Miten te rokotteesta kieltäytyjät aiotte selittää päätöksenne muille?
Aiotte varmaan valehdella? Valehtelu on katsos aika paha juttu...
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen artikkeli ja herättää entistä enemmän ihmettelyjä miltä tieteellisen näytön pohjalta korona rokotteita (nyt jo lähes väkipakolla) vyörytetään massoille.
Kausi influenssaan on osittain liittynyt samaa pakkopullamaisuutta, mutta ei tässä mittakaavassa.
Samaa mieltä. Ja kun vielä oikein lietsomalla lietsotaan hysteriaa ja lopun aikojen meininkiä, jotta saadaan ihmiset piikille, niin ei voi kuin ihmetellä, mikä on kaiken tarkoitus. Ensin puhutaan, ettei nuoria tarvi rokottaa ja nyt sitten long covid uhkaakin NIMENOMAISESTI nuoria, joille korona muutoin saattaisi olla kuin kausiflunssa. Mutta ei! Se onkin nyt yhtäkkiä NIMENOMAAN nuoret loppuelämäksi invalidisoiva sairaus. Toki rajusta influessastakin toipuu kuukausia, mutta nyt koronan kohdalla puhutaankin jo loppuelämästä, vaikkei sitä loppuelämää ole vielä edes eletty.
Ja tänään oli juttu iltapäivälehdessä, miten rajumman taudin saavat NIMENOMAAN mielenhäiriöistä ja dementiasta kärsivät. Mutta syy yhteyttä pitää vielä tutkia! Mikähän viruksen toimintamekanismi tämän saisi aikaan, kysyn ma!?
Ja hysteria-artikkeleista oksettavin oli tämä amerikkalaisen lääkärin "haastattelu" - lääkäri kertoo, millaista on hoitaa koronaan kuolevia rokottamattomia - "Nyt on liian myöhäistä!"
Joo, hymyilin vinosti noille uutiskukkasille. 😏
Kaikenlaista ne yrittää, naurettavuuteen asti.
Olen 64-vuotias, korkeakoulutettu, eikä tuommoista 💩 pulunpaskaa ole ennen tarvinnut uutislehdistä lukea.
Kaikki rokotteista kieltäytyvät joiden kanssa olen jutellut, ovat sanoneet suurinpiirtein että "emminä mittään semmosia ota, emminä ku ei niistä tommosista tiiä niin tota, öö emminä ota."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kuten asia on, jos minulta kysytään. Eli en ole tarvinnut rokotetta.
Olen raskaana ja puhetta rokotteesta tuli lääkärin kanssa. Paikkakunnallani ei ole ollut yhtään korona-altistumista koko aikana.
Lääkäri ei halunnut ottaa mitään kantaa, vaan totesi, että jokainen äiti itse harkitsee ja päättää, mutta ehdotti sitten, että voimme testata vasta-aineet (antibodies), koska olin jokatapauksessa menossa verikokeisiin.
Näin tehtiin ja näytteeni sisälsi hyvän määrän sekä IgG:tä sekä IgA:ta. Toisin sanoen minulla oli vasta-aineet veressä SARS-CoV-2:sta vastaan.
Lääkärini oli hyvin neutraali kommenteissaan tuloksen suhteen, totesi vain, että rokote kohdallani on tarpeeton. Joko olen sairastanut covidin oireettomana tai saman viiruksen joskus aiemmin, koska elimistöni on valmis sen tunnistamaan. Monilla ihmisillä on tämä suoja, tietämättään.
Yksinkertainen tapa selvittää tarviiko rokotetta on ottaa verikoe ensin. Sitten on varma tieto.
Kiitos tästä kirjoituksesta!
Tämähän oli ihan huuhaata, mutta kiva, jos sä tykkäsit. Jokainen lääkäri tietää, että vasta-ainetesti ei kerro immuniteetista tälle virukselle tai sairastetun taudin antamasta suojasta. Piikille vaan, jos tää huuhaan jakaja haluaa odottaa synnytyksen jälkeen, niin siitä sit vaan.
Se on minun riskini. Rokotetut todennäköisesti ovat turvassa, eikä minua varten tarvitse yhteiskuntaa sulkea, joten en ymmärrä, mikä ongelma kenelläkään voisi sen kanssa olla. Selitykset tyylillä "rokottamattomien parissa syntyy uusia mutaatioita" ovat melko kaukaa haettuja, koska miksi ihmeessä nämä mutaatiot uhkaisivat rokotettuja tai oppisivat kiertämään rokotteen tuoman immuniteetin, elleivät ne kehity rokotetuissa itsessään?
Täälä kehä kolmosen ulkopuolella on ihan järkeviä ihmisiä, me otetaan rokote ja ihan yleinen aihe keskusteluissa ystävien ja tuttavien kanssa, ootko saanu rokotteen vaiko jopa toisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana ja puhetta rokotteesta tuli lääkärin kanssa. Paikkakunnallani ei ole ollut yhtään korona-altistumista koko aikana.
Lääkäri ei halunnut ottaa mitään kantaa, vaan totesi, että jokainen äiti itse harkitsee ja päättää, mutta ehdotti sitten, että voimme testata vasta-aineet (antibodies), koska olin jokatapauksessa menossa verikokeisiin.
Näin tehtiin ja näytteeni sisälsi hyvän määrän sekä IgG:tä sekä IgA:ta. Toisin sanoen minulla oli vasta-aineet veressä SARS-CoV-2:sta vastaan.
Lääkärini oli hyvin neutraali kommenteissaan tuloksen suhteen, totesi vain, että rokote kohdallani on tarpeeton. Joko olen sairastanut covidin oireettomana tai saman viiruksen joskus aiemmin, koska elimistöni on valmis sen tunnistamaan. Monilla ihmisillä on tämä suoja, tietämättään.
Yksinkertainen tapa selvittää tarviiko rokotetta on ottaa verikoe ensin. Sitten on varma tieto.
Tämähän oli ihan huuhaata, mutta kiva, jos sä tykkäsit. Jokainen lääkäri tietää, että vasta-ainetesti ei kerro immuniteetista tälle virukselle tai sairastetun taudin antamasta suojasta. Piikille vaan, jos tää huuhaan jakaja haluaa odottaa synnytyksen jälkeen, niin siitä sit vaan.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/4232501
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-immuniteetti-koronaa-vasta…
Jne...juu ihan huuhaata on, ei kannata uskoa esim. THL:n tutkimusta aiheesta.
Kukaan ei ole kysellyt
Olen sairastanut koronan
Oon vaan hiljaa asiasta, ei mulla ole velvollisuutta kertoa terveysasioita kenellekään ellen halua. Kerron niille vaan jotka tiedän että ymmärtää ja hyväksyy asian.
Miksi kenenkään pitäisi selitellä rokotteen ottamistaan tai ottamattomuuttaan yhtään kenellekään? Olet vähän hassu ap, oletko jo täysi-ikäinen?
Se nyt vain on yleinen keskusteluaihe, tänä aikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen artikkeli ja herättää entistä enemmän ihmettelyjä miltä tieteellisen näytön pohjalta korona rokotteita (nyt jo lähes väkipakolla) vyörytetään massoille.
Kausi influenssaan on osittain liittynyt samaa pakkopullamaisuutta, mutta ei tässä mittakaavassa.
Samaa mieltä. Ja kun vielä oikein lietsomalla lietsotaan hysteriaa ja lopun aikojen meininkiä, jotta saadaan ihmiset piikille, niin ei voi kuin ihmetellä, mikä on kaiken tarkoitus. Ensin puhutaan, ettei nuoria tarvi rokottaa ja nyt sitten long covid uhkaakin NIMENOMAISESTI nuoria, joille korona muutoin saattaisi olla kuin kausiflunssa. Mutta ei! Se onkin nyt yhtäkkiä NIMENOMAAN nuoret loppuelämäksi invalidisoiva sairaus. Toki rajusta influessastakin toipuu kuukausia, mutta nyt koronan kohdalla puhutaankin jo loppuelämästä, vaikkei sitä loppuelämää ole vielä edes eletty.
Ja tänään oli juttu iltapäivälehdessä, miten rajumman taudin saavat NIMENOMAAN mielenhäiriöistä ja dementiasta kärsivät. Mutta syy yhteyttä pitää vielä tutkia! Mikähän viruksen toimintamekanismi tämän saisi aikaan, kysyn ma!?
Ja hysteria-artikkeleista oksettavin oli tämä amerikkalaisen lääkärin "haastattelu" - lääkäri kertoo, millaista on hoitaa koronaan kuolevia rokottamattomia - "Nyt on liian myöhäistä!"
Olen 64-vuotias, korkeakoulutettu, eikä tuommoista 💩 pulunpaskaa ole ennen tarvinnut uutislehdistä lukea.
Luojan kiitos muutkin näkevät tuon päivänselvän propagandan läpi. Meitä on varmasti muitakin, mutta kaikki eivät tietenkään kirjoita tänne. Se on jännä, että se eniten vaarassa oleva ryhmä on aina juuri se, joka ei ole niin kiinnostunut rokotusta ottamaan - tällä kertaa nuoret. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Silti terveysasiat ovat ihmisten yksityisiä asioita. Se rikkoo ihmisen rajoja jos pakottaa kertomaan terveysasioita toiselle vastoin tahtoa. Tosin nyt korona aikana on osalta mennyt ymmärrys ja kunnioitus toisten ihmisten rajoja kohtaan muutenkin. Mutta kyllä se on ihan perus asia että terveysasiat ovat jokaisen yksityisiä asioita, mistä ei tarvitse puhua jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/4232501
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-immuniteetti-koronaa-vasta…
Jne...juu ihan huuhaata on, ei kannata uskoa esim. THL:n tutkimusta aiheesta.
Luitko sä edes itse näitä? Juu, vasta-aineita löytyy, mutta usein ne ovat kaikuja tai ihan eri viruksesta kuin tästä. Vasta-aineet myös heittelevät sairastetun taudin jälkeen todella suuresti. Tiesitkö, että myös sairastaneet rokotetaan? Ja ihan THLn sivuilta löytyy tämä tieto. Se, että lääkäri toteaisi jotakin tuollaista yksilölle, on se huuhaa osuus.
Mun ei tarvitse selittää kenellekään. Rokotus on yksityisasia.
Aion ottaa joka vuosi kymmenen rokoitetta. Näin pysyn terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 64-vuotias, korkeakoulutettu, eikä tuommoista 💩 pulunpaskaa ole ennen tarvinnut uutislehdistä lukea.Luojan kiitos muutkin näkevät tuon päivänselvän propagandan läpi. Meitä on varmasti muitakin, mutta kaikki eivät tietenkään kirjoita tänne. Se on jännä, että se eniten vaarassa oleva ryhmä on aina juuri se, joka ei ole niin kiinnostunut rokotusta ottamaan - tällä kertaa nuoret. 🙄
Ja mikähän tarkoitus tälle propagandalle olisi? Eiköhän se ole päivänselvää, että te nimenomaan luulette propagandaksi sitä, kun tutkimustieto lisääntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti terveysasiat ovat ihmisten yksityisiä asioita. Se rikkoo ihmisen rajoja jos pakottaa kertomaan terveysasioita toiselle vastoin tahtoa. Tosin nyt korona aikana on osalta mennyt ymmärrys ja kunnioitus toisten ihmisten rajoja kohtaan muutenkin. Mutta kyllä se on ihan perus asia että terveysasiat ovat jokaisen yksityisiä asioita, mistä ei tarvitse puhua jos ei halua.
Ei oo ketään pakotettu kertomaan, ihmiset haluaa itse kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle minun tarvitsisi olla sitä selittämässä?
Katsos kun me normaalit ihmiset sosialisoidaan muiden kanssa, niin se on ihan luonnollista, että jossain vaiheessa keskusteltaisiin rokottautumisesta ja siitä, että päästään tästä helvetistä jo eroon :)
Eri asia tietenkin, jos olet errakkona siellä yksiössäsi :)Ja mun pitäisi sitten valehdella, niinkö?? Oletko ihan viisas?
Pointtini on, että te rokotteesta kieltäytyjät olette kusessa valehtelitte tai ette. Kumpikin johtaa ihmissuhteiden romahtamiseen, paitsi jos piirissäsi pyörii pelkkiä qanonpellejä...
No jos tuohon suhteet kaatuu niin sittenpähän kaatuu.
Olethan