Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, kun mun 40v ikäluokasta moni on nyt yllättäen tarvitsee botoksia lääketieteellisistä syistä!

Vierailija
18.05.2025 |

Moni on yllättäen nyt alkanut kärsimään burksismista ja siihen tarvitsee siis välttämättä hoidoksi botoksia ja ihan vaan siinä samalla sitä laitettiin otsaryppyihin ja muihin.

Miksei voi vaan sanoa suoraan, että menin laittamaan ryppyihin botoksia, vaan täytyy keksiä tällainen sairausnarratiivi?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikkään ole työelämässä. 

Arvaa paljonko vastamelukuulokkeet painavat?

Vierailija
2/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä on menty laittamaan purentalihaksiin ja ampullista loppu on pistetty muualle kasvoihin. On niin kallista ainetta, ettei sitä kannata roskiinkaan heittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi botoxia esim. kasvoihin, koska se lamauttaa tietyt hermot / kudokset. Eli jos saa hienon rypyttömän otsan, niin lieveilmiönä sitten kulmat laskeutuvat ja yläluomet valuvat silmille. Tästähän ei ikinä mainita mitään, puhutaan vain kuina rypyt siliävät.

Vierailija
4/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boto Botanica. Eikös tuo ole myrkky tavallaan? Kulkeutuuko se jonnekin elimistössä.

Vierailija
5/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa osastoa, kuin lasten tekemättömyys ilmastosyistä, tai ei voi olla kasvissyöjä allergioiden takia.

Vierailija
6/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat on niin kuluneet bruksusmin takia, että botox ei mulle enää auta. Tulee 100 000 €:n hammasremontti. 

Tässä kiitos säästelyn ja pihistelyn. 

Vierailija
7/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ennemmin purentalihashieronnassa. Ainakin mulla toimii hyvin

Vierailija
8/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin naurttaneet nuo bruksismi-jutut.

Vierailija
9/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat on niin kuluneet bruksusmin takia, että botox ei mulle enää auta. Tulee 100 000 €:n hammasremontti. 

Tässä kiitos säästelyn ja pihistelyn. 

Nyt en mieti, miltä naama näyttää, kun hammasluista paistaa hermot kohta. On tää kyllä pyllystä tää elämä. Edestäkin hampaat on kuluneet tyngät. Kuoria ei voi laittaa, kun narskutan rikki samantien. 

Vierailija
10/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen jutun mukaan paikat tarjoavat paljousalennuksen tyyliin ota yksi saat kaksi puoleen hintaan tms. Aika monet varmaan ainakin kokeilevat muuallekin kuin purentalihaksiin.

Vierailija
11/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu bruksismi vaivaa osaa milleniaalinaisista yhtäkkiä kolmenkympin jälkeen :) 

Vierailija
12/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa oon nauranut. 

Vierailija
13/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boto Botanica. Eikös tuo ole myrkky tavallaan? Kulkeutuuko se jonnekin elimistössä.

Siitä en tiedä mutta se ei ainakaan poistu kasvoista kuin niin että sen ottaa pois. Siksi näillä vanhemmilla piikittelijöillä on niin "levähtäneet" naamat.

Vierailija
14/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa osastoa, kuin lasten tekemättömyys ilmastosyistä, tai ei voi olla kasvissyöjä allergioiden takia.

Minullakin on aina työkiireitä kun pitäisi mennä anoppilassa käymään.

Vierailija
15/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ihan lapsesta lähtien. Olen kova stressaamaan. Oikein kalina käy. Nyt olen onnistunut rikkomaan purentakiskon halki. Yleensä noi kai kestää 25 vuotta. Mulla meni kolmessa vuodessa rikki.

Vierailija
16/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, mutta en kokenut sitä auttavaksi. Päinvastoin epämiellyttävää. Hieroja tunkee hanskoilla suusta sisään. Vähän niinkuin penetrointi. 

Vierailija
17/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-lääkkeistä Brintellix aiheuttaa bruksismia. Takahampaista on lähtenyt monta milliä tuon lääkityksen aikana pois. 

Vierailija
18/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ihan lapsesta lähtien. Olen kova stressaamaan. Oikein kalina käy. Nyt olen onnistunut rikkomaan purentakiskon halki. Yleensä noi kai kestää 25 vuotta. Mulla meni kolmessa vuodessa rikki.

Juu se on hauskaa, miten yhtäkkiä kolmenkympin jälkeen osalla porukasta bruksismi, vaikka koskaan aiemmin ei ole moisesta puhuttu. 

Harmi jos sulla on oikeasti, ihmiset helposti olettaa ettei ole kun tuo yhtäkkisesti kolmenkympin jälkeen bruksismin kehinyt porukka leimaa kaikki. Ei kannata varmaan puhua asiasta, ellei halua joutua osaksi tuota ilmiötä. 

Vierailija
19/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, mutta en kokenut sitä auttavaksi. Päinvastoin epämiellyttävää. Hieroja tunkee hanskoilla suusta sisään. Vähän niinkuin penetrointi. 

Ei kai sen tarkoitus olekaan olla mikään hemmotteluhieronta 

Vierailija
20/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin myös, pahan migreenin takia. Mutta en halua vahanaamaa, niin en ota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän