Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?

Vierailija
17.07.2021 |

Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitekään,sanon vaan etten ota ihmiskoe rokotusta joka sisältää myrkkyjä.

Vierailija
22/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut selittää mitenkään, en keskustele omista terveysasioistani muiden kanssa.

Olet varmaan sinkku? Se on katsos aika paha turn-off, jos tapailu-ihminen paljastuu qanonpelleksi.

En ole sinkku, ihan parisuhteessa olen ja töissä käyn. En vaan aio ottaa kokeellista rokotetta, jolla ei ole edes virallista myyntilupaa vielä. Kumppanikaan ei ota rokotetta, ja saman ikäisistä kavereista kolme on ottanut rokotteen, loput eivät aio ottaa. Kyllä minusta tuo rokotevouhkaaminen on isompi turn-off. Lisäksi, kuka deittaillessa kyselee toisten rokotteista? Onkos itselläsi jäykkäkouristusrokote voimassa ja hepatiittirokotteet otettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle minun tarvitsisi olla sitä selittämässä?

Katsos kun me normaalit ihmiset sosialisoidaan muiden kanssa, niin se on ihan luonnollista, että jossain vaiheessa keskusteltaisiin rokottautumisesta ja siitä, että päästään tästä helvetistä jo eroon :)

Eri asia tietenkin, jos olet errakkona siellä yksiössäsi :)

Oletko kuinka paljon puhunut tähän ikään rokotuksista.

Minä en yhtään ja ikää 40v.

Miksi puhuisin jatkossakaan. Varmasti puheenaiheet eivät lopu.

Vierailija
24/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta ja miksi minun pitäisi siitä kenellekkään kertoa? 

M29

Vierailija
25/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle minun tarvitsisi olla sitä selittämässä?

Katsos kun me normaalit ihmiset sosialisoidaan muiden kanssa, niin se on ihan luonnollista, että jossain vaiheessa keskusteltaisiin rokottautumisesta ja siitä, että päästään tästä helvetistä jo eroon :)

Eri asia tietenkin, jos olet errakkona siellä yksiössäsi :)

Jaa? Mä taas olen molemmat rokotukseni saanut, mutta hyvin vähän niitä ennenkään puhuin kenenkään kanssa pandemiasta ja siihen liittyvistä rajoituksista. Vain omien iäkkäiden (90+)  vanhempieni kanssa olen puhunut koronaviruksesta ja ennenkaikkea siitä, että jos menee jonnekin ihmistenilmoille (esim käymään lääkärissä), ei naamalle laiteta mitään kirurginmaskia vaan kunnollinen hengityssuojain. 

Omilta aikuisilta lapsiltani kysyin, aikovatko ottaa rokotteet. Ja kysyin vain siksi, että huomasin heidän ikäluokalleen rokotusten ajanvarauksen auenneen. 

Vierailija
26/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustele idioottien kanssa.

Vierailija
27/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisissa yksi perhe kieltää covidin olemassaolon ja ei ota rokotetta, hänen vanhemmat "kauhuissaan", ottaneet rokotteet itse. Eletään jännittäviä aikoja, mielenkiintoisia jopa. Mikä on seuraava näytelmän osa heillä. :/

Vierailija
28/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä peruskeskusteluihin tuttujen kanssa kuuluu kertoa ja kysyä rokotuksista. Milloin eka, milloin toka, tuliko oireita?

Vain koronarokotekörhöjen keskuudessa.

Vierailija
29/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid-rokote (mrna) romuttaa kehon vastustuskyvyn muita viruksia kuin SARS-CoV-2:a vastaan..

Nyt niitä helvetin lähteitä ja vähän äkkiä muutes... Vauhtia, saatanan limanuljaska.

Tuollaiseksiko se rokote tekee 😱

Eri

Vierailija
30/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitekään,sanon vaan etten ota ihmiskoe rokotusta joka sisältää myrkkyjä.

Lähteet, paskamato.

Vierailija
31/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selitystä velkaa yhtään kenellekään.

Vierailija
32/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä peruskeskusteluihin tuttujen kanssa kuuluu kertoa ja kysyä rokotuksista. Milloin eka, milloin toka, tuliko oireita?

Miksi? Eikö teillä ole mitään muuta jutunaihetta?

On. Aihe nyt vaan on ajankohtainen ja kaikki puhuvat rokotteista, koska niitä annetaan juuri nyt. Miksi niistä ei saisi puhua?

Ei yhtään kuulosta kultilta.

Vierailija
33/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan sanonut että haluan ensiksi nähdä kuinka hyvin rokotteet tehoaa, tuleeko pitkän ajan päästä jotakin sivuvaikutuksia jne. tai tuleeko rokotteesta influenssarokotteen kaltainen että tarvitaan vahvistuksen vahvistuksia. En siis ole täysin kieltäytynyt, en vaan ainakaan pariin vuoteen ole sitä ottamassa ainakaan todennäköisesti.

Vierailija
34/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö teillä ole mitään muuta jutunaihetta?

On. Aihe nyt vaan on ajankohtainen ja kaikki puhuvat rokotteista, koska niitä annetaan juuri nyt. Miksi niistä ei saisi puhua?

Vain hörhöt puhuu rokotteesta.

Vierailija
35/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote näyttäis aiheuttavan melkoisia aggressioita sen ottaneissa, koska keskustelun tason pelkkää solvaamista, ja nimittelyä ...

Eikä taida olla ainoa "sivuvaikutus" minkä siitä on automaattisesti mukanaan saanut ...

En tiedä, moniko rokotekriittinen houkuttuu sen kuitenkin ottamaan ...

2.milj. euroa verovapaasti / piikki, niin voin harkita koekaniiniksi ryhtymistä.

Ilmaiseksi en ala, varsinkin, kun niistä varsinaisista sivuvaikutuksista ei tarpeeksi tietoa, ja sekä yhteiskunta, että lääkefirmat ovat pesseet kätensä kaikesta vastuusta.

Vierailija
36/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut sitäkään että olen psykopaatti.

Vierailija
37/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote näyttäis aiheuttavan melkoisia aggressioita sen ottaneissa, koska keskustelun tason pelkkää solvaamista, ja nimittelyä ...

Eikä taida olla ainoa "sivuvaikutus" minkä siitä on automaattisesti mukanaan saanut ...

En tiedä, moniko rokotekriittinen houkuttuu sen kuitenkin ottamaan ...

2.milj. euroa verovapaasti / piikki, niin voin harkita koekaniiniksi ryhtymistä.

Ilmaiseksi en ala, varsinkin, kun niistä varsinaisista sivuvaikutuksista ei tarpeeksi tietoa, ja sekä yhteiskunta, että lääkefirmat ovat pesseet kätensä kaikesta vastuusta.

Minä en kyllä edes parista miljoonasta ryhtyisi kokeellisen teknologian koekaniiniksi. Arvostan omaa elämääni.

Vierailija
38/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse Benjamin Peltoseksi Benjamin Peltosen paikalle Instagramiin jos kauniiseen ihooni pistellään reikiä!

T: Niko Petteri

Vierailija
39/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain koronarokotekörhöjen keskuudessa.

Jatkan....

Ja HUOM tämä KORONArokotehärhö on aivan eri asia kuin rokotehörhö.

Mielestäni rokotteet ovat yleisesti ottaen tarpeellisia, kun ne on tutkittu ja testattu kunnolla + pitkään.

Koronarokote on vasta testivaiheessa enkä sitä ota.

Olen siis KORONArokotevastainen - en rokotevastainen.

Olenkin saanut kaikki kansallisen rokoteohjelman rokotteet ja paljon ylimääräistäkin. Nämä rokotteet ovat vanhoja tunnettuja rokotteita.

Sikapiikinkin olisi ottanut, mutta sairastuin tautiin niin jäi piikki ottamatta. ONNEKSI.

Vierailija
40/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rokotuksia hyvänä, enkä tunne ketään, joka ei olisi ottanut, mutta en oleta rokottamattomien valintaansa minulle perustelevan. Siksipä en myöskään tiedä, jos joku tuttava ei ole rokotusta ottanut

Mielelläni kyllä kuulen näkökantoja, jos rokottamaton tuttu minulle haluaa niitä kertoa.

Toinen asia sitten se, että en riskisti käyttäytyviä / rokottamattomia tuttuja varmaankaan päästä syksymmälläkään meille kylään tai itse mene heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan