Varattu mies haluaisi alkaa seksisuhteeseen kanssani
Kyseessä on itseäni vähän vanhempi mies, joka on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 14 vuotta. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta ja meillä on ollut hauskaa aina kun olemme tavanneet. Vähän aikaa sitten mies ehdotti, että aloittaisimme seksisuhteen. Tarjous kieltämättä houkuttaa (tai tekisi ainakin kerran mieli kokeilla), mutta olenko todella moraaliton jos suostun? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Toisaalta, jos se suhde on kaatuakseen niin kai se kaatuu ennemmin tai myöhemmin vaikka en suostuisikaan, kun mies ei selvästikään ole suhteeseen tyytyväinen ja siinä tarpeeksi onnellinen.
Kommentit (105)
Epäilen ap naisen muuttelevan totuutta sillä kuka täällä oikeita tuntomerkkejä laittelisi. Yksityiskohdat varmaan muuteltu. Tämä niille, jotka luulee tunnistavansa täältä miehensä tai tuttunsa.
Et vaikuta hyvältä ihmiseltä, kun voit edes miettiä suostuvasi tuollaiseen. Samantien jos siihen ryhdyt muutut arvottomaksi sontaläjäksi. Kiva kantaa toisen naisen (horon) leimaa, ja kuunnella muiden haukut tietäen että oot ne ansainnut.
Tiedän muutaman tälläisen horon, jotka ovat saaneet maksaa siitä kovan hinnan.
Yksi haki samaan yritykseen työtä, jossa työskentelen, eikä saanut sitä (yksi valintoja tehnyt henkilö ei halunnut häntä mukaan tämän takia, koska työntekijäkemia olisi kärsinyt, muuten olisi ollut paras hakija).
Toinen tapaus jonka tiedän, vaimo kosti eron jälkeen pilaamalla tämän kakkos naisen silloisen parisuhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:15"]
En kyllä oikeestikaan ymmärrä meitä naisia. Miten hitossa se voi olla kolmannen osapuolen vika jos parisuhde kariutuu pettämiseen? Miten vaimoa tuntematon nainen voi häntä pettää, minun ymmärtääkseni pettäminen liittyy olennaisesti toisen ihmisen tuntemiseen, eli ei kerrota jollekin jotakin joka olettaa sinusta hyvää mutta et vastaakaan odotuksia tahallasi (=pettäjä). Ymmärrän syyttää kolmatta osapuolta vain jos hän minua oikeasti pettää, eli olisi minun hyvä ystäväni tai vaikka siskoni. Selittäkää nyt joku, miten ikinä voitte vierittää asiaa kolmannen, tuntemattoman osapuolen niskaan? Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli? Kolmatta osapuolta voi syyttää suhteesta mieheen mutta eihän häntä voi miitenkään syyllistää, jos on sinkku. Tää maailma olis niin paljon parempi paikka jos naiset ei syyttelis/huorittelis/nälvis/kyttäis toisiaan, miehet tekee sitä kuitenkin niin eikös se riittäis. Nainen on kyllä toiselle naiselle susi, vaikka oon aina kuvitellut että tän maailman pahuus johtuu miehistä, alan vaihtaa kantaa.
[/quote]
Oletko oikeasti noin tyhmä??? Tuntemattomalleko saa sitten tehdä ihan mitä vain huvittaa, niinkö? Jos ap sanoo ei, mitään pettämistä ei tapahdu, ei ehkä kenenkään kanssa. Miten siis voit sanoa, ettei se olisi naisenkin vika?! Meidän teoillamme on seuraukset, vaikka emme kaikkia asianomaisia tuntisikaan. Samalla logiikallahan voisi sitten sanoa, ettei palkkamurhaaja tee mitään pahaa, koska ei hän tunne tappamaansa ihmistä ja hän tekee sen vain rahasta, se on hänelle vain ammatti. Kuitenkin, jos hän jonkun tappaa, se joku on sitten kuollut. Jos ap makaa varatun miehen kanssa ja he jäävät kiinni, suhde on tuhottu. Luuletko, että sen miehen lapsia kiinnostaa, että oliko isi aloitteellinen osapuoli vai joku nainen? Ei, he vain tietävät että heidän perheensä ei enää ole perhe.
Maailma olisi parempi paikka, jos ei olisi moraalittomia huoria, jotka eivät ota vastuuta edes omista teoistaan. Ihan sama miksi me nimittelemme toisiamme, teot on niitä, joilla on oikeasti merkitystä!
Tuon sinun viestisi täytyi kyllä olla provo, ei kukaan voi olla noin itsekäs ja typerä!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:54"]No ap aloitko?
[/quote]
Oho, satuinpas huomaamaan oman keskustelun etusivulla. Ei, en aloittanut. Kerroin miehelle että mua epäilyttää, jonka jälkeen se alkoi säälittävästi ruinaamaan että "jookooo, suostu nyt, ei kerrota kellekään, et osaa parempaa edes mun jälkeen kaivata, pannaan jo" jne, halut lähti kyllä viimeistään tuossa vaiheessa. Oksettavaa tuollainen epätoivoisuus. Ja olishan se muutenkin ollut väärin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn oliko tämä mies Helsingistä?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:49"]
Ihan mielenkiinnosta kysyn oliko tämä mies Helsingistä?
[/quote]
Ei ole Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta ylipäätään.
Mulle taas tuli heti kohta mieleen Tamperelainen mies, mutta on kyllä eri ikäinen.
En kyllä oikeestikaan ymmärrä meitä naisia. Miten hitossa se voi olla kolmannen osapuolen vika jos parisuhde kariutuu pettämiseen? Miten vaimoa tuntematon nainen voi häntä pettää, minun ymmärtääkseni pettäminen liittyy olennaisesti toisen ihmisen tuntemiseen, eli ei kerrota jollekin jotakin joka olettaa sinusta hyvää mutta et vastaakaan odotuksia tahallasi (=pettäjä). Ymmärrän syyttää kolmatta osapuolta vain jos hän minua oikeasti pettää, eli olisi minun hyvä ystäväni tai vaikka siskoni. Selittäkää nyt joku, miten ikinä voitte vierittää asiaa kolmannen, tuntemattoman osapuolen niskaan? Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli? Kolmatta osapuolta voi syyttää suhteesta mieheen mutta eihän häntä voi miitenkään syyllistää, jos on sinkku. Tää maailma olis niin paljon parempi paikka jos naiset ei syyttelis/huorittelis/nälvis/kyttäis toisiaan, miehet tekee sitä kuitenkin niin eikös se riittäis. Nainen on kyllä toiselle naiselle susi, vaikka oon aina kuvitellut että tän maailman pahuus johtuu miehistä, alan vaihtaa kantaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:15"]En kyllä oikeestikaan ymmärrä meitä naisia. Miten hitossa se voi olla kolmannen osapuolen vika jos parisuhde kariutuu pettämiseen? Miten vaimoa tuntematon nainen voi häntä pettää, minun ymmärtääkseni pettäminen liittyy olennaisesti toisen ihmisen tuntemiseen, eli ei kerrota jollekin jotakin joka olettaa sinusta hyvää mutta et vastaakaan odotuksia tahallasi (=pettäjä). Ymmärrän syyttää kolmatta osapuolta vain jos hän minua oikeasti pettää, eli olisi minun hyvä ystäväni tai vaikka siskoni. Selittäkää nyt joku, miten ikinä voitte vierittää asiaa kolmannen, tuntemattoman osapuolen niskaan? Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli? Kolmatta osapuolta voi syyttää suhteesta mieheen mutta eihän häntä voi miitenkään syyllistää, jos on sinkku. Tää maailma olis niin paljon parempi paikka jos naiset ei syyttelis/huorittelis/nälvis/kyttäis toisiaan, miehet tekee sitä kuitenkin niin eikös se riittäis. Nainen on kyllä toiselle naiselle susi, vaikka oon aina kuvitellut että tän maailman pahuus johtuu miehistä, alan vaihtaa kantaa.
[/quote]
Ihan samaa mieltä. En ymmärrä yhtään sitä, kun suurin osa naisista tuntuu oikeasti pitävän sitä toista naista vastuullisena suhteen kaatumiseen. Ei sinkku voi olla vastuussa kenenkään parisuhteesta, sehän olisi ihan epäloogista.
[/quote]
Koska se vieras nainen omalla toiminnallaan ja hyväksymisellään mahdollistaa teon, joka on yleisten moraalisääntöjen mukaan väärin ja tuomittavaa, samoin epälojaalia ja itsekästä. On eri asia, jos vaimo on antanut miehelleen luvan. Kyllä se vieras nainen tietäessään alun perin miehen olevan varattu on yhtä syyllinen. Nämä nykyajan itsekkäät ihmiset eivät vaan halua sitä itselleen myöntää kun kaikki täytyy saada mitä näkee olipa se omaa tai ei.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:32"]
[/quote]
Koska se vieras nainen omalla toiminnallaan ja hyväksymisellään mahdollistaa teon, joka on yleisten moraalisääntöjen mukaan väärin ja tuomittavaa, samoin epälojaalia ja itsekästä. On eri asia, jos vaimo on antanut miehelleen luvan. Kyllä se vieras nainen tietäessään alun perin miehen olevan varattu on yhtä syyllinen. Nämä nykyajan itsekkäät ihmiset eivät vaan halua sitä itselleen myöntää kun kaikki täytyy saada mitä näkee olipa se omaa tai ei.
[/quote]
Ja en muuten ole itsekäs enkä itse pettäisi/olisi toisena naisena, en vain ymmärrä miten toista naista syytetään, mieshän siinä tekee väärin eikä kukaan muu. Uskot vissiin teoriaan että tilaisuus tekee varkaan. Ei minun tarvitse saada kaikkea, mutta jos jonkun tarvitsee saada niin anti mennä vaan, kunhan ei lakia rikota.
Kukahan nuo mainitsemasi yleiset moralisäännöt määrittää? Eikös moraali(kin) ole jokaisen oma valinta, vai onko niistä ihan oikeastikin jokin yleispätävä säännös olemassa? Voi voi, jos ne säännöt on otettu raamatusta niin taidan mennä metsään ja pahasti...
Lisään vielä (edellinen kirjoittaja siis olen) että olispas aika kauheeta jos oma mies pettäisi aina kun sillä olis mahdollisuus ja joutuisin syyttämään sitä toistakin naista, eihän siitä tulis mitään naisvaltaisella alalla kun on työpaikan ainut mies! ;DDDD
Mielestäni avioliitto on tärkeämpi asia kuin pettäminen. Tekisin mitä vaan saadakseni avioliittoni pysymään kasassa, myös hakisin tarvittaessa seksiä muualta tai hyväksyisin vieraissa käynnin, jos se siitä on kiinni. Ehdottomuus ei ole minulle keino osoittaa jonkin asian merkitystä, kuten joskus kuulostaa kun ihmiset vaativat eroa puolison petettyä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset eroavat puolisoistaan toisen harrastaman seksin vuoksi. Jos taustalla on muita ongelmia, niin silloin eron syy on todellisuudessa muualla kuin vieraissa käynti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 03:43"]
Mielestäni avioliitto on tärkeämpi asia kuin pettäminen. Tekisin mitä vaan saadakseni avioliittoni pysymään kasassa, myös hakisin tarvittaessa seksiä muualta tai hyväksyisin vieraissa käynnin, jos se siitä on kiinni. Ehdottomuus ei ole minulle keino osoittaa jonkin asian merkitystä, kuten joskus kuulostaa kun ihmiset vaativat eroa puolison petettyä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset eroavat puolisoistaan toisen harrastaman seksin vuoksi. Jos taustalla on muita ongelmia, niin silloin eron syy on todellisuudessa muualla kuin vieraissa käynti.
[/quote]
Kyllä minä eroaisin jos mieheni pettäisi, en vaan pystyisi luottamaan häneen enää ja silloinhan ei ole mitään pohjaa suhteella. Mitä järkeä on väkipakolla vaan periaatteen vuoksi roikkua liitossa, uhraten sen alle kaiken muun, onko avioliitto sinulle vain sana?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:15"]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän tämän(kin) tarinan pahis ole se aviomies, joka jo ehdottamalla seksiä vieraalle naiselle on rikkonut perheensä. Se, lähteekö ap mukaan vai ei, on sivuseikka. Ap ei ole tilivelvollinen vaimolle, eikä riko lapsilta ehjää perhettä. Se on jo valmiiksi rikki, kaikki osapuolet eivät vain tätä (vielä?) tiedä.
En itse lähtisi varatun matkaan, mutta en silti kohdistaisi vihaani vapaaseen osapuoleen.
Jaahas, tämä sopisi omaan ukkooni, varsinkin jos joitain yksityiskohtia on pikkuisen rukattu. Äijä on taas lähdössä pettämään, kun luulee, että tapailen muita miehiä. Todellisuudessa syy myrtsiin ilmeeseeni ja viimeaikaiseen käytökseeni on, että olen paljon sairaampi kuin mies vielä tietääkään. Eikä kyllä huvita sille kertoakaan... myötätuntoa on siltä ukolta näes turha odottaa.
JK. Miehellä on 12 cm muna.
