Varattu mies haluaisi alkaa seksisuhteeseen kanssani
Kyseessä on itseäni vähän vanhempi mies, joka on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 14 vuotta. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta ja meillä on ollut hauskaa aina kun olemme tavanneet. Vähän aikaa sitten mies ehdotti, että aloittaisimme seksisuhteen. Tarjous kieltämättä houkuttaa (tai tekisi ainakin kerran mieli kokeilla), mutta olenko todella moraaliton jos suostun? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Toisaalta, jos se suhde on kaatuakseen niin kai se kaatuu ennemmin tai myöhemmin vaikka en suostuisikaan, kun mies ei selvästikään ole suhteeseen tyytyväinen ja siinä tarpeeksi onnellinen.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:10"]
Ei kai se ole sun ongelmasi. Kuraa sataa niskaan jos näin sanoo, mutta niin se vaan on. Ongelma on miehessä, sä oot vapaa tekemään mitä vaan. Todennäköisesti mies tekee sen jonkun muun kanssa. Oon ite nykyään perheellinen, mutta sinkkuna varattujen kanssa vehdannut. Ole vain luotettava, äläkä sekaannu perheen elämään.
[/quote]
Niin, vähän samalla tavalla ajattelen itsekin. Tuntuisi kyllä jotenkin ikävältä sen naisen puolesta mutta tosiaan, en ole vastuussa muiden suhteista. ap
[/quote]
Älä sitten sekaannu toisten suhteeseen, jollet kerran vastuuta siitä halua. Jos alat suhteeseen tämän miehen kanssa ja hänen parisuhteensa kärsii sen takia, olet osasyyllinen ja osaltasi vastuussa siitä. Vastuun voit välttää kokonaan vain olemalla sekaantumatta siihen.
[/quote]
Tavallaan, mutta itse olen sitä mieltä, että parisuhteesta on vastuussa vain ne kaksi ihmistä, jotka siinä parisuhteessa ovat. Varsinkin tässä tapauksessa, kun mies on itse tehnyt tietoisen valinnan siitä että haluaa pettää ja itse on sitä ehdottanut. En osaa kuvitella, että olisin sinkkuna jotenkin vastuussa mistään parisuhteesta. ap
Anna palaa vaan, tässä maailmassa pitääkin olla vähän itsekäs.
Mä olen aina kieltäytynyt "kunniasta". Tee sinä ihan mitä huvittaa.
Tuo suhde kaatuu varmaan joka tapauksessa, mutta itse en ainakaan haluaisi tuollaiselle pettäjämiehelle antaa. Oksettais koko tyyppi.
Sanoisin "hoida parisuhteesi tai eroa, sitä ennen ei käy". Tosin sen jälkeenkään en antaisi.
Todellakin olet moraaliton ja itsekäs jos suostut.
Onko miehellä pieniä lapsia? Mietitkö sitä?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:02"]
Onko miehellä pieniä lapsia? Mietitkö sitä?
[/quote]
Kyllä on, kaksikin. Kieltämättä en ole juurikaan miettinyt asiaa. ap
Ei kai se ole sun ongelmasi. Kuraa sataa niskaan jos näin sanoo, mutta niin se vaan on. Ongelma on miehessä, sä oot vapaa tekemään mitä vaan. Todennäköisesti mies tekee sen jonkun muun kanssa. Oon ite nykyään perheellinen, mutta sinkkuna varattujen kanssa vehdannut. Ole vain luotettava, äläkä sekaannu perheen elämään.
Oletko kysynyt miksi mies hakee seksisuhdetta? Oletko varma, että puhuu totta suhteestaan? Mikä miehessä on niin kiinnostavaa että otat tuollaisen riskin?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]
Mitä harrastatte?
[/quote]
Erästä kamppailulajia. ap
8 jatkaa...
Hups, kuulostaa mun mieheltä :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:10"]
[/quote]
Niin, vähän samalla tavalla ajattelen itsekin. Tuntuisi kyllä jotenkin ikävältä sen naisen puolesta mutta tosiaan, en ole vastuussa muiden suhteista. ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:13"]
8 jatkaa...
Hups, kuulostaa mun mieheltä :D
[/quote]
Tuskin on, olisi melkoinen sattuma.
Kyllä, olet moraaliton jos suostut ja tulet myös rikkomaan heidän suhteensa ja saat kaupanpäälle huoran maineen.
Kannattanee kieltäytyä kunniasta.
Mistä tiedät olisitko ainut vai olisiko salasuhteita useampi samaan aikaan?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:51"]
Mitä muuten tekisit, jos tulisit tästä seksisuhteesta vahingossa raskaaksi?
[/quote]
En pitäisi lasta. ap