Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?

Vierailija
17.07.2021 |

Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän maskia.

Typerys. Luuletko että se auttaa?

Vierailija
62/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää rokotetut on kuin jostain kauhuelokuvasta, "you must join us, now", silmät kiiluen hokevat samaa päivästä toiseen. Ei todellakaan huvita ottaa rokotetta ja muuttua joksikin saamarin palkoihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohikuultuna sivusta joku kysyikin joltain hyvän päivän tutultaan "oletko jo rokotettu?"

Naurahdin mielessäni kun se tyyppi vastasi "milloin viimeksi harrastit seksiä vaimosi kanssa ja missä asennossa?"

Siitä alkoi sitten kauhea keskustelu kuinka se on yksityinen tietonsa, johon hänellä ei ole mitään oikeutta. Se tyyppi sitten vastasi että täysin sama pätee hänen rokotustietoonsakin.

Hiljaiseksi meni tyyppi.

Ja sitten sä heräsit :D

Vierailija
64/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kuten asia on, jos minulta kysytään. Eli en ole tarvinnut rokotetta.

Olen raskaana ja puhetta rokotteesta tuli lääkärin kanssa. Paikkakunnallani ei ole ollut yhtään korona-altistumista koko aikana. 

Lääkäri ei halunnut ottaa mitään kantaa, vaan totesi, että jokainen äiti itse harkitsee ja päättää, mutta ehdotti sitten, että voimme testata vasta-aineet (antibodies), koska olin jokatapauksessa menossa verikokeisiin. 

Näin tehtiin ja näytteeni sisälsi hyvän määrän sekä IgG:tä sekä IgA:ta. Toisin sanoen minulla oli vasta-aineet veressä SARS-CoV-2:sta vastaan. 

Lääkärini oli hyvin neutraali kommenteissaan tuloksen suhteen, totesi vain, että rokote kohdallani on tarpeeton. Joko olen sairastanut covidin oireettomana tai saman viiruksen joskus aiemmin, koska elimistöni on valmis sen tunnistamaan.  Monilla ihmisillä on tämä suoja, tietämättään. 

Yksinkertainen tapa selvittää tarviiko rokotetta on ottaa verikoe ensin. Sitten on varma tieto.

Vierailija
65/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki eivät halua koronan tehosterokotetta – Oulussa sata ihmistä peruu ajan päivittäin, järjestäjä ymmällään"

YLE

https://yle.fi/uutiset/3-12023345

Osa koronarokotetuista on kuollut, joten eivät tarvitse koronatehostetta. Osa saa pahoja koronarokotteen haittavaikutuksia ja eivät halua ottaa toista koronapistosta. Osa odottelee ja katsoo ensin, miten muille käy ja tekee sitten päätöksen, ottaaako vai ei.

Vierailija
66/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä kroonapiikin ottamati en kieltäydy rokotteesta vaan kokeellisesta geeniterapiahötsistä

Vierailija
67/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskaltaa tutkia vaihtoehtomedioita vastakin.Jos menisin kokeilemaan piikkiä  niin en varmaan uskaltaisi muuta seurata ku YLEä yms punaviher-agendoja, etten vaan näkisi huoelstuttavia uutisia siitä mitä muille kanssakokeilijoille onkaan sattunut

Vierailija
68/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisella epäilen rokotevauriota yhden Pfizerin jälkeen, vaikka ei tapauksesta kai ole Fimeaan ilmoitettu. . Se riittää kuitenkin pysymään piikistä kaukana. En voi ottaa riskeä että itelle kävisi samoin

Vierailija
69/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että mulla on jo ihan kyllin turvallinen olo ilman piikkiähi ja piikillä menettäisin sen. Ken  tuntee pääsevänsä turvaan vain piikillä niin sallin sen hänelle. Tasoissa olemme. Lopputilannehan on, että molemmat koemme olevamme turvassa. Sehän on  tärkeintä. Ei kai kukaan piikkiä ota jollei koe saavansa siitä suojaa

Vierailija
70/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kuten asia on, jos minulta kysytään. Eli en ole tarvinnut rokotetta.

Olen raskaana ja puhetta rokotteesta tuli lääkärin kanssa. Paikkakunnallani ei ole ollut yhtään korona-altistumista koko aikana. 

Lääkäri ei halunnut ottaa mitään kantaa, vaan totesi, että jokainen äiti itse harkitsee ja päättää, mutta ehdotti sitten, että voimme testata vasta-aineet (antibodies), koska olin jokatapauksessa menossa verikokeisiin. 

Näin tehtiin ja näytteeni sisälsi hyvän määrän sekä IgG:tä sekä IgA:ta. Toisin sanoen minulla oli vasta-aineet veressä SARS-CoV-2:sta vastaan. 

Lääkärini oli hyvin neutraali kommenteissaan tuloksen suhteen, totesi vain, että rokote kohdallani on tarpeeton. Joko olen sairastanut covidin oireettomana tai saman viiruksen joskus aiemmin, koska elimistöni on valmis sen tunnistamaan.  Monilla ihmisillä on tämä suoja, tietämättään. 

Yksinkertainen tapa selvittää tarviiko rokotetta on ottaa verikoe ensin. Sitten on varma tieto.

Todennäköisesti oireettomasti sairastettu. Osa on myös immuuneja tälle uudelle koronavirukselle, jonkin vanhan koronaviruksen sairastamisen kautta ilmeisesti. Koronaviruksiahan on ollut ihmisissä vahvistetusti 1960-luvulta saakka.

"34 % of people in Berlin who had never been in contact with the Sars-CoV-2 virus showed nonetheless T-cell immunity against it (T-cell immunity is a different kind of immune reaction, see below). This means that our T-cells, i.e. white blood cells, detect common structures appearing on Sars-CoV-2 and regular cold viruses and therefore combat both of them."

Coronavirus: Why everyone was wrong

The immune response to the virus is stronger than everyone thought

https://backtoreason.medium.com/coronavirus-why-everyone-was-wrong-fce6…

Kirjoittaja Beda M Stadler on Bernin yliopiston immunologian instituutin entinen johtaja, biologi ja emeritusprofessori. Eli ei minkään hörhön kirjoittamaa.

Immuunivasteemme koronavirukseen on vahvempi kuin kukaan ajatteli.

Vierailija
71/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset vainoajat ovat hiton ärsyttäviä! Minullakin on yksi tuttu, joka aina nähdessämme tai soitellessamme kyselee, olenko jo ottanut rokotteen ja miksi en ole ottanut ja enkö aio ottaa ja miksi et aio. Mitä tällaisten ihmisten kanssa pitäisi tehdä, osaako joku neuvoa?

Vierailija
72/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset vainoajat ovat hiton ärsyttäviä! Minullakin on yksi tuttu, joka aina nähdessämme tai soitellessamme kyselee, olenko jo ottanut rokotteen ja miksi en ole ottanut ja enkö aio ottaa ja miksi et aio. Mitä tällaisten ihmisten kanssa pitäisi tehdä, osaako joku neuvoa?

Ala sinä kysellä häneltä: Jokos olet uskossa. Oletko jo valinnut sielusi loppusijoituspaikan? hophop, valitsehan jo ennenkuin kuolet. kuoleman jälkeen ei voi enää valita

Vierailija
73/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tgyjtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala sinä kysellä häneltä: Jokos olet uskossa. Oletko jo valinnut sielusi loppusijoituspaikan? hophop, valitsehan jo ennenkuin kuolet. kuoleman jälkeen ei voi enää valita

Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla!

Vierailija
74/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt rokotuksella kyllä, mutta en koe asialliseksi kysellä keneltäkään ihan lähimmän lähipiirin ulkopuoliselta, ovatko he ottaneet rokotteen. Itse hehkutan kyllä omaani joka käänteessä, niin asiasta on mahdollisuus mainita kyllä jos haluaa. Tai saatan toispaikkakuntalaiselta kysyä, mitenkäs teilläpäin rokotukset etenee. Mutta en kysy, onko itse ottanut. Se ihan lähin lähipiiri (puoliso, vanhemmat, appivanhemmat) on kaikki rokotettu, joten ristiriitoja ei ole tullut.

Vierailija
75/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi selittää kenellekkään? Typerä kysymys.

Vierailija
76/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tgyjtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla!

Joo kannattaa se. Ilosanoman täytyy edetä, muuten syntyy evankeli-jumi. Ilmastopropagandalle sama, se on antievankeliumia

Vierailija
77/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen sen sillä, että olen raskaana. En myöskään aio ottaa rokotetta imetyksen aikana, joten mahdollinen rokotteen ottaminen tapahtuu noin 2 vuoden päästä. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos lapselleni tapahtuisi jotain, kun asiaa ei ole vielä voitu edes tutkia.

Vierailija
78/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen sen sillä, että olen raskaana. En myöskään aio ottaa rokotetta imetyksen aikana, joten mahdollinen rokotteen ottaminen tapahtuu noin 2 vuoden päästä. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos lapselleni tapahtuisi jotain, kun asiaa ei ole vielä voitu edes tutkia.

Vierailija
79/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä ja validi perustelu!

Vierailija
80/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nii nuori etten vielä raaski testata. Ehkä kokeilen sitten saattohoitopedissä tokavikalla henkäisyllä, kun ei ole enää mitään menettämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme