Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen naisen

Vierailija
17.07.2021 |

Normaalipainoinen, sopivasti muotoja oikeissa paikoissa, ei tarvitse mikään uimapukumalli kuitenkaan olla, pitää liikunnasta olematta pakkomielteinen, osaa laittaa tavallista ruokaa ja leipoa, käy päivätöissä (esimerkiksi opettaja tai päivätyössä oleva sairaanhoitaja), mielellään pitkät hiukset ja siisti olemus, ei tatuointeja, ei tarvitse olla missin kasvot, mutta en halua rumaa, luonteeltaan sopivasti sosiaalinen ja joustava, hyvät käytöstavat ja huumorintajua. Ei tarvitse olla rikas.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole normaalipainoinen, muodot on kohdallaan. Liikun, mutta en kokkaa. Luultavasti olen paremmissa päivätöissä kuin sinä.

Jos rupeat kokkaamaan ja jätät herkulliset einekset vähemmälle, voi normaalipainoisuuskin toteutua. 

Vierailija
42/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen jolla on

-upea vartalo

-työpäivänsä jälkeen laittaa sinulle ruokaa, tähän varmaan kuuluu muutkin kodinhoitajan ominaisuudet

-naisellinen', huonopalkkainen duuni

-kauniit kasvot

-luonteeltaan kiltti ja sopeutuvainen kynnys.matto

-pienemmät tulot kuin sinulla

Terveisin Raivo-Riitta 100kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä se tavallisuus tulee? Olen suunnilleen kaikkea tuota, mitä lueteltiin (paitsi että työni on ihan muunlaista), mutta en ole arvomaailmani, ajatusteni ja elkämätyylini perusteella tavallinen. Noissa ap:n luettelemissa raameissahan voi olla joko tavallinen tai epätavallinen.

Vierailija
44/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee mies nelikymppisellä naisella? Mitä iloa niin vanhasta lisääntymiskyvyttömästä naisesta on?

Vierailija
45/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tahtoisin puumanaisen, oman ikäiset ovat nirppanokkia.

M28

Vierailija
46/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä olen! 40-kymppinen sairaanhoitaja-nainen. Haittaako sinua jos syön keskellä yötä kylmää lenkkimakkaraa tai poltan sätkätupakkaa ja otan punkkua silloin tällöin?

Vierailija
47/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kovat vaatimukset. Nyt ei mammojen pidä suuttua.

No miten sen nyt ottaa... Jo pelkästään normaalipainon toivominen tiputtaa 3/4 yli nelikymppisistä naisista pois.

Vierailija
48/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat harvemmin vapaana. 

Nehän just on.

Vierailija
49/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee mies nelikymppisellä naisella? Mitä iloa niin vanhasta lisääntymiskyvyttömästä naisesta on?

Just. Olen 38 ja kyl mä saan vielä lapsia, hetken.

Vierailija
50/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen virkanainen, kahden lapsen äiti. Pidän hyvästä ja terveellisestä kotiruuasta, jota kokkailen mielelläni. Liikun ja pidän itsestäni huolta. Olen hoikka ja kaunis. Käytän hyvin harvoin alkoholia ja elän terveellisesti, mutta en nipota. Kotoilen mielelläni lasteni kanssa, mutta emme ole sosiaalisesti rajoittuneita. 

Millaisen miehen kelpuutan?

Mukavan, hellän, miehen, joka arvostaa samoja asioita, kun minä. Jolla on elämänhallinta kunnossa., osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Joka hyväksyy lapseni osaksi perhettä. Koulutustasolla ei ole väliä, mutta pitää olla kiinnostunut maailmanmenosta, käydä töissä ja omata terveitä mielenkiinnonkohteita. Miehen täytyy huolehtia itsestään ja omata hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
51/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on ollut tuossa iässä varattuja jo kauan eikä vapaudu hevin, tai napataan heti uudelle kierrokselle.

Vierailija
52/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan näin naisena joka on kaikkea tuota, tuo luettelo on jotenkin kammottava. Että mies jonka kanssa menisi yhteen, ei olisikaan oikeastaan kiinnostunut minusta vaan mies olisikin tehnyt jotain olettamuksia sovinnaisuudestani siksi että käyn töissä, hiukset on pitkät, osaan kokata ym. Ja pitäisi minua sopivana rooliin hänen naisystävänään/vaimonaan. Tuo kaikki on niin kovin pinnallista ja stereotyyppistä, kuin joku muotti.

Sama juttu. Täytän kyllä nuo kriteerit, mutta en usko hetkeäkään, että aloittajassa on yhtään sellaista piirrettä, jonka vuoksi olisin hänestä kiinnostunut.

Vierailija
53/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kovat vaatimukset. Nyt ei mammojen pidä suuttua.

No miten sen nyt ottaa... Jo pelkästään normaalipainon toivominen tiputtaa 3/4 yli nelikymppisistä naisista pois.

Ja mikäli toiveissa on myös se, että kyseinen nainen ei parisuhteessa, niin prosentit tippuvat luonnollisesti vieläkin alemmaksi.

Muistaakseni 80% naisista on kuitenkin parisuhteessa, jolloin normaalipainon ja sinkkuuden toivominen jättää jäljelle kokonaiset 5% tuon ikäryhmän naisista.

Toivomus naisen sinkkuudesta ja normaalipainosta ei sinänsä kuulosta kovin paljolta, mutta kuten huomaat, niin sitä ne kuitenkin ovat.

Vierailija
54/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rima alempana, koska en halua suomalaista femakkoa, jotka käskyttää miestä ja määräävät kaapin paikan ja kiukuttelevat ja nalkuttavat. Mieluummin kauniskasvoinen solkakka aasialainen maksullinen nainen vaimoksi joka kokkaa ja antaa ja hymyilee ja kuuntelee.

Vierailija
55/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä osaa laittaa ruokaa ja leipoa? Kaikkihan osaa, mutta ei laita. Pelkkä lukutaito riittää osaamiseen.

No tietenkin sitä että naisen pitää töissäkäynnin lisäksi tehdä yksin kaikki kotityöt. Lisäksi maksaa kaikki ja olla kaunis.

56/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse samaa tasoa, löydät hänet varmasti. Ilmoitus vaikka Suomi24 deittiin. Sieltä löysin oman rakkaan mieheni. Hän on varakas insinööri ja tohtori, itse olen hoitaja. Ollaan onnellisia ja lapsia on.

Vierailija
57/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostutko avioehtoon?

Minulla nimittäin on omaisuutta jonka aion turvata.  Suostuisitko siihen?

Raha-asioissa muutenkin olen tarkka. Olen itse omalla työlläni ja ahkeruudellani kartuttanut kassaani eikä siihen pääse kukaan ulkopuolinen näpelöimään. En myöskään maksa velkojasi, niistä huolehdit itse.

Huomautuksena vielä; minua ei voi hankkia eikä ostaa itselleen. Tulen jos tulen ja hyvin todennäköisesti en.

Vierailija
58/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten joku päivä  rakastut työttömään siilitukkaiseen pulleaan tatuoituun nuoreen naiseen, jolla ei ole lapsia eikä pienintäkään aikomusta  laihduttaa tai opiskella sairaanhoitajaksi tai opettajaksi.

Vie jalat altasi silti ja olet mennyttä. -ennustajaeukko

Sikäli varmaan totta, että täysin tatuoimatonta nuorta naista alkaa olla vaikea löytää, kun alakulttuurin ilmiöstä on tullut muodikasta valtavirtaa. Joka perhetytöllä on tatska, pari.

Vierailija
59/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi :) Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen miehen, joka on:

- hoikka

- liikunnallinen, tavalliset lihakset löytyy ja jaksaa sängyssä, kuten minäkin

- hyvä keskustelija

- huumorintajuinen

- tekee kotitöitä siinä missä minäkin

- käsistään kätevä

- hallitsee elämäänsä; käy töissä eikä käytä päihteitä (no pari saunakaljaa joskus)

- luova (ei kännykkä- tai peliriippuvainen, vaan harrastaa jotakin)

- positiivinen ja suhtautuu maailmaan valoisasti (ei katkera, kateellinen valittaja)

- hiuksekas

- empaattinen

- ihan kiva katsella, ei mikään Hollywoodtähti, mutta taviskomea

Missä olet?

Vierailija
60/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leivo koskaan, mutta muuten mielestäni täytän vaatimukset. Sillä varauksella että rumuus ja huumorintaju riippuvat katsojasta/kuulijasta.