Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?

Vierailija
17.07.2021 |

Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki eivät halua koronan tehosterokotetta – Oulussa sata ihmistä peruu ajan päivittäin, järjestäjä ymmällään"

YLE

https://yle.fi/uutiset/3-12023345

Vierailija
42/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta selitellä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle minun tarvitsisi olla sitä selittämässä?

Katsos kun me normaalit ihmiset sosialisoidaan muiden kanssa, niin se on ihan luonnollista, että jossain vaiheessa keskusteltaisiin rokottautumisesta ja siitä, että päästään tästä helvetistä jo eroon :)

Eri asia tietenkin, jos olet errakkona siellä yksiössäsi :)

Ensinnäkin, sosialisointi tarkoittaa tuotantovälineitten pakkokollektivisointia valtiolle, eli yksityistämisen vastakohtaa. Ajan viettäminen ystävien  seurassa ei ole "sosialisointia". Keksikää millenniallit joku parempi sana, jos se teidän olemattomalla yleistiedollanne on mahdollista.

Toiseksi, minä olen koko tämän pian pari vuotta kestäneen luulosairaushurlumhein ajan liikkunut sosiaalisessa seurassa niin paljon kuin se on ollut mahdollista. Naamaburkhaa en ole koko elämässäni käyttänyt missään milloinkaan enkä kertaakaan, en ennen tätä satuolentoa nimeltä Iso K enkä sen aikanakaan; olen käynyt syömässä susshiloissa ja kebabbiloissa kerran-pari viikossa - sen mukaan mitä kulloinkin rahaa on ollut - ja olen mm. hakenut farmariautollisen sätkätupakkapurua Puolasta.

En ole selitellyt enkä anteeksipyydellyt enkä valehdellut aiheesta mitään, enkä "selittele" jatkossakaan.

Tosin, saatan ehkä sanoa fittuilun vuoksi: "Ei kiitos, mä en käytä. Mä olen raitis."

Selittele Sinä Ap itse vaan miksi otat tutkimatonta ja juosten virtsaten kehitettyä sekä halvauksia aiheuttavaa moskaa suoniisi jonkun tuollaisen maailman alusta alkaen olemassa olleen joutavan pieneliön takia, joka ei tapa ketään jonka ei olisi jo muutenkin aika delata, ja joka aiheuttaa muutaman aivastuksen tussahduksen normiterveelle ihmiselle. Tosin, tekstiesi perusteella Sinä et vaikutakaan IHAN normaalilta.

Ja tätä koronashow'ta ei olisi kenenkään ollut mikään pakko milloinkaan aloittakaan, ja minäkin haluaisin, että se lopetettaisiin heti tänään yhteisellä päätöksellä, ja että jos Sinä ja muut kaltaisesi sekopäät haluaisitte jatkaa tuota lekkeripeliänne, niin te itse saisitte kököttää maanalaisissa bunkkereissanne vaikka maailmanloppuun asti keskenänne, kenenkään sitä teiltä estämättä.

Vierailija
44/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid-rokote (mrna) romuttaa kehon vastustuskyvyn muita viruksia kuin SARS-CoV-2:a vastaan..

Nyt niitä helvetin lähteitä ja vähän äkkiä muutes... Vauhtia, saatanan limanuljaska.

Asiallisen pyynnön olisin saattanut toteuttaa. Nyt: F*k U!

Vierailija
45/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana selitellä terveysasioitani kenellekään.

En ota koronarokotuksia koska se näköjään aiheuttaa joukkopsykoosia ja tekee ihmisistä aivopestyjä yhtä asiaa hokevia robotteja. Pelottavia tapauksia.

Vierailija
46/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ap. Jokainen valitsee itse. Minä olen jo ottanut rokotteet, eikä tippaakaan jaksa kiinnostaa miten muut tekevät. Oma elämäni helpottuu, ja jos saan koronan, se on mitä suurimmalla todennäköisyydellä oireeton tai erittäin lievä oireinen. Sata prosenttista takuuta tästä ei tietenkään ole, mutta eipä ole siinäkään jos ilman rokotetta sairastuu. Korona nyt on olemassa, halusi tai ei. Turha siis laittaa päätä pensaaseen. Sen sijaan jokainen voi arvioida mitä sille asialle tekee. Jos ottaa rokotteen, pääsee ainakin helpommalla matkustamaan. Se oli minun törkein motiivini. Mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi suu vaahdossa meuhkata että KAIKKIEN on tehtävä sama valinta! Jos joku mieluummin tyytyy pysymään Suomessa, välttelemään väkijoukkoja ja tapahtumia, ja on valmis ottamaan riskin koronaan sairastumisesta vakavasti, se on ihan hänen oma päätöksensä eikä liity minuun millään tavalla. Että jos nyt vaan jokainen huolehtisi ihan niistä omista asioistaan.

Vierailija
47/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia heidän pitäisi selittää? Otin itse kaikki rokotukset, mutta läheiset ystäväni eivät. Se on heidän valintansa  ja juttelemme ihan muusta kuin keskitymme rokotuksiin. 

En tajua tällaisia kysymyksiä yhtään ja miten ap voi hieroa itseään hemmetin rokotekeskustelulla.

Vierailija
48/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä peruskeskusteluihin tuttujen kanssa kuuluu kertoa ja kysyä rokotuksista. Milloin eka, milloin toka, tuliko oireita?

Missä piireissä kuuluu ja missä ei kuulu. Ihmiset usein elävät kaltaistensa ympäröimänä.

En minä ainakaan kenenkään rokotuksista kysy. Pidän tuollaisista asioista kyselijää vähäjärkisenä.

Vierailija
49/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole perinteinen rokote.

On olemassa kehollinen itsemääräämisoikeus.

En ottaisi miljoonasta eurostakaan tappopiikkiä mitättömään flunssaan.

Vierailija
50/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ap sikapiikin aikoinaan? Miten on influenssarokotuksesi? Otatko ne 2 kertaa vuodessa? Punkkirokote, onko otettu? Selittäisitkö?

Vierailija
51/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella näyttää menneen pupu pöksyyn, varsinkin niillä, jotka on juuri ja juuri peruskouun läpäisseet. Mielikuvitus laukkaa ja pelätään rokotetta.

Vierailija
52/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko ap sikapiikin aikoinaan? Miten on influenssarokotuksesi? Otatko ne 2 kertaa vuodessa? Punkkirokote, onko otettu? Selittäisitkö?

Tämä 😂

Vierailija
53/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän samaan aikaan rakennetaan 5g torneja?

Luin että tää olisi harjoitus pedon merkkiä varten.

Entäs Bluetooth ja nanosiru?

Se nähdään.

Vierailija
54/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona tuli, enkä voinut jäädä asiakaspalvelutyöstä etätöihin, otin valtavan riskin kuolla.

En vaan yksinkertaisesti jaksa enää stressata covid-kuolemaa. Sori siitä.

Vierailija
55/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kuin tutkia tilastoja ja päätellä miksi on sensuuri.

Miksi ihmisiä kiristetään ottamaan kokeellinen piikki?

Ja miksi ei kerrota haitoista?

Vierailija
56/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testataan sitä nyt ensin vapaaehtoisilla.

Vierailija
57/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4230952/ylipainoisia-vuosikymmenet-neuv…

Yli puolet suomalaisista ylipainoisia. Ylipaino on koronan riskitekijä.

Voisiko joku selittää?

Pitäisikö salaatin syöminen asettaa pakolliseksi?

Vierailija
58/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia.

Vierailija
59/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun korona tuli, enkä voinut jäädä asiakaspalvelutyöstä etätöihin, otin valtavan riskin kuolla.

En vaan yksinkertaisesti jaksa enää stressata covid-kuolemaa. Sori siitä.

Aivopesty kana.

Vai oletko 90-vuotias vanhus petipotilaana?

Vierailija
60/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse selitellä terveydentilaansa koskevia asioita kenellekään. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi