Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan tavallisen nelikymppisen naisen

Vierailija
17.07.2021 |

Normaalipainoinen, sopivasti muotoja oikeissa paikoissa, ei tarvitse mikään uimapukumalli kuitenkaan olla, pitää liikunnasta olematta pakkomielteinen, osaa laittaa tavallista ruokaa ja leipoa, käy päivätöissä (esimerkiksi opettaja tai päivätyössä oleva sairaanhoitaja), mielellään pitkät hiukset ja siisti olemus, ei tatuointeja, ei tarvitse olla missin kasvot, mutta en halua rumaa, luonteeltaan sopivasti sosiaalinen ja joustava, hyvät käytöstavat ja huumorintajua. Ei tarvitse olla rikas.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää, mutta yksi tatuointi on. Haittaako se? Mitä tarjottavaa sinulla on ja olethan itse normaalipainoinen?

Vierailija
22/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii äitiä itselleen. Potkiko edellinen sut pois kotoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmää kyllä, mutta olen aivan liian ujo.

Vierailija
24/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsii äitiä itselleen. Potkiko edellinen sut pois kotoa?

Tai tytärtä

Vierailija
25/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minä, paitsi etten laita ruokaa (koska sen voi ostaa ammattilaisenkin tekemänä), mulla on oikeasti keskivertoa nätimmät kasvot ja olen varmaan liian hyvätuloinenkin.

Mitä sulla on vastineeksi? Miksi kiinnostuisin sinusta?

Vierailija
26/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin??? Kerro ensin jotain itsestäsi?

Vierailija
27/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin??? Kerro ensin jotain itsestäsi?

Sillä taisi mennä sisu kaulaan.

Vierailija
28/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän tulee naisia jotka ei edes ole ap:n toiveiden kaltaisia vänkäämään jotain "en edes haluaisi sua" yms ??

Vierailija
29/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea tuota mutta aika paljon muutakin, enkä todellakaan mikään tavallinen enkä halua olla, enkä halua ketään jolle kelpaa kuka vaan tavallinen.

Vierailija
30/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, työtilanteeni ei taida olla ihan riittävä, olen ehkä liian joustamaton ja introvertti, vähän burgeri, ehken tarpeeksi liikunnallinenkaan, muuten löytyy koko suora. Onnea etsintään!

Vierailija
31/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän tulee naisia jotka ei edes ole ap:n toiveiden kaltaisia vänkäämään jotain "en edes haluaisi sua" yms ??

Minä haluaisin rehellisesti kuulla, millainen mies siellä kertoo vaatimuksensa. Sillä on aika paljon merkitystä näissä asioissa....

Vierailija
32/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole tullut? On pyydetty lisätietoja aloittajasta, eihän nyt pelkkä tieto sukupuolesta ja vaatimuksista riitä tiedoksi.

Vierailija
33/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen jolla on

-upea vartalo

-työpäivänsä jälkeen laittaa sinulle ruokaa, tähän varmaan kuuluu muutkin kodinhoitajan ominaisuudet

-naisellinen', huonopalkkainen duuni

-kauniit kasvot

-luonteeltaan kiltti ja sopeutuvainen kynnys.matto

-pienemmät tulot kuin sinulla

Haluta voi mitä tahansa,eri asia onko mahdolisuutta edes saada haluaman? Itse halun miehen joka on itsenäinen iältä reipaasti alle 60v, joka ei tupakoi ,ei makaa soffalla kaljapullo toisessa kädessä ja kaukosäädin toisessa kädessä. Tai vastaavaa nenä kiini netissä ,paljon hävisi taas veikauspelit? Normi miehen joka vaivautuu liikumaan.Pitää puhtaat vaateet yllä ja hiukset siistit. Sama hammasrivistö on kunnossa.Ei tarvitse elätää minua,mutten häntäkään elätä.Uskaltaa tansiman lähteä selvinpäin,kuin torille ymm.Tykäisi muustakin kun töiden jälkeen valitaa työ uupumus tai rahan vähyys. Miehet jotka keskiiän ylitäneet ovat ok, ovat jo avioliitossa,avoliitossa tai seurustelu suhteesa. Joten se siitä.

Vierailija
34/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat harvemmin vapaana. 

Tunnen todella monta tuollaista naista jotka juuri neljänkympin paikkeilla ovat eronneet. Ajoitus vaan pitää olla oikea.

Vierailija
35/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan näin naisena joka on kaikkea tuota, tuo luettelo on jotenkin kammottava. Että mies jonka kanssa menisi yhteen, ei olisikaan oikeastaan kiinnostunut minusta vaan mies olisikin tehnyt jotain olettamuksia sovinnaisuudestani siksi että käyn töissä, hiukset on pitkät, osaan kokata ym. Ja pitäisi minua sopivana rooliin hänen naisystävänään/vaimonaan. Tuo kaikki on niin kovin pinnallista ja stereotyyppistä, kuin joku muotti.

Vierailija
36/110 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokkaa ja leivo ite tai osta valmiina, senkin pikkupoika

Vierailija
37/110 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani tavallinen nelikymppinen nainen. En ehkä ulkonäöltäni, koska olen fitness (enkä siksi myöskään osuisi aloittajan kriteereihin, koska olen enemmän pakkomielteinen liikunnan suhteen kuin joustava), mutta muuten. Käyn töissä (satun muuten olemaan opettaja, joskaan en pienituloinen) ja minulla on lapsia (lapset mielestäni kuuluu tavallisen nelikymppisen naisen määritelmään) ja elämäni pyörii aika pitkälti työn, koti- ja äitihommien ja treenin ympärillä. Jos ajattelen sitä, minkälaista elämää tavallinen nelikymppinen elää, ajattelen olevani aika lailla juuri sitä. Tavallinen nelikymppinen nainen.

Sinkku en kylläkään ole. Sekin on ehkä tavallisen nelikymppisen naisen yleinen ominaisuus.

Vierailija
38/110 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiällähän minä. Huastelen kaupan piälle vielä kaanista murrettakin!

Vierailija
39/110 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen opettaja tai sairaanhoitaja. Just. Laajenna urahaaveita niin on enemmän tarjokkaita. Toki jos arvostukset ovat perinteisiä, ei kannata.

Vierailija
40/110 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka nykyään LEIPOO?