Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?
Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...
Kommentit (131)
Ennenkuulumatonta tää painostus ja pakottaminen. Rokotuksen ottaminen on yksityisasia. En keneltäkään utele syytä jos kertoo ettei aio ottaa covid-rokotetta. Omapahan on asiansa.
Nää painostajat kuvittelee että virus häviää maailmasta kun tarpeeksi rokotetaan. Ei se häviä, ei onnistu nykymaailmassa enää. Poliota ja isorokkoakin löytyy edelleen. Rokote suojaa sen ottajaa, joten miksi painostaa ja jankata. Jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Vierailija kirjoitti:
Lähisukulaisella epäilen rokotevauriota yhden Pfizerin jälkeen, vaikka ei tapauksesta kai ole Fimeaan ilmoitettu. . Se riittää kuitenkin pysymään piikistä kaukana. En voi ottaa riskeä että itelle kävisi samoin
Kiinnostaisi kuulla mitä rokotteesta seurasi. Äitini kärsi voimakkaista oireista vuorokausi rokotteen jälkeen, rytmihäiriöt seurasivat ja sairaalaan "käynnistykseen".
Huolettaa, että lapsia aletaan nyt rokottamaan. Kun heille itse tautikaan ei ole vakava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://backtoreason.medium.com/coronavirus-why-everyone-was-wrong-fce6…
Kirjoittaja Beda M Stadler on Bernin yliopiston immunologian instituutin entinen johtaja, biologi ja emeritusprofessori. Eli ei minkään hörhön kirjoittamaa.
Immuunivasteemme koronavirukseen on vahvempi kuin kukaan ajatteli.
Kiitos linkistä. Immuunivasteeni on aikaisempien SARS virusten vahvistama, koska olen ne sairastanut.
En ollut edes ottamassa rokotusta.
Mielenkiintoinen artikkeli ja herättää entistä enemmän ihmettelyjä miltä tieteellisen näytön pohjalta korona rokotteita (nyt jo lähes väkipakolla) vyörytetään massoille.
Kausi influenssaan on osittain liittynyt samaa pakkopullamaisuutta, mutta ei tässä mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle minun tarvitsisi olla sitä selittämässä?
Katsos kun me normaalit ihmiset sosialisoidaan muiden kanssa, niin se on ihan luonnollista, että jossain vaiheessa keskusteltaisiin rokottautumisesta ja siitä, että päästään tästä helvetistä jo eroon :)
Eri asia tietenkin, jos olet errakkona siellä yksiössäsi :)
En salaile mitään. Kun joku on kysynyt, olenko jo saanut rokotuksen, olen vastannut totuudenmukaisesti, etten luota sen turvallisuuteen. Odotan ja katson miten muiden käy, kun ovat ottaneet rokotteen toiseen tai jopa kolmanteen kertaan.
Minä kun en selittele mitään, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä peruskeskusteluihin tuttujen kanssa kuuluu kertoa ja kysyä rokotuksista. Milloin eka, milloin toka, tuliko oireita?
Vain koronarokotekörhöjen keskuudessa.
Jatkan....
Ja HUOM tämä KORONArokotehärhö on aivan eri asia kuin rokotehörhö.
Mielestäni rokotteet ovat yleisesti ottaen tarpeellisia, kun ne on tutkittu ja testattu kunnolla + pitkään.
Koronarokote on vasta testivaiheessa enkä sitä ota.
Olen siis KORONArokotevastainen - en rokotevastainen.
Olenkin saanut kaikki kansallisen rokoteohjelman rokotteet ja paljon ylimääräistäkin. Nämä rokotteet ovat vanhoja tunnettuja rokotteita.
Sikapiikinkin olisi ottanut, mutta sairastuin tautiin niin jäi piikki ottamatta. ONNEKSI.
MIKSI ihmeessä olisit ottanut sikapiikin?? Kun ko rokote yhtä vähän tutkittu kuin koronapiikit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://backtoreason.medium.com/coronavirus-why-everyone-was-wrong-fce6…
Kirjoittaja Beda M Stadler on Bernin yliopiston immunologian instituutin entinen johtaja, biologi ja emeritusprofessori. Eli ei minkään hörhön kirjoittamaa.
Immuunivasteemme koronavirukseen on vahvempi kuin kukaan ajatteli.
Kiitos linkistä. Immuunivasteeni on aikaisempien SARS virusten vahvistama, koska olen ne sairastanut.
En ollut edes ottamassa rokotusta.
Ennen kuin ottaa rokotetta, kannattaa tosiaan tietää onko jo valmiiksi immuuni niin ei ota piikkiä turhaan. Sekin piikki säästyy jollekin, joka tarvitsee sitä oikeasti.
Puolitutuille en varmaan kertoisi sen kummemmin, mutta lähimmille sukulaisille en nyt valehdellakaan kehtaa. Totuus voisi kuitenkin jossain vaiheessa tulla ilmi jos vaikka olisi suunnitteilla jokin yhteinen reissu. Eli sanon suoraan ne syyt, miksi en halua ottaa rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen artikkeli ja herättää entistä enemmän ihmettelyjä miltä tieteellisen näytön pohjalta korona rokotteita (nyt jo lähes väkipakolla) vyörytetään massoille.
Kausi influenssaan on osittain liittynyt samaa pakkopullamaisuutta, mutta ei tässä mittakaavassa.
Samaa mieltä. Ja kun vielä oikein lietsomalla lietsotaan hysteriaa ja lopun aikojen meininkiä, jotta saadaan ihmiset piikille, niin ei voi kuin ihmetellä, mikä on kaiken tarkoitus. Ensin puhutaan, ettei nuoria tarvi rokottaa ja nyt sitten long covid uhkaakin NIMENOMAISESTI nuoria, joille korona muutoin saattaisi olla kuin kausiflunssa. Mutta ei! Se onkin nyt yhtäkkiä NIMENOMAAN nuoret loppuelämäksi invalidisoiva sairaus. Toki rajusta influessastakin toipuu kuukausia, mutta nyt koronan kohdalla puhutaankin jo loppuelämästä, vaikkei sitä loppuelämää ole vielä edes eletty.
Ja tänään oli juttu iltapäivälehdessä, miten rajumman taudin saavat NIMENOMAAN mielenhäiriöistä ja dementiasta kärsivät. Mutta syy yhteyttä pitää vielä tutkia! Mikähän viruksen toimintamekanismi tämän saisi aikaan, kysyn ma!?
Ja hysteria-artikkeleista oksettavin oli tämä amerikkalaisen lääkärin "haastattelu" - lääkäri kertoo, millaista on hoitaa koronaan kuolevia rokottamattomia - "Nyt on liian myöhäistä!"
Minä luotan, että rokote on huolellisemmin todettu vaarattomaksi, kuin se labrasta karannut virus.
Mulla mennyt jo kahteen henkilöön välit, koska en ota rokotetta.
Se painostus, raivoaminen, paasaaminen, syyllistäminen...
Olkoon vaan kyseessä omaa verta, mutta minä teen aikuisena omat päätökset ja saan olla eri mieltä.
Jos rokottamattomuuteni on noin vaikea hyväksyä, niin parempi sitten olla erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä peruskeskusteluihin tuttujen kanssa kuuluu kertoa ja kysyä rokotuksista. Milloin eka, milloin toka, tuliko oireita?
Miksi? Eikö teillä ole mitään muuta jutunaihetta?
On. Aihe nyt vaan on ajankohtainen ja kaikki puhuvat rokotteista, koska niitä annetaan juuri nyt. Miksi niistä ei saisi puhua?
Saat puhua, mutta on epäkohteliasta udella toisen rokotteista tai ainakaan jatkaa ihmettelyä jos saa vastaukseksi lyhyen ein.
Sukuvikana lukuisat aivotapahtumat parhaassa työiässä eli aivoverenvuodot, aivoveritulpat. Läheltä saanut seurata Tk sairaalassa vuosikausia vihanneksena maannutta nuorehkoa läheistä, jonka kuolema viimein armahti. Kukaan ei siis voi luvata minulle ettei tämä harvinainen rokotteesta johtuva aivoverenvuoto osu minun kohdalleni. Siksi en ota. Mieluummin kuolen siihen koronaan jos pitää valita. Nopeampi loppu.
Luin tuon edellä olleen Beda M. Stadlerin artikkelin ja muistinvaraisesti summaan pointteja tähän:
Eli koronaviruksia on ollut aina. Eläimillä ne ovat tavallisia ja Sars:kin oli koronavirus. Kyseessä ei ole siis uusi virus! (Itsekin havaitsin koronavirus-termin vuoden 2017 Asterix-sarjiksessa, jossa yhden hahmon nimi oli Coronavirus 😂).
Myös joidenkin muiden virusten kautta hankittu immuniteetti toimii koronaan.
Kuolleisuus tapahtuu pääosin vanhemmissa ikäryhmissä, kuten influenssassa. Toimet pitäisikin rajoittaa vain riskiryhmiin, ja yhteiskunnan sulkeminen ei ole kannattavaa saati järkevää.
Syksyllä korona tulee muistuttamaan kausiflunssaa.
Vaikeaan taudinkuvaan vaikuttavat iän (siis heikentyneen immuniteetin) ohella myös sosiaaliset tekijät, kuten huonompi ravinto (mikä vaikuttaa kehon immuunipuolustukseen).
Koronatestit eivät pidä paikkaansa, sillä ne havaitsevat myös immuunipuolustuksen perustana olevat "viruksen jäänteet". Siten ne antavat vääriä positiivisia tuloksia ja näin ollen myös väärän kuvan tautitilanteen laajuudesta ja vakavuudesta.
Oireettomia kantajia ei ole. Toisilla immuunipuolustus toimii niin vauhdikkaasti, etteivät he tunne kuin pientä kutinaa kurkussaan, mutta oireettomia kantajia ei todellisuudessa ole.
Kuvat (esimerkiksi Italiasta koronavuoden alussa) loivat turhaa hysteriaa, eivätkä pitäneet yhtä todellisuuden kanssa.
Virkistävää, että joku uskaltaa puhua totta!
En ole kenellekään selitystä velkaa.
Rokotteesta kieltäytyjä on täysi TOLLO
Kiitos tästä kirjoituksesta!