Rippijuhlatarjoiluun karjalanpiirakat, munavoi, pullakranssi ja kakku
Kahvi ja tee. Ei muuta. Onko teistä riittävä, mielipiteitä? Vieraita 30 henkeä.
Kommentit (565)
Mitä kukkia, luonnonkukkia ja kasveja voi laittaa syötävän kakun päälle?
Peruna vie nälän. Perunasalaattia.
Perunasalaatti on itsetehtynä varsin edullinen ja hyvä juhlatarjottava.
Ihan hyvä ja riittävä tarjoilu on.
Hedelmäsalaatti on kallista. Viinirypäleillä saa riittävästi raikkautta, hinta edullinen. Yhdestä viinirypälerasiasta riittää jo todella monelle vieraalle, sillä niitä otetaan vain muutama kappale lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli.
Mitä väliä vaikka olisikin? Saatu silti mielenkiintoinen ja kiva keskustelu aikaan. Hyviä ehdotuksia ja vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kohtuullinen euromäärä käytettäväksi 30 hengen juhlatarjoiluun mielestänne? Mielipiteitä?
150e, 200e, 350e, 500e, 800e..??
Meille pojan rippijuhliin tulossa yhteensä 20 henkeä. Tarjoilut tulevat maksamaan 400-500€ yhteensä. Täytekakku ja liha+lohikakku tilataan, loput teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kohtuullinen euromäärä käytettäväksi 30 hengen juhlatarjoiluun mielestänne? Mielipiteitä?
150e, 200e, 350e, 500e, 800e..??
Meille pojan rippijuhliin tulossa yhteensä 20 henkeä. Tarjoilut tulevat maksamaan 400-500€ yhteensä. Täytekakku ja liha+lohikakku tilataan, loput teen itse.
Toi on varmaan aika normihinta kokonaisuudessaan. Mitä tarjoilua sä olet ajatellut tehdä itse?
Pullakranssi ehdottomasti! Se on todella kaunis tarjottava ja jopa ihan harvinaisuus nykypäivänä. Korvasikohan se täytekakun ennen muinoin? Pulla on kuitenkin yllättävän tuhtia syötävää.
Tulisipa pullakranssi uudelleen muotiin tarjoilussa.
Kuivakakuista saa todella hienoja, kun niihin laittaa väliin esim täytettä, päälle kuorrutetta ja vielä koristelee, googlettakaahan. Tai vaikkapa vain koristelee. Esim hakusanoilla koristeltu kuivakakku.
Ihana ketju. Koko viikonlopun ilo. 🌻🌼🏵🌞💛🙂😺
edulliselle budjetille esimerkiksi:
- itse leivotut täytetyt sämpylät, jotka täytetään kuten kahviloissa
tai käyttää esipaistettuja sämpylöitä, Prismasta ainakin saa halvalla. Väliin voi, juustosiivu, kinkkusiivu, salaatinlehti tms raikastus.
- coctail piirakat+munavoi
- itse tehty täytekakku, tai tekee kaupan valmispohjaan. pari kpl jos vieraita enempi
- keksit
- halpoja konvehteja / toffeekaramelleja
- juomat
saattaisi saada 50eurolla.
Täältä ääni itsetehdylle perunasalaatille! Isotöinen, mutta edullinen ja nälkä lähtee, ja sen pystyy tekemään jo edellispäivänä.
Mä kyllä voisin laittaa kahvikakkuja täytekakun sijaan. Esimerkiksi pitkulaisia pötkömallisia kahvikakkuja on valmiina Pirkka, Rainbow, ym mikäli ei leivo itse. Eivätkä ole kalliita. Vaikkapa tuunaa: päälle kerma+tuorejuusto, kiille, aidot viipaloidut mansikat tms marjoja. Noita vaan useampi pöytään. Eikä kiillekään mikään välttämättömyys ole, jos ei tykkää siitä.
Koristelujahan voi toki vaihdella jos laittaa monta kakkua, tai tekee kaikki samanlaisina.
Ei juhlien laiton tarvitse mennä aina samankaavan mukaan. Iloa juhlien laittoon!
Näitä ketjun vinkkejä kun lukee, niin minä voisin vannoa että ainakin jo satasella (100e) saa 30 hengelle todella hyvät tarjoilut.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmäsalaatti on kallista. Viinirypäleillä saa riittävästi raikkautta, hinta edullinen. Yhdestä viinirypälerasiasta riittää jo todella monelle vieraalle, sillä niitä otetaan vain muutama kappale lautaselle.
Samaa mieltä
On tullut syötyä kauniita ja komeita kakkuja jotka ovat olleet kuitenkin pahanmakuisia, leipomosta. Hintavia ja tilattuja. Ei se kallis kakku aina takaa että olisi hyvänmakuista. Vähän sivuaiheen.
Miten olisi täytekakku ja keksit ja pelillinen tai kaksi pizzaa? Muuta ei välttis tartte. Ainakin meillä makeita jää aina yli.
Meille tulee vaan
voileipäkakku (kasvis ja kinkku)
savulohi coctail palat
täytekakku
keksiä
pullaa
Hedelmätarjotin / melonia, viinirypäleitä,marjoja tms.
Juomaksi kahvia, teetä, kuohuviiniä, pommiasiantuntijat ja kuplavettä.
Valmiit ovat kalliita. Mä mietin menun ajoissa, sitten alan seurata tarjouksia ja ostan kahvin aina tarjouksesta. Pakastimeen voi ostaa ja kuiva-aineet säilyvät hyvin.
-eri mutta teen edullisesti