Et ole hänen vaimolle velvollinen. Kaksi aikuista tekee päätöksen. Mies on jo omansa tehnyt. Olet vapaa tekemään mitä haluat. Pane jos haluat, ainakin on turvallisempaa kuin yhdenillan jutut.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:05"]
Jos minun mieheni pettäisi, pitäisin tietenkin häntä syyllisenä ja hän joutuisi asiaa vatvomaan kanssani, käymään läpi ikävän eron ja minun syyttelyni. Toista naista en edes haluaisi tavata enkä ottaisi häneen mitään yhteyttä. Meidän avioliittomme rikkoutumiseen on syypäänä tasan tarkkaan se pettäjä.
Mutta vaikka en itse rupeaisi toista naista tästä syyttelemään, ei se tee hänestä syytöntä, viatonta eikä missään nimessä mukavaa ja luotettavaa ihmistä. En ole koskaan käsittänyt, miten joku ihminen voi tahallaan ja tietoisena osallistua toisen ihmisen satuttamiseen - ihan vain seksin vuoksi. Vielä jotenkin ymmärtäisin, että on säälittävän rakastunut eikä pysty himoilleen mitään, mutta että sekaantuu varattuun vain, koska voi, on mielestäni todella köyhää järkeilyä. Miten ihmeessä voi nähdä hyvänä panona miestä, joka valehtelee elämänsä tärkeimmille ihmisille, jonka elämä perustuu salailuun ja jatkuvaan kusettamiseen ja joka ei millään mittapuulla ole luotettava eikä reilu? Ihanko riittää, että näyttää hyvältä? Sittenhän riittäisi jokin nukkekin. Ainakin itse pidän itseäni seksuaalisesti sen verran monimutkaisena, että todelliseen syttymiseen tarvitaan muutakin kuin vain kuori, ja jotenkin on vaikea tajuta, että joku pystyy ns. runkkaamaan toista ihmistä vasten välittämättä lainkaan, miten ilettävä tämä ihminen on luonteeltaan, arvoiltaan ja teoiltaan.
Harva toinen nainen asiaa myöntää, mutta pettäminen on henkistä väkivaltaa. Se on kiusaamista pahimmillaan. Se kiusaaja on tietysti se pettäjä mutta salarakas ja kaikki, jotka pettämisestä tietävät, ovat niitä hymistelijöitä ja kannustajia, sitä porukkaa sen kiusaajan ympärillä, jota ilman kiusaaminen ei onnistuisi tai ei olisi niin tehokasta. Tutkimusten mukaan nämä kiusaamisen hyväksyjät ovat epävarmoja itsestään ja yrittävät nostaa omaa statustaan sosiaalisissa ympyröissä eivätkä siksi uskalla puuttua kiusaamiseen, vaikka jollain tasolla sen kokisivatkin vääräksi. Osa ihailee kiusaajaa ja kokee, että tärkeintä on vain tämän hyväksyntä. Aina on niitä, jotka ajattelevat, että eivät itse kiusaa, joten eivät ole vastuussa siitä, mitä se kiusaaja tekee. Tärkeintä on se, että itsellä on hyvä olla, viis siitä, että näkee ja todistaa jonkun satuttavan toista inhottavalla tavalla.
En ole ikinä elämässäni olllut kiusaaja enkä myöskään tuollainen hiljainen hyväksyjä. Olen kerran joutunut todistamaan kiusaamista ja tehnyt kiusaajille selväksi, etten siihen osallistu enkä sitä hyväksy. Olin tuolloin 11-vuotias ja jouduin sitten hetkeksi itsekin kiusaajan kohteeksi. Voin tänä päivänä katsoa itseäni reilusti peiliin ja todeta, että en ole osallistunut kenenkään kiusaamiseen, kukaan ei kärsi vuokseni enkä ole kannustanut, innostanut tai yllyttänyt ketään toista kiusaamaan.
Jokainen meistä valitsee sen roolin, jonka mukainen haluaa olla. Hiljaiset hyväksyjät eivät välttämättä ja useinkaan jää kiinni. He voivat jatkaa normaalia elämäänsä ja moni ei ehkä koskaan palaa ajatuksissaan taaksepäin tuohon tilanteeseen, ellei se jostain syystä tule vastaan. He voivat jopa pitää itseään hyvinä ja mukavina ihmisinä, koska eivät ole itse osallistuneet suoraan toimintaan. Mutta kyllähän he ja jokainen, joka kiusaamiseen on osallistunut, tietävät, että kiivetessään elämänsä portaita, he ovat tallaneet alleen muita.
Sellainenko ihminen todella haluat olla?
[/quote]
Aamen! Näin juuri.