Todista minulle jumalan olemassaolo
Kommentit (49)
Raamatun lisäksi tästä löytyy paljon muitakin todisteita, kuten Jeesuksen ihmeteot, hänen ylösnousemuksensa ja ilmestyminen opetuslapsille kuolemansa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:03"]
Raamatun lisäksi tästä löytyy paljon muitakin todisteita, kuten Jeesuksen ihmeteot, hänen ylösnousemuksensa ja ilmestyminen opetuslapsille kuolemansa jälkeen.
[/quote]
Kerro toki lisää näistä ihmeteoista. :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
Voit itse lukea ne Raamatusta, niin tajuat kuinka mahtavia nuo ihmeet olivat. Ateismi johtuu nimenomaan siitä, ettei lueta Raamattua. Jos kaikki lukisivat Raamattua, niin uskovaisia olisi 100 % ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
Voit itse lukea ne Raamatusta, niin tajuat kuinka mahtavia nuo ihmeet olivat. Ateismi johtuu nimenomaan siitä, ettei lueta Raamattua. Jos kaikki lukisivat Raamattua, niin uskovaisia olisi 100 % ihmisistä.
[/quote]
Raamattu on totta, koska se on Jumalan sanaa. Jumala on olemassa, koska Raamatussa sanotaan niin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä olen lukenut Raamatun kannesta kanteen. Ihmisten pitäisi ottaa sieltä moraalisia ohjeita elämäänsä. Muuten se on mun mielestä satukirja siinä missä Twilight-saagakin. En siis lukemastani huolimatta usko Jumalaan.
odista sinä, ettei Jumalaa olisi.T
En, mutta suuri pastahirviö on olemassa. KVG
Raamattu on todiste Jumalan olemassaolosta. Onhan se Jumalan sana.
Näin kerran palavan pensaan. Arvelin sen olevan Jumala.
Eli Raamattu on totta koska Jumala on olemassa ja Jumala on olemassa koska Raamattu sanoo niin? Lentävän Spagettihirviön gospel kuailee myös hirviön, onko se silloin olemassa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:58"]odista sinä, ettei Jumalaa olisi.T
[/quote]Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Todista sinä ettei yksisarvisia ole.
En pysty, kun ei sitä ole. Jumala on ihmisten omatunto.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:58"]
Todista minulle jumalan olemassaolo
[/quote]
Ei sitä voi todistaa, sehän on uskoa jumalan olemassaoloon eikä tietoa siitä.
Ihmiset voivat oikeastaan todistaa vain siitä, että itse uskovat.
Voithan lukea raamatun tai vaikkapa vain Johanneksen evankeliumin ja antaa oletetulle jumalalle mahdollisuuden puhutella sinua sitä kautta. Raamatun lukemisen mahdollisuus on kaikilla, jotka todisteita kaipaavat. Ja jollei todisteita tule puolesta, niin joka tapauksessa niitä tulee vastaan :D.
Siis hetkinen.. Jumalaan uskovan ihmisen täytyy todistaa aloittajalle että Jumala on olemassa, niinkö?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Usko
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sielu
Todistustaakka on Jumalaan uskomattomalla.
Onko ap katsonut elokuvan Piin elämä? Suosittelen, siinä voit punnita oman uskosi. Usko on valinta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:42"]Siis hetkinen.. Jumalaan uskovan ihmisen täytyy todistaa aloittajalle että Jumala on olemassa, niinkö?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Usko
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sielu
Todistustaakka on Jumalaan uskomattomalla.
[/quote]Mitä höpinää tämä on? :D
Minulle tuiki tuntematon uskovainen kertoi tulevan aviomieheni, eikä hän siis tuntenut meistä kumpaakaan. Ja nyt ollaan oltu kymmenisen vuotta naimisissa. Mulle riittävästi todistetta. Ihan sama uskotko. Näin tapahtui. :-) ja niin kuin romanttisessa ympäristössä ku kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"]Minulle tuiki tuntematon uskovainen kertoi tulevan aviomieheni, eikä hän siis tuntenut meistä kumpaakaan. Ja nyt ollaan oltu kymmenisen vuotta naimisissa. Mulle riittävästi todistetta. Ihan sama uskotko. Näin tapahtui. :-) ja niin kuin romanttisessa ympäristössä ku kaupassa.
[/quote]Mustalaispovari?
up