Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen naisen

Vierailija
17.07.2021 |

Normaalipainoinen, sopivasti muotoja oikeissa paikoissa, ei tarvitse mikään uimapukumalli kuitenkaan olla, pitää liikunnasta olematta pakkomielteinen, osaa laittaa tavallista ruokaa ja leipoa, käy päivätöissä (esimerkiksi opettaja tai päivätyössä oleva sairaanhoitaja), mielellään pitkät hiukset ja siisti olemus, ei tatuointeja, ei tarvitse olla missin kasvot, mutta en halua rumaa, luonteeltaan sopivasti sosiaalinen ja joustava, hyvät käytöstavat ja huumorintajua. Ei tarvitse olla rikas.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mutta taitaa olla liian hyvä työ ja koulutus, joten en kai sittenkään kelpaa.

Vierailija
62/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse samantasoinen?

Ei ole. Ei muuten ihmettelisi täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on just oikeat kriteerit naiselle. Ja se on totta että monet tuollaiset on joko varattuja, eikä niitä vapaana olevia taas oikein tapaa tässä normaalissa elämän rytmissä, eli töissä, harrastuksissa ja kotona.

Kyllä kai se on alettava kattelemaan myös ulkomaan deittitarjontaa jos aikoo löytää hyvää ja kunnollista naisseuraa. Kotimaan deittitarjonnan jo vilkaisin, enkä nähnyt oikein mitään mielenkiintoista. Kaksi viikkoa riitti sitä lajia, ja ne kaikki varteen otettavat kotimaan tarjonnat oli sitten nähty ja koettu.

Vierailija
64/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen jolla on

-upea vartalo

-työpäivänsä jälkeen laittaa sinulle ruokaa, tähän varmaan kuuluu muutkin kodinhoitajan ominaisuudet

-naisellinen', huonopalkkainen duuni

-kauniit kasvot

-luonteeltaan kiltti ja sopeutuvainen kynnys.matto

-pienemmät tulot kuin sinulla

Tuossa on se, mitä tarkoitetaan. Erinomainen translaatio. 

Vierailija
65/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen jolla on

-upea vartalo

-työpäivänsä jälkeen laittaa sinulle ruokaa, tähän varmaan kuuluu muutkin kodinhoitajan ominaisuudet

-naisellinen', huonopalkkainen duuni

-kauniit kasvot

-luonteeltaan kiltti ja sopeutuvainen kynnys.matto

-pienemmät tulot kuin sinulla

Terveisin Raivo-Riitta 100kg.

Oletko päässyt päihde taikka mt-ongelmistasi vieläkään, Alkkis-Psyko? 

Sivusta.

Vierailija
66/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka nykyään LEIPOO?

Minä.

Vierailija
67/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on virhe. Kuvaamasi ei ehkä ole tavallinen vaan perinteinen nainen.

Vierailija
68/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa on virhe. Kuvaamasi ei ehkä ole tavallinen vaan perinteinen nainen.

Perinteet kunniaan! Ennemmin olen ilman jos muuta ei ole tarjolla. Ärsyttää ja vituttaa ihan suunnattomasti nämä kaikenlaiset feminismi ynnä muut joutavuudet.

Perinteisiä arvoja kunnioittavat ja naiselliset naiset kiinnostaa, eikä mitkään muut. Eikä tarvii olla just se missi, riittää että on terveellä maalaisjärjellä varustettu ja mukavaa seuraa.

Vierailija
69/110 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on just oikeat kriteerit naiselle. Ja se on totta että monet tuollaiset on joko varattuja, eikä niitä vapaana olevia taas oikein tapaa tässä normaalissa elämän rytmissä, eli töissä, harrastuksissa ja kotona.

Kyllä kai se on alettava kattelemaan myös ulkomaan deittitarjontaa jos aikoo löytää hyvää ja kunnollista naisseuraa. Kotimaan deittitarjonnan jo vilkaisin, enkä nähnyt oikein mitään mielenkiintoista. Kaksi viikkoa riitti sitä lajia, ja ne kaikki varteen otettavat kotimaan tarjonnat oli sitten nähty ja koettu.

Sille on syynsä miksi sinä ja ap olette jääneet rannalle ruikuttamaan. Tuollaisilla naisilla on todellakin vara valita. Ne, jotka ovat sinkkuina ja "joita ei tapaa ikinä missään", johtuu siitä, että nämä naiset ovat todenneet ettei parisuhteella ole heille mitään tarjottavaa.

Vierailija
70/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15v mies ja haluun 40v tyttöystävän

Vierailija
71/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai perinteinen nainen. Tuo paljasti vain törppöytesi.

Vahva ja älykös mies haluaa modernin naisen, uudistuvan, itsensä tasoisen opportunistin.

Tylsät ja alistuvat ukot ja ajat pariutukoot keskenään.

Vierailija
72/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai perinteinen nainen. Tuo paljasti vain törppöytesi.

Vahva ja älykös mies haluaa modernin naisen, uudistuvan, itsensä tasoisen opportunistin.

Tylsät ja alistuvat ukot ja ajat pariutukoot keskenään.

Voi olla myös niin, että haluavat uransa mahdollistajan. Kahden uraihmisen liitto voi olla liian hektinen.

Vierailija
73/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tärkeämpää miettiä mitä itse tuo mahdolliseen parisuhteeseen kuin ladella vaatimuslistoja tuntemattomille ihmisille.

Vierailija
74/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten tavallinen nainen? Mielestäni hoikka ja nätti sairaanhoitaja kuulostaa tasokkaalta. Jopa paremmalta kuin joku uraihminen, joka elää vain itselleen.

Vierailija
75/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurinpiirtein listassa kuvattu nainen.

Nelikymppinen sh, tosin teen vuorotyötä, mutta muuten lähes kaikki kohdat osuvat.

Paitsi se, että olen ollut naimisissa parikymppisestä saakka ja lapsetkin jo teinejä.

Olen myös sitä mieltä, että tuo lista on aika mahdoton naisen toteuttaa pitemmän päälle, uupumus ja v-tutus tulee tosiaan viimeistään tässä nelikymppisenä.

Olen väsynyt tekemään raskasta ja alipalkattua työtä, olen väsynyt olemaan kodinkone ja kaikkien tarpeiden täyttäjä, olen väsynyt mieslapseksi taantuneeseen puolisoon, joka kuvittelee, että hänen panokseksi yhteiseen elämään riittää työssäkäynti ja kotona nojatuoliin jumittaminen.

Onneksi nelikymppisenä olen kasvattanut munasarjat ja päättänyt, että riittää.

Työuupumus selättyy keikkatöillä ja opiskelemalla uudelle uralle, erokin on vireillä ja uutta miestä en enää taida haluta listoineen, vaatimuksineen uudesta kodinkoneesta ja äidin korvikkeesta.

Teinityttärilleni opetan näin, että itsestään pitää huolehtia ja itseään pitää arvostaa.

Vierailija
76/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suurinpiirtein listassa kuvattu nainen.

Nelikymppinen sh, tosin teen vuorotyötä, mutta muuten lähes kaikki kohdat osuvat.

Paitsi se, että olen ollut naimisissa parikymppisestä saakka ja lapsetkin jo teinejä.

Olen myös sitä mieltä, että tuo lista on aika mahdoton naisen toteuttaa pitemmän päälle, uupumus ja v-tutus tulee tosiaan viimeistään tässä nelikymppisenä.

Olen väsynyt tekemään raskasta ja alipalkattua työtä, olen väsynyt olemaan kodinkone ja kaikkien tarpeiden täyttäjä, olen väsynyt mieslapseksi taantuneeseen puolisoon, joka kuvittelee, että hänen panokseksi yhteiseen elämään riittää työssäkäynti ja kotona nojatuoliin jumittaminen.

Onneksi nelikymppisenä olen kasvattanut munasarjat ja päättänyt, että riittää.

Työuupumus selättyy keikkatöillä ja opiskelemalla uudelle uralle, erokin on vireillä ja uutta miestä en enää taida haluta listoineen, vaatimuksineen uudesta kodinkoneesta ja äidin korvikkeesta.

Teinityttärilleni opetan näin, että itsestään pitää huolehtia ja itseään pitää arvostaa.

En ehkä ajatellut ap:n hakevan kodinkonetta. Vaan ystävällistä empaattista naista. Käytännön ongelmien ratkojaa, joka ei hermostu joka asiasta. Sellaisen kanssa on mukava elää.

Vierailija
77/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on ulkonäkövaatimuksia, musta tuntuu että homma kaatuu siihen. Ja siis vitsi miten hienosti sait tuon kuulostamaan siltä, kuin olisit jotenkin kovin armollinen vaatimuksinesi, kun "ei tarvi olla uimapukumalli" - kuka nelikymppinen oiskaan? Kyllä siinä iässä jo elämä näkyy vartalossa ja niin se saakin näkyä. On ryppyä ja makkaraa, raskausarpea ja läiskää. Ja se on ihan fine.

Lisäksi tää "ei tarvi olla missi kasvoiltaan". No hei kiitos, kovin jaloa! :D

Et taida itsekään olla kovin kaksisen näköinen mies, mutta luulet olevasi maailman lahja naisille, kun sinulle kelpaa tavallinen nainen! Voi juku, miten me naiset ollaan pärjätty ilman sua!

Vierailija
78/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut täsmää paitsi etten ole töissä. Harmi.

riittää varmaan jos sulla dicke titte!

Vierailija
79/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten joku päivä  rakastut työttömään siilitukkaiseen pulleaan tatuoituun nuoreen naiseen, jolla ei ole lapsia eikä pienintäkään aikomusta  laihduttaa tai opiskella sairaanhoitajaksi tai opettajaksi.

Vie jalat altasi silti ja olet mennyttä. -ennustajaeukko

Sikäli varmaan totta, että täysin tatuoimatonta nuorta naista alkaa olla vaikea löytää, kun alakulttuurin ilmiöstä on tullut muodikasta valtavirtaa. Joka perhetytöllä on tatska, pari.

Ja mitä joku pieni tatuointi piilossa haitaa edes? Eri asia jos todella monta tatuointia näkyvillä paikoilla.

Vierailija
80/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi :) Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen miehen, joka on:

- hoikka

- liikunnallinen, tavalliset lihakset löytyy ja jaksaa sängyssä, kuten minäkin

- hyvä keskustelija

- huumorintajuinen

- tekee kotitöitä siinä missä minäkin

- käsistään kätevä

- hallitsee elämäänsä; käy töissä eikä käytä päihteitä (no pari saunakaljaa joskus)

- luova (ei kännykkä- tai peliriippuvainen, vaan harrastaa jotakin)

- positiivinen ja suhtautuu maailmaan valoisasti (ei katkera, kateellinen valittaja)

- hiuksekas

- empaattinen

- ihan kiva katsella, ei mikään Hollywoodtähti, mutta taviskomea

Missä olet?

satukirjassa?