Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippijuhlatarjoiluun karjalanpiirakat, munavoi, pullakranssi ja kakku

Vierailija
17.07.2021 |

Kahvi ja tee. Ei muuta. Onko teistä riittävä, mielipiteitä? Vieraita 30 henkeä.

Kommentit (565)

Vierailija
401/565 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kohtuullinen euromäärä käytettäväksi 30 hengen juhlatarjoiluun mielestänne? Mielipiteitä?

150e, 200e, 350e, 500e, 800e..??

Meillä menee 150-250e, kaikki tehdään itse (on taitoa). Täytekakku on kesäaikana edullinen kun koristelut löytyvät omasta puutarhasta. Myös muissa kannattaa hyödyntää kauden satoa.

Kuulostaa todella mahtavalta, harva pystyy tuohon! Mitä mä itse olen kuunnellut tuttavieni budjetteja, niin kyllä ne on tuolla 600-800 euron nurkilla jos vähänkin yli 20 vierasta, ja osan tekevät itse, osan ottavat valmiina.

Valmiit ovat kalliita. Mä mietin menun ajoissa, sitten alan seurata tarjouksia ja ostan kahvin aina tarjouksesta. Pakastimeen voi ostaa ja kuiva-aineet säilyvät hyvin. 

-eri mutta teen edullisesti

Vierailija
402/565 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukkia, luonnonkukkia ja kasveja voi laittaa syötävän kakun päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/565 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna vie nälän. Perunasalaattia.

Vierailija
404/565 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti on itsetehtynä varsin edullinen ja hyvä juhlatarjottava.

Vierailija
405/565 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ja riittävä tarjoilu on.

Vierailija
406/565 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsalaatti on kallista. Viinirypäleillä saa riittävästi raikkautta, hinta edullinen. Yhdestä viinirypälerasiasta riittää jo todella monelle vieraalle, sillä niitä otetaan vain muutama kappale lautaselle.

Vierailija
407/565 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Vierailija
408/565 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli.

Mitä väliä vaikka olisikin? Saatu silti mielenkiintoinen ja kiva keskustelu aikaan. Hyviä ehdotuksia ja vinkkejä. 

Vierailija
409/565 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kohtuullinen euromäärä käytettäväksi 30 hengen juhlatarjoiluun mielestänne? Mielipiteitä?

Meille pojan rippijuhliin tulossa yhteensä 20 henkeä. Tarjoilut tulevat maksamaan 400-500€ yhteensä. Täytekakku ja liha+lohikakku tilataan, loput teen itse.

Vierailija
410/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille pojan rippijuhliin tulossa yhteensä 20 henkeä. Tarjoilut tulevat maksamaan 400-500€ yhteensä. Täytekakku ja liha+lohikakku tilataan, loput teen itse.

Toi on varmaan aika normihinta kokonaisuudessaan. Mitä tarjoilua sä olet ajatellut tehdä itse?

Vierailija
411/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullakranssi ehdottomasti! Se on todella kaunis tarjottava ja jopa ihan harvinaisuus nykypäivänä. Korvasikohan se täytekakun ennen muinoin? Pulla on kuitenkin yllättävän tuhtia syötävää.

Tulisipa pullakranssi uudelleen muotiin tarjoilussa.

Vierailija
412/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakuista saa todella hienoja, kun niihin laittaa väliin esim täytettä, päälle kuorrutetta ja vielä koristelee, googlettakaahan. Tai vaikkapa vain koristelee. Esim hakusanoilla koristeltu kuivakakku.

413/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Koko viikonlopun ilo. 🌻🌼🏵🌞💛🙂😺

Vierailija
414/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

edulliselle budjetille esimerkiksi:

- itse leivotut täytetyt sämpylät, jotka täytetään kuten kahviloissa

tai käyttää esipaistettuja sämpylöitä, Prismasta ainakin saa halvalla. Väliin voi, juustosiivu, kinkkusiivu, salaatinlehti tms raikastus.

- coctail piirakat+munavoi

- itse tehty täytekakku, tai tekee kaupan valmispohjaan. pari kpl jos vieraita enempi

- keksit

- halpoja konvehteja / toffeekaramelleja

- juomat

saattaisi saada 50eurolla.

Vierailija
415/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni itsetehdylle perunasalaatille! Isotöinen, mutta edullinen ja nälkä lähtee, ja sen pystyy tekemään jo edellispäivänä.

Vierailija
416/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä voisin laittaa kahvikakkuja täytekakun sijaan. Esimerkiksi pitkulaisia pötkömallisia kahvikakkuja on valmiina Pirkka, Rainbow, ym mikäli ei leivo itse. Eivätkä ole kalliita. Vaikkapa tuunaa: päälle kerma+tuorejuusto, kiille, aidot viipaloidut mansikat tms marjoja. Noita vaan useampi pöytään. Eikä kiillekään mikään välttämättömyys ole, jos ei tykkää siitä.

Koristelujahan voi toki vaihdella jos laittaa monta kakkua, tai tekee kaikki samanlaisina.

Ei juhlien laiton tarvitse mennä aina samankaavan mukaan. Iloa juhlien laittoon!

Vierailija
417/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjun vinkkejä kun lukee, niin minä voisin vannoa että ainakin jo satasella (100e) saa 30 hengelle todella hyvät tarjoilut.

Vierailija
418/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmäsalaatti on kallista. Viinirypäleillä saa riittävästi raikkautta, hinta edullinen. Yhdestä viinirypälerasiasta riittää jo todella monelle vieraalle, sillä niitä otetaan vain muutama kappale lautaselle.

Samaa mieltä

Vierailija
419/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut syötyä kauniita ja komeita kakkuja jotka ovat olleet kuitenkin pahanmakuisia, leipomosta. Hintavia ja tilattuja. Ei se kallis kakku aina takaa että olisi hyvänmakuista. Vähän sivuaiheen.

Vierailija
420/565 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi täytekakku ja keksit ja pelillinen tai kaksi pizzaa? Muuta ei välttis tartte. Ainakin meillä makeita jää aina yli.

Meille tulee vaan

voileipäkakku (kasvis ja kinkku)

savulohi coctail palat

täytekakku

keksiä

pullaa

Hedelmätarjotin / melonia, viinirypäleitä,marjoja tms.

Juomaksi kahvia, teetä, kuohuviiniä, pommiasiantuntijat ja kuplavettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi