Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netflixissä elokuva jossa 3 tyttöä kidnapataan.

Vierailija
17.07.2021 |

Minkä niminen en löydä. Perustuu tositapahtumiin. Tietääkö kukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mua väsyttää se että joka jumalan jännittävä netflix-sarja tai leffa alkaa sillä että puolipukeiseen nuoreen naiseen kohdistetaan joko häpäisyä tai väkivaltaa tai molempia. Miksi ne naiset hyväksytään tämä.

Vierailija
2/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mua väsyttää se että joka jumalan jännittävä netflix-sarja tai leffa alkaa sillä että puolipukeiseen nuoreen naiseen kohdistetaan joko häpäisyä tai väkivaltaa tai molempia. Miksi ne naiset hyväksytään tämä.

Koska se kiinostaa ja myy, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen varmaan fantasioi samanlaisista kuvista mielessään kun koskettelevat itseään.

Mies

Vierailija
4/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset hottisbeibejä?

Vierailija
5/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä missään nimessä hyväksytä. Nämä toimii lähinmä esimerkkinä, että millaiset tilanteet ovat vaarallisia ja missä pitää "herätä".