Todista minulle jumalan olemassaolo
Kommentit (49)
Jumaliin uskotaan tai ei uskota. Tiedolla ja todisteilla ei ole uskomisen kanssa mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"]Minulle tuiki tuntematon uskovainen kertoi tulevan aviomieheni, eikä hän siis tuntenut meistä kumpaakaan. Ja nyt ollaan oltu kymmenisen vuotta naimisissa. Mulle riittävästi todistetta. Ihan sama uskotko. Näin tapahtui. :-) ja niin kuin romanttisessa ympäristössä ku kaupassa.
[/quote]Mustalaispovari?
[/quote]
Ei, mitä ikinä tuo tarkoittikaan...Paljon yliluonnollisia asioita tapahtuu tälläkin hetkellä. Mutta se on vähän niin, että jos ne haluaa kieltää ja kiertää niin kyllä kai se onnistuu. Itse vaan tiedän omasta kokemuksesta, että paljon kaikenlaista jännää tapahtuu, Jumala haluaa kuulua meidän elämään. On oma asiamme annammeko niin tapahtua vai ei.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:45"]Jumaliin uskotaan tai ei uskota. Tiedolla ja todisteilla ei ole uskomisen kanssa mitään tekemistä.
[/quote]Tämä on totta. Uskotaan jonkunlaisen enemmän tai vähemmän piilossa olevan tunnevamman tai höperyyden vaikutuksesta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:58"]
[/quote]
en todista. En osaa. Uskon.
Ei noita uskonasioita pyritä todistamaan. Jo uskonto sana sen kertoo, kyse uskomuksesta
Ihan sama skotko vai et. So f-king what
Jospa kuuntelisit seurat netistä tai menisit paikanpäälle seuroihin Rauhanyhdistykselle.Nyt kuuluu viel netistä kesäseuraradio joka päivä klo12 ja 20.Sekä pe-su Ranuan opistoseurat js Alajärvelläkin on isommat kesäseurat.Nämä ovat kaikille avoimia tilaisuuksia joihin ei ole pääsymaksua.Tervetuloa!
Ihminen itse kaikessa monimutkaisuudessaan ja ainutlaatuisuudessaan on elävä todiste Jumalan olemassaolosta :) <3
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:09"]
Ateismi johtuu nimenomaan siitä, ettei lueta Raamattua. Jos kaikki lukisivat Raamattua, niin uskovaisia olisi 100 % ihmisistä.
[/quote]
Statistiikka taas kertoo, että ateistit tietävät uskonnoista kaikkein eniten. Juuri ateistit ovat lukeneet tarkasti läpi kaikki testamentit ja uskon kirjat tutkiakseen ilmiötä ja osatakseen osoittaa epäkohdat. Juutalaiset ja mormonit tietävät lähes yhtä paljon kuin ateistit, mutta muut uskovaiset eivät tiedä edes omasta uskonnostaan juuri mitään.
Kannattaa tutkia sitä Raamattua vaikka yhdessä, sieltä voi löytyä vaikka miten typerää tekstiä jonka avulla voit ponnistaa pois omituisista uskomuksistasi.
Uskovainen ei todistuksia kaipaa, uskoo vaan menemään milloin mihinkin.