Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies haluaisi alkaa seksisuhteeseen kanssani

Vierailija
23.07.2014 |

Kyseessä on itseäni vähän vanhempi mies, joka on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 14 vuotta. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta ja meillä on ollut hauskaa aina kun olemme tavanneet. Vähän aikaa sitten mies ehdotti, että aloittaisimme seksisuhteen. Tarjous kieltämättä houkuttaa (tai tekisi ainakin kerran mieli kokeilla), mutta olenko todella moraaliton jos suostun? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Toisaalta, jos se suhde on kaatuakseen niin kai se kaatuu ennemmin tai myöhemmin vaikka en suostuisikaan, kun mies ei selvästikään ole suhteeseen tyytyväinen ja siinä tarpeeksi onnellinen.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi tuollaiseen kuvioon, turhan isot riskit hyvinkin monelta kantilta katsottuna. Jos itse kaipaat ihan vain seksisuhdetta, hommaa siihen mies vapailta markkinoilta, kyllä niitä riittää. Itselläni oli sinkkuaikoina useampiakin fuckbuddyja, oikein toimiva systeemi. Valitettavasti kohdalleni osui myös varattuja, jotka ehdottivat tällaista järjestelyä, mutta ne torppasin aina.

Vierailija
102/105 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:28"]

En ymmärrä miten naiset suostuvat ALENTUMAAN ja antamaan pillua jollekkin ikäkriiseilevälle ja valehtelevalle ukkomiehelle?! Monet ottavat tämän vielä jopa IMARTELUNA? Häh? En voi ymmärtää. Niin no joo, tokihan ne ukkomiehet aina kertoo miten seksi on niin tylsää ja epätyydyttävää vaimon kanssa ja yrittävät kehua tätä toista naista varmistaakseen pillunsaannin. Nämä naiset sitten tietysti uskovat kaiken ja myhäilevät tyytyväisinä.

Joskus vain yllätyn joidenkin naisten yksinkertaisuudesta... Tsempatkaa nyt vähän!

N20

[/quote]

Minä en taas ymmärrä mitä alentumista se on naisen kohdalta jos ei miehenkään, kumpikinhan saavat suhteesta saman: seksiä. Miten naiset ovatkin vielä nykyäänkin näin tuomitsevia toisiaan kohtaan. Itse olen naimisissa oleva, kahden pienen lapsen äiti enkä ikinä ole vehdannut ukkomiesten kanssa, en vaan halua jakaa miestä kenenkään muun kanssa. Mutta jokainen tyylillään, sinkku on vapaa tekemään mitä haluaa. Jos oma mies jäis kiinni pettämisestä hirttäisin sen, en toista naista, eihän se tietenkään sen vika ole. Haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tee Elämässäsi yksi hyvä teko ja sovi treffit miehen kanssa ja pyydä vaimo paikalle jää kiinni pettämisestä! Kyllä sä löydät sen oman vapaan panopuun.

Vierailija
104/105 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:28"]

En ymmärrä miten naiset suostuvat ALENTUMAAN ja antamaan pillua jollekkin ikäkriiseilevälle ja valehtelevalle ukkomiehelle?! Monet ottavat tämän vielä jopa IMARTELUNA? Häh? En voi ymmärtää. Niin no joo, tokihan ne ukkomiehet aina kertoo miten seksi on niin tylsää ja epätyydyttävää vaimon kanssa ja yrittävät kehua tätä toista naista varmistaakseen pillunsaannin. Nämä naiset sitten tietysti uskovat kaiken ja myhäilevät tyytyväisinä.

Joskus vain yllätyn joidenkin naisten yksinkertaisuudesta... Tsempatkaa nyt vähän!

N20

[/quote]

Minä en taas ymmärrä mitä alentumista se on naisen kohdalta jos ei miehenkään, kumpikinhan saavat suhteesta saman: seksiä. Miten naiset ovatkin vielä nykyäänkin näin tuomitsevia toisiaan kohtaan. Itse olen naimisissa oleva, kahden pienen lapsen äiti enkä ikinä ole vehdannut ukkomiesten kanssa, en vaan halua jakaa miestä kenenkään muun kanssa. Mutta jokainen tyylillään, sinkku on vapaa tekemään mitä haluaa. Jos oma mies jäis kiinni pettämisestä hirttäisin sen, en toista naista, eihän se tietenkään sen vika ole. Haloo.

[/quote]

Totta helvetissä se on sen toisenkin vika, osallinen juttuun.

Vierailija
105/105 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä itsestään epävarmat eukot taas huorittelee... :(

Anna palaa vaan ap, jos tosissaan haluatte molemmat. Hyvä seksi saa mielen paremmaksi, ei teidän siitä tarvitse kenellekään muulle kertoa.

Näin se vaan on, ei elämää kannata tuhlata puolison kyttäämiseen ja hapannaamana oloon, naiset!

(Ja itse olen ollut komean mieheni kanssa juuri saman 14 v, lapsia on liuta ja hyvää seksiä riittää. :P Jos mies tuosta haluaisi vierasta kokeilla, niin ei haittaisi, mutta mulle ei ehkä tarttis kertoa. Jos taas rakastuisi tosissaan toiseen, niin sitten ois eri teille lähtö.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi