihtaa kantaa.
[/quote]
Koska se vieras nainen omalla toiminnallaan ja hyväksymisellään mahdollistaa teon, joka on yleisten moraalisääntöjen mukaan väärin ja tuomittavaa, samoin epälojaalia ja itsekästä. On eri asia, jos vaimo on antanut miehelleen luvan. Kyllä se vieras nainen tietäessään alun perin miehen olevan varattu on yhtä syyllinen. Nämä nykyajan itsekkäät ihmiset eivät vaan halua sitä itselleen myöntää kun kaikki täytyy saada mitä näkee olipa se omaa tai ei.
[/quote]
Ja en muuten ole itsekäs enkä itse pettäisi/olisi toisena naisena, en vain ymmärrä miten toista naista syytetään, mieshän siinä tekee väärin eikä kukaan muu. Uskot vissiin teoriaan että tilaisuus tekee varkaan. Ei minun tarvitse saada kaikkea, mutta jos jonkun tarvitsee saada niin anti mennä vaan, kunhan ei lakia rikota.
Kukahan nuo mainitsemasi yleiset moralisäännöt määrittää? Eikös moraali(kin) ole jokaisen oma valinta, vai onko niistä ihan oikeastikin jokin yleispätävä säännös olemassa? Voi voi, jos ne säännöt on otettu raamatusta niin taidan mennä metsään ja pahasti...
[/quote]
Veikkaan, että et ole kovin paljon opiskellut. Lueppa mitä sosiaalipsykologiassa kerrotaan moraalisäännöistä, ne ovat yhteiskuntaan ja aikaan liittyviä. Suurimmalla osalla suomalaisia ne varmasti tuomitsisivat vieraan naisekin osuuden asiassa. Pienin osa ihmisistä näkisi vieraan naisen syyttömänä. Normaalia sosiaalipsykologiaa. Ei se että itse luo omat moraalisääntönsä tee niistä yleisiä moraalisääntöjä. Suurin osa palstalaisista ja suomlaisen yhteiskunnan jäsenistäkin varmaan, jos tutkimus tehtäisiin tuomitsee myös tuon vieraan naisen. On aivan turha väittää muuta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 04:04"]
Jaahas, tämä sopisi omaan ukkooni, varsinkin jos joitain yksityiskohtia on pikkuisen rukattu. Äijä on taas lähdössä pettämään, kun luulee, että tapailen muita miehiä. Todellisuudessa syy myrtsiin ilmeeseeni ja viimeaikaiseen käytökseeni on, että olen paljon sairaampi kuin mies vielä tietääkään. Eikä kyllä huvita sille kertoakaan... myötätuntoa on siltä ukolta näes turha odottaa.
JK. Miehellä on 12 cm muna.
[/quote]
a) Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?
b) Sinäkin olet siis pettänyt kun mies noin ajattelee
c) Ei tilanne tee hyvä sairaudellesi
Mun hyvä ystävä oli 5 vuotta tälläisen miehen kanssa kimpassa. Hän rakastui päätä pahkaa. Ja arvaa mitä teki jouluna, juhannuksena, vappuna, sunnuntaisin ? Oli yksin, kun mies oli perheensä kanssa.
Ei paljoa lämmittänyt timanttikoru kaulalla, kun koko joulun sai olla yksin.
Samaan aikaan me muut mentiin naimisiin, osa sai lapsia hyvinkin nopeasti. Muistan kun pari vuotta sitten itki kun kukaan ei häntä kutsu juhannuksena kylään fb.ssä.
Mä laitoin yksityisviestin ja sanoin minä en todellakaan halua häntä meidän perheviikonloppuun. En voi ymmärtää miksi hän ylläpitää suhdetta, joka ei johda mihinkään ja tämän takia hän on kaikki ns perhepäivät yksin. Hän on vapaa tekemään mitä haluaa, mutta minä en tähän rohkaise.
En ollut ainoa, joka oli moraalisaarnaa hänelle pitänyt ja jossain vaiheessa nainen antoi miehelle 6 kk aikaa miettiä mitä haluaa. Mies tietenkin sanoi ei mitään halua muuttaa, vaimoa hän ei jätä. Joten onneksi, jätti suhteen ja on nyt yksin. Nyt saa kutsuja muilta sunnuntailounaalle tai uudenvuoden kotijuhliin. Ja käy nettitreffeillä.
Jos etsit säännöllistä seksiä, anna mennä vaan, mutta tee itsellesi päätös ettet jää mieheen roikkumaan, tulevaisuuttahan sillä ei ole.
Jos minun mieheni pettäisi, pitäisin tietenkin häntä syyllisenä ja hän joutuisi asiaa vatvomaan kanssani, käymään läpi ikävän eron ja minun syyttelyni. Toista naista en edes haluaisi tavata enkä ottaisi häneen mitään yhteyttä. Meidän avioliittomme rikkoutumiseen on syypäänä tasan tarkkaan se pettäjä.
Mutta vaikka en itse rupeaisi toista naista tästä syyttelemään, ei se tee hänestä syytöntä, viatonta eikä missään nimessä mukavaa ja luotettavaa ihmistä. En ole koskaan käsittänyt, miten joku ihminen voi tahallaan ja tietoisena osallistua toisen ihmisen satuttamiseen - ihan vain seksin vuoksi. Vielä jotenkin ymmärtäisin, että on säälittävän rakastunut eikä pysty himoilleen mitään, mutta että sekaantuu varattuun vain, koska voi, on mielestäni todella köyhää järkeilyä. Miten ihmeessä voi nähdä hyvänä panona miestä, joka valehtelee elämänsä tärkeimmille ihmisille, jonka elämä perustuu salailuun ja jatkuvaan kusettamiseen ja joka ei millään mittapuulla ole luotettava eikä reilu? Ihanko riittää, että näyttää hyvältä? Sittenhän riittäisi jokin nukkekin. Ainakin itse pidän itseäni seksuaalisesti sen verran monimutkaisena, että todelliseen syttymiseen tarvitaan muutakin kuin vain kuori, ja jotenkin on vaikea tajuta, että joku pystyy ns. runkkaamaan toista ihmistä vasten välittämättä lainkaan, miten ilettävä tämä ihminen on luonteeltaan, arvoiltaan ja teoiltaan.
Harva toinen nainen asiaa myöntää, mutta pettäminen on henkistä väkivaltaa. Se on kiusaamista pahimmillaan. Se kiusaaja on tietysti se pettäjä mutta salarakas ja kaikki, jotka pettämisestä tietävät, ovat niitä hymistelijöitä ja kannustajia, sitä porukkaa sen kiusaajan ympärillä, jota ilman kiusaaminen ei onnistuisi tai ei olisi niin tehokasta. Tutkimusten mukaan nämä kiusaamisen hyväksyjät ovat epävarmoja itsestään ja yrittävät nostaa omaa statustaan sosiaalisissa ympyröissä eivätkä siksi uskalla puuttua kiusaamiseen, vaikka jollain tasolla sen kokisivatkin vääräksi. Osa ihailee kiusaajaa ja kokee, että tärkeintä on vain tämän hyväksyntä. Aina on niitä, jotka ajattelevat, että eivät itse kiusaa, joten eivät ole vastuussa siitä, mitä se kiusaaja tekee. Tärkeintä on se, että itsellä on hyvä olla, viis siitä, että näkee ja todistaa jonkun satuttavan toista inhottavalla tavalla.
En ole ikinä elämässäni olllut kiusaaja enkä myöskään tuollainen hiljainen hyväksyjä. Olen kerran joutunut todistamaan kiusaamista ja tehnyt kiusaajille selväksi, etten siihen osallistu enkä sitä hyväksy. Olin tuolloin 11-vuotias ja jouduin sitten hetkeksi itsekin kiusaajan kohteeksi. Voin tänä päivänä katsoa itseäni reilusti peiliin ja todeta, että en ole osallistunut kenenkään kiusaamiseen, kukaan ei kärsi vuokseni enkä ole kannustanut, innostanut tai yllyttänyt ketään toista kiusaamaan.
Jokainen meistä valitsee sen roolin, jonka mukainen haluaa olla. Hiljaiset hyväksyjät eivät välttämättä ja useinkaan jää kiinni. He voivat jatkaa normaalia elämäänsä ja moni ei ehkä koskaan palaa ajatuksissaan taaksepäin tuohon tilanteeseen, ellei se jostain syystä tule vastaan. He voivat jopa pitää itseään hyvinä ja mukavina ihmisinä, koska eivät ole itse osallistuneet suoraan toimintaan. Mutta kyllähän he ja jokainen, joka kiusaamiseen on osallistunut, tietävät, että kiivetessään elämänsä portaita, he ovat tallaneet alleen muita.
Sellainenko ihminen todella haluat olla?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:58"]
Täällä nämä itsestään epävarmat eukot taas huorittelee... :(
Anna palaa vaan ap, jos tosissaan haluatte molemmat. Hyvä seksi saa mielen paremmaksi, ei teidän siitä tarvitse kenellekään muulle kertoa.
Näin se vaan on, ei elämää kannata tuhlata puolison kyttäämiseen ja hapannaamana oloon, naiset!
(Ja itse olen ollut komean mieheni kanssa juuri saman 14 v, lapsia on liuta ja hyvää seksiä riittää. :P Jos mies tuosta haluaisi vierasta kokeilla, niin ei haittaisi, mutta mulle ei ehkä tarttis kertoa. Jos taas rakastuisi tosissaan toiseen, niin sitten ois eri teille lähtö.)
[/quote]
Veikkaan että olet sinkkuna olut monen mehen kanssa ennen vakiintumistasi. Kymmeniä vai satoja?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:58"]
Täällä nämä itsestään epävarmat eukot taas huorittelee... :(
Anna palaa vaan ap, jos tosissaan haluatte molemmat. Hyvä seksi saa mielen paremmaksi, ei teidän siitä tarvitse kenellekään muulle kertoa.
Näin se vaan on, ei elämää kannata tuhlata puolison kyttäämiseen ja hapannaamana oloon, naiset!
(Ja itse olen ollut komean mieheni kanssa juuri saman 14 v, lapsia on liuta ja hyvää seksiä riittää. :P Jos mies tuosta haluaisi vierasta kokeilla, niin ei haittaisi, mutta mulle ei ehkä tarttis kertoa. Jos taas rakastuisi tosissaan toiseen, niin sitten ois eri teille lähtö.)
[/quote]
Ihan pakko laittaa, mutta ehkä se onkin se sun ukkos jota ap meinaa käydä panemassa. Yhtymäkohtia on muutama, ehkäpä harrastus on vain vaihdettu paljastumisen pelosta.
Ihan pakko kommentoida kun minuakin pyysi jokin aika sitten yksi harrastukseni kautta oleva varattu mies seksisuhteeseen. Ei ole kyseessä taistelulajit, mutta kropalla tuossakin suuri osuus harrasteessa. Hyvin täsmää jotenkin tuntomerkit, mutta joissakin yksityiskohdissa ei. Onkohan sama mies ja ap muuttanut paljastumisen vuoksi yksityiskohtia. Lapsimäärä mm. täsmää ja syy vieraan etsintään. Taitaa mies kysyä yhtä ja toista harrastuksen parista. Itse kieltäydyin.
78 vastaa:
- Sinkkuna/nuorena mulla oli kaksi (ei yhtä aikaa :D) pitkäaikaista poikaystävää, ennen kuin löysin tämän mieheni. Ei yhden illan juttuja.
- Lue nro 80 mun viestini, jos ap haluaa miestäni panna ja päin vastoin, niin mun puolesta! :) En käsitä sitä epävarmuutta, mikä saa teidät naiset noin mustasukkaisiksi. Meillä on turvallinen ja luottavainen suhde ehkä osin siksi,että miehelläni ON LUPA halutessaan mennä vieraisiin. En tiedä onko lupaa käyttänyt. Joka tapauksessa meillä on kivaa: teemme asioita yhdessä (koko perheellä mutta myös kaksin), nauramme samoille asioille ja harrastamme paljon seksiä. Ei siis ole multa ollut pois, jos mieheni on jonkun muun kanssa ollut. En vain koe tarvetta olla mustasukkainen.
Ihmiset ovat idiootteja täällä haukkuessaan "moraalittomaksi" ! Eihän nainen voi ottaa miehen teoista/vaimon/lapsien tunteista vastuuta. Mies pettäisi vaimoaan todnäk jonkun toisen kansssa. Sanoisin että suostu vaan jos sulle ei itelles tuu jälkeenpäin morkkista sit vaa :)! Ns. Tee mikä tuntuu itestä hyvältä! Ps. Olettaa miehestä sun suhteen/asettaa odotuksii ei kuitenkaa hirveesti kannata..
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:02"]Onko miehellä pieniä lapsia? Mietitkö sitä?
[/quote]
Miten ne lapset tähän liittyy jos kaksi aikuista harrastaa seksiä salassa? Mistä näitä tekopyhiä jeesustelioita oikein tulee?
N41
Minä suosittelisin, että mietit yhtä asiaa. Jos päätät ryhtyä seksisuhteeseen, niin ole valmis sen paljastumiseen ja ole todella valmis siihen että tämä vaimo vihaa sinua sydämensä pohjasta asti. (Miehensä lisäksi) Itse en ikinä haluaisi sekoittaa itseäni tuollaiseen kuvioon, sillä vaimo voi tehdä kaikkensa sinun maineesi pilaamiseksi.
Haittaako sinua kun laajat ystäväporukat halveksivat sinua ja pitävät huorana ja supattavat selkäsi takana? Minua haittaisi. Lisäksi vaimo voi kertoa sinusta myöhemmin lapsilleen ja sitten hekin vihaavat sinua jne. Nämä ovat sellaisia asioita, jotka herättävät paljon tunteita.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:10"]
Ei kai se ole sun ongelmasi. Kuraa sataa niskaan jos näin sanoo, mutta niin se vaan on. Ongelma on miehessä, sä oot vapaa tekemään mitä vaan. Todennäköisesti mies tekee sen jonkun muun kanssa. Oon ite nykyään perheellinen, mutta sinkkuna varattujen kanssa vehdannut. Ole vain luotettava, äläkä sekaannu perheen elämään.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Jos et ole itse varattu saat tehdä mitä vaan. Karua, mutta totta.
En ymmärrä miten naiset suostuvat ALENTUMAAN ja antamaan pillua jollekkin ikäkriiseilevälle ja valehtelevalle ukkomiehelle?! Monet ottavat tämän vielä jopa IMARTELUNA? Häh? En voi ymmärtää. Niin no joo, tokihan ne ukkomiehet aina kertoo miten seksi on niin tylsää ja epätyydyttävää vaimon kanssa ja yrittävät kehua tätä toista naista varmistaakseen pillunsaannin. Nämä naiset sitten tietysti uskovat kaiken ja myhäilevät tyytyväisinä.
Joskus vain yllätyn joidenkin naisten yksinkertaisuudesta... Tsempatkaa nyt vähän!
N20
Jokainen on itse vastuussa siitä mitä tekee. Olen joskus ollut suhteessa varattuun ja ei jääty ikinä kiinni.
Etkö nyt tottavie voi kattella sinkkumiehiä. Kuin sekaantua varattuihin miehiin. Mieti sen naisen kannalta, jos olisit itse se. Mies on täys paskiainen.