Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?
Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt tästäkin keskustelusta, miten ihmiset ajautuvat toisiaan vastaan. Tämä on paljon merkittävämpi ja huolestuttavampi asia kuin rokottamattomuus tai rokotettuus.
En aio selitellä mitenkään enkä vaadi myöskään rokotuksen ottaneilta selitystä tekoonsa.
Kyllä toisiaan vastaan asettuvat on marginaaliryhmä. Se, että oikoo disinformaatiota, ei ole vastaan asettumista. Suurimmalle osalle on vallan ok, jos joku perustelee rokottamattomuutensa käyttämättä huuhaata tai lisäämättä värikynää, saati, jos ei perustele lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kuten asia on, jos minulta kysytään. Eli en ole tarvinnut rokotetta.
Olen raskaana ja puhetta rokotteesta tuli lääkärin kanssa. Paikkakunnallani ei ole ollut yhtään korona-altistumista koko aikana.
Lääkäri ei halunnut ottaa mitään kantaa, vaan totesi, että jokainen äiti itse harkitsee ja päättää, mutta ehdotti sitten, että voimme testata vasta-aineet (antibodies), koska olin jokatapauksessa menossa verikokeisiin.
Näin tehtiin ja näytteeni sisälsi hyvän määrän sekä IgG:tä sekä IgA:ta. Toisin sanoen minulla oli vasta-aineet veressä SARS-CoV-2:sta vastaan.
Lääkärini oli hyvin neutraali kommenteissaan tuloksen suhteen, totesi vain, että rokote kohdallani on tarpeeton. Joko olen sairastanut covidin oireettomana tai saman viiruksen joskus aiemmin, koska elimistöni on valmis sen tunnistamaan. Monilla ihmisillä on tämä suoja, tietämättään.
Yksinkertainen tapa selvittää tarviiko rokotetta on ottaa verikoe ensin. Sitten on varma tieto.
Kiitos tästä kirjoituksesta!
Tämähän oli ihan huuhaata, mutta kiva, jos sä tykkäsit. Jokainen lääkäri tietää, että vasta-ainetesti ei kerro immuniteetista tälle virukselle tai sairastetun taudin antamasta suojasta. Piikille vaan, jos tää huuhaan jakaja haluaa odottaa synnytyksen jälkeen, niin siitä sit vaan.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/4232501
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-immuniteetti-koronaa-vasta…
Jne...juu ihan huuhaata on, ei kannata uskoa esim. THL:n tutkimusta aiheesta.
Luitko sä edes itse näitä? Juu, vasta-aineita löytyy, mutta usein ne ovat kaikuja tai ihan eri viruksesta kuin tästä. Vasta-aineet myös heittelevät sairastetun taudin jälkeen todella suuresti. Tiesitkö, että myös sairastaneet rokotetaan? Ja ihan THLn sivuilta löytyy tämä tieto. Se, että lääkäri toteaisi jotakin tuollaista yksilölle, on se huuhaa osuus.
Luin. Rokotustahan ei suositella koronan sairastaneelle kuin aikaisintaan 6kk taudin jälkeen, eli on yleisessä tiedossa, että suoja taudin jälkeen on vähintään tuon verran. Tuore suomalainen tutkimus, johon en äkkiseltään löytänyt linkkiä, totesi, että immuniteetti sairastamisen jälkeen kestää yleensä yli vuoden verran.
Mitä hemmettiä puhut "vasta-ainekaiuista" tai eri viruksista kuin koronassa? Kummassakaan linkittämässäni uutisessa ei mainittu mitään noihin viittaavaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen artikkeli ja herättää entistä enemmän ihmettelyjä miltä tieteellisen näytön pohjalta korona rokotteita (nyt jo lähes väkipakolla) vyörytetään massoille.
Kausi influenssaan on osittain liittynyt samaa pakkopullamaisuutta, mutta ei tässä mittakaavassa.
Samaa mieltä. Ja kun vielä oikein lietsomalla lietsotaan hysteriaa ja lopun aikojen meininkiä, jotta saadaan ihmiset piikille, niin ei voi kuin ihmetellä, mikä on kaiken tarkoitus. Ensin puhutaan, ettei nuoria tarvi rokottaa ja nyt sitten long covid uhkaakin NIMENOMAISESTI nuoria, joille korona muutoin saattaisi olla kuin kausiflunssa. Mutta ei! Se onkin nyt yhtäkkiä NIMENOMAAN nuoret loppuelämäksi invalidisoiva sairaus. Toki rajusta influessastakin toipuu kuukausia, mutta nyt koronan kohdalla puhutaankin jo loppuelämästä, vaikkei sitä loppuelämää ole vielä edes eletty.
Ja tänään oli juttu iltapäivälehdessä, miten rajumman taudin saavat NIMENOMAAN mielenhäiriöistä ja dementiasta kärsivät. Mutta syy yhteyttä pitää vielä tutkia! Mikähän viruksen toimintamekanismi tämän saisi aikaan, kysyn ma!?
Ja hysteria-artikkeleista oksettavin oli tämä amerikkalaisen lääkärin "haastattelu" - lääkäri kertoo, millaista on hoitaa koronaan kuolevia rokottamattomia - "Nyt on liian myöhäistä!"
Joo, hymyilin vinosti noille uutiskukkasille. 😏
Kaikenlaista ne yrittää, naurettavuuteen asti.
Olen 64-vuotias, korkeakoulutettu, eikä tuommoista 💩 pulunpaskaa ole ennen tarvinnut uutislehdistä lukea.Luojan kiitos muutkin näkevät tuon päivänselvän propagandan läpi. Meitä on varmasti muitakin, mutta kaikki eivät tietenkään kirjoita tänne. Se on jännä, että se eniten vaarassa oleva ryhmä on aina juuri se, joka ei ole niin kiinnostunut rokotusta ottamaan - tällä kertaa nuoret. 🙄
Ja mikähän tarkoitus tälle propagandalle olisi? Eiköhän se ole päivänselvää, että te nimenomaan luulette propagandaksi sitä, kun tutkimustieto lisääntyy?
No mitäpä luulet? Ehkäpä se, että yritetään saada mahdollisimman moni ottamaan rokote syystä, jota voimme tässä vaiheessa vain arvailla. Se on jännä, kun se tutkimustieto heittää häränpyllyä aina tasaisin väliajoin :)
Minua ei kiinnosta ottaako joku rokotteen vai ei, en meinannut itsekkään ensin ottaa. Tähän koronaan väsyy, ei jaksaisi enää näitä rajoituksia ja maskeja. Niin kauan kuin rokottamattomia ei rajoituksilla aleta suojella niin ihan sama minulle.
Korona-rokottamaton ei ole mikään mörkö, ja monet tämän ymmärtävät. Tietysti kannustan kaikkia miettimään rokotusta, mutta en syrji tai hylkää ketään heidän päätöksensä takia.
Painostus ei auta pelkoon, jos siitä on kyse.
Rakastavassa ilmapiirissä voi vapaasti keskustella rokotteesta, kuten milloin sille kannattaa mennä tai onko parempi jos ei otakaan toista rokotetta huolestuttavien haittojen jälkeen. Voi myös vapaasti ilmaista jättävänsä rokotteen väliin eikä kukaan suutu tai lähde tekemään pahaa.
Miksi minun pitäisi kenellekään selittää päätöksiäni? Tyhmä kysymys.
Torpatessani koronapiikin en kieltäydy oikesta rokotteesta
Vierailija kirjoitti:
Rokotteesta kieltäytyjä on täysi TOLLO
Eipä tuota ole kukaan tarjonnut, kun en ole kysynyt kjäh räh.
Vierailija kirjoitti:
Monella näyttää menneen pupu pöksyyn, varsinkin niillä, jotka on juuri ja juuri peruskouun läpäisseet. Mielikuvitus laukkaa ja pelätään rokotetta.
Voi teitä. Kymmenen vuotta sitten mediossa oli kauhee painostus ja vouhotus sikapiikin aikaan, että ihmiset kuolee rokotusjonohin ja lapset kuolee, jos lapsia ei rokoteta! Miten kävi? Rokotuksista ei ollut mitään hyötyä paitsi muutamat, ikävä kyllä sai narkolepsian ja elämä oli sillä taputeltu.
THL puhu, että piikille ja on turvallista.
Nyt aivan sama meno. Jokapäivä, että on turvallista ja menkää piikille. Ei mitään riskejä.
Joku vielä uskoo näitten puheita?
En uskalla niin uudella tavalla kehitetty . Sanottu vaa ymmärrän hyvin .oon kerran varannut ajan mutta peruin. +31nainen
Katsokaa nyt tästäkin keskustelusta, miten ihmiset ajautuvat toisiaan vastaan. Tämä on paljon merkittävämpi ja huolestuttavampi asia kuin rokottamattomuus tai rokotettuus.
En aio selitellä mitenkään enkä vaadi myöskään rokotuksen ottaneilta selitystä tekoonsa.