Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen naisen

Vierailija
17.07.2021 |

Normaalipainoinen, sopivasti muotoja oikeissa paikoissa, ei tarvitse mikään uimapukumalli kuitenkaan olla, pitää liikunnasta olematta pakkomielteinen, osaa laittaa tavallista ruokaa ja leipoa, käy päivätöissä (esimerkiksi opettaja tai päivätyössä oleva sairaanhoitaja), mielellään pitkät hiukset ja siisti olemus, ei tatuointeja, ei tarvitse olla missin kasvot, mutta en halua rumaa, luonteeltaan sopivasti sosiaalinen ja joustava, hyvät käytöstavat ja huumorintajua. Ei tarvitse olla rikas.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kovat vaatimukset. Nyt ei mammojen pidä suuttua.

No miten sen nyt ottaa... Jo pelkästään normaalipainon toivominen tiputtaa 3/4 yli nelikymppisistä naisista pois.

Sekoitat ylipainoisten miesten määrään, joka on kutakuinkin tuo. Naisissa on vähemmän ylipainoisia.

Kaikista ikäluokista joo, mutta naisten osuus ylipainoisista lisääntyy iän myötä. 

Vierailija
102/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten joku päivä  rakastut työttömään siilitukkaiseen pulleaan tatuoituun nuoreen naiseen, jolla ei ole lapsia eikä pienintäkään aikomusta  laihduttaa tai opiskella sairaanhoitajaksi tai opettajaksi.

Vie jalat altasi silti ja olet mennyttä. -ennustajaeukko

Sikäli varmaan totta, että täysin tatuoimatonta nuorta naista alkaa olla vaikea löytää, kun alakulttuurin ilmiöstä on tullut muodikasta valtavirtaa. Joka perhetytöllä on tatska, pari.

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto tuo jatkuva toive on pitkistä hiuksista? En ymmärrä. Peruukkiko siinä täytyy hommata, jos hiukset joutuu leikkaamaan lyhyeksi?

Vierailija
104/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön nainen kannattaa etsiä.

Vierailija
105/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli tunne, että ap kuvailee tuossa äitiään: leipoo.... Olis niin kiva saada tuoretta pullaa ja maitoa. Ongelma lienee tuo ap:n mielikuva "tavallisesta naisesta" - äitihahmosta. 

Vierailija
106/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa... Jo pelkästään normaalipainon toivominen tiputtaa 3/4 yli nelikymppisistä naisista pois.

Sekoitat ylipainoisten miesten määrään, joka on kutakuinkin tuo. Naisissa on vähemmän ylipainoisia.

Kaikista ikäluokista joo, mutta naisten osuus ylipainoisista lisääntyy iän myötä. 

Niin no jos tähtäimessä on yli seitsenkymppiset niin pitää paikkansa.

Vierailija
107/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Mulla on tatuointeja ja varallisuutta. Muuten olis natsannut. Onnea etsintöihin! :)

Vierailija
108/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on just oikeat kriteerit naiselle. Ja se on totta että monet tuollaiset on joko varattuja, eikä niitä vapaana olevia taas oikein tapaa tässä normaalissa elämän rytmissä, eli töissä, harrastuksissa ja kotona.

Kyllä kai se on alettava kattelemaan myös ulkomaan deittitarjontaa jos aikoo löytää hyvää ja kunnollista naisseuraa. Kotimaan deittitarjonnan jo vilkaisin, enkä nähnyt oikein mitään mielenkiintoista. Kaksi viikkoa riitti sitä lajia, ja ne kaikki varteen otettavat kotimaan tarjonnat oli sitten nähty ja koettu.

Eli sinun tasosi ei riittänyt kuvatunlaisiin naisiin?

Vierailija
109/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, keskimäärin hyvin vanhoja naisia on myös enemmän elossa kuin samanikäisiä miehiä.

Kannattaako palstainselin kuitenkaan alkaa murjottaa siksi, että mummot ovat liian paksuja hänen makuunsa?

Vierailija
110/110 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suurinpiirtein listassa kuvattu nainen.

Nelikymppinen sh, tosin teen vuorotyötä, mutta muuten lähes kaikki kohdat osuvat.

Paitsi se, että olen ollut naimisissa parikymppisestä saakka ja lapsetkin jo teinejä.

Olen myös sitä mieltä, että tuo lista on aika mahdoton naisen toteuttaa pitemmän päälle, uupumus ja v-tutus tulee tosiaan viimeistään tässä nelikymppisenä.

Olen väsynyt tekemään raskasta ja alipalkattua työtä, olen väsynyt olemaan kodinkone ja kaikkien tarpeiden täyttäjä, olen väsynyt mieslapseksi taantuneeseen puolisoon, joka kuvittelee, että hänen panokseksi yhteiseen elämään riittää työssäkäynti ja kotona nojatuoliin jumittaminen.

Onneksi nelikymppisenä olen kasvattanut munasarjat ja päättänyt, että riittää.

Työuupumus selättyy keikkatöillä ja opiskelemalla uudelle uralle, erokin on vireillä ja uutta miestä en enää taida haluta listoineen, vaatimuksineen uudesta kodinkoneesta ja äidin korvikkeesta.

Teinityttärilleni opetan näin, että itsestään pitää huolehtia ja itseään pitää arvostaa.

En ehkä ajatellut ap:n hakevan kodinkonetta. Vaan ystävällistä empaattista naista. Käytännön ongelmien ratkojaa, joka ei hermostu joka asiasta. Sellaisen kanssa on mukava elää.

Niin varmasti on mukava elää empaattisen, käytännöllisen ihmisen kanssa, joka ei hermostu helposti ja ratkoo käytännön elämän ongelmat ( puolestasi).

Onko sillä toisella mukavaa?

Ehkä näiden miesten yksinkertaisesti pitäisi jäädä kotiin äidin helmoihin, kun naisilta halutaan selvästi äitinä olemista.

Olen muuten lainaamasi kirjoittaja ja mieheni kuvailisi minua varmasti juuri kuten kirjoitit.

Luoja nähköön, että olenkin loppu tässä liitossa. Empaattisuuteni, käytännöllisyyteni, halukkuuteni ongelmien ratkaisemiseen jne. ovat käytetty loppuun, eikä niitä enää ole.

Minullakin voisi joskus olla mukavaa, olisi ihanaa jos minäkin saisin empatiaa osakseni, jos voisin edes joskus saada jonkun käytännön ongelman jonkun muun ratkottavaksi. Jos voisin olla vain minä, ihan vain 'Julianna', enkä vain ikuisesti äidinkorvike, ikuisesti sh, ikuisesti antamassa itsestäni, ikuisesti empaattinen, ikuisesti täyttämässä toisten tarpeet.

Hieno kirjoitus. Tätä olen minäkin empaattisena ja lämpimänä ihmisenä (naisena) sanonut, että haluan vastavuoroisesti lämpöä ja tukea ja huolehtimista ja välittämistä. Lämmin ihminen haluaa lämpöä. Mutta kun näillä itsekkäästi misogynistisilla miehillä se ei mene jakeluun, he hakevat tosiaan äitiä ja niin että kuluttavat loppuun.

Jos nainen sitten sanoo tarpeensa ja nousee puolustamaan itseään, niin hänet haukutaan näiden taholta maan rakoon ja väitetään, että ei olekaan hyvä ihminen. Minäkin olen kuullut tätä netissä, että ei se voikaan olla hyvä ihminen, kun ei kynnysmattona/jeesuksena ota vastaan kaikkea (pakotetaan uhriuteen/kynnysmattoon - "kiltti" ei sano ikävästi eikä taistele parempaan - Koskelan poikakin kuoli siihen linjaan).  Mitä hevosensontaa, ja vastenmielistä kaasuvalottamista jossa toinen ihminen nähdään vain tarpeiden täyttäjänä, häntä hyväksikäytetään. 

Tuo noin että "nainen ei hermostu" tekstissä kertoo jälleen siitä, että naisen tulisi _vastaanottaa_ kaikki paska ja miehen negatiivinen jätekuorma niskaansa, valittaminen, katkeruus, kaikki ja vain hymyillä Barbiena ja tsempata miestä ja pyllistää valmiiksi seksin antamista varten, toisella kädellä pullia ja ruokia tarjoten miehen suuntaan. NArsistipiirteistä varoitusmerkistöä.

Tunnekylmä/vammainen ihminen ei ota toista ihmistä huomioon. Onneksi merkkejä on nähtävillä, niin yritetään välttää. Se olisi hyvä, jos tunnekylmä menee yhteen toisen tunnekylmän kanssa. Lämmin ihminen toisen lämpimän kanssa.

Reiluus. Niin että on hyvin